1

Onderwerp: Velsertunnel run

Net een startbewijs over kunnen nemen van een kennis met een blessure voor de Velsertunnel run. Even een goede hardlooptraining voor mij deze zondag.
(ps. ik heb deze maar hier gezet, aangezien het geen tri of duathlon evenement is)

2

Re: Velsertunnel run

Mwuah, marathon rotterdam e.d. staat daar ook gewoon hoor dus mag geen probleem zijn. Jammer dat het zo'n rare afstand is: 7,68km.  Maar wel apart om daar eens te kunnen lopen! Veel plezier en wat is je streeftijd?

3

Re: Velsertunnel run

Ik had er ook naar gekeken maar ruim 27euro inschrijfgeld voor nog geen 8km hardlopen...tsja.

Veel plezier gewenst!

4

Re: Velsertunnel run

Ach als er mensen in jou omgeving naast het parcours wonen, dan heeft het al iets extra. En dan Krijg je ook nog een slot in de schoot geworpen, dan is het zeker wel leuk. Tevens is het morgen heel mooi loop weer, dus ik heb er wel zin in.
Over een streeftijd durf ik het niet echt te hebben, daar ik vrij laat start en dus veel verkeer voor me zal hebben. Maar ik streef er naar tussen de 40 en 45 minuten te lopen.

5

Re: Velsertunnel run

Ik heb er in de buurt gewoon en had daarom interesse.
Tof dat jij een slot hebt gekregen, dan was ik zeker ook gegaan!
Ik hoop dat het een bijzondere loop is, laat even weten hoe t was en geniet er van!

6

Re: Velsertunnel run

Wat een leuk evenement was dat.
Vooral in Velsen Noord was naar mijn gevoel het hele dorp uitgelopen om er een feestje van te maken, wat een leuke sfeer.
Uiteindelijk 38.21 over de 7.68 km gelopen wat voor mij op dit moment een hele mooie tijd is, waar ik dan ook erg tevreden mee ben.
Goed georganiseerd ook.