26

Re: Nieuwe wetsuit

5 feb testdag bij de dolfijn in Amsterdam
dolfijntriathlon.nl/testdag

27

Re: Nieuwe wetsuit

jandb schreef:

Toevallig gisteren zelf de Zone 3 vision aangeschaft bij Futurumshop voor 199 euro. (met paypal betalen -10 euro extra)
Heb vorig seizoen gedaan met afdankertjes van anderen en vond het nu tijd voor een nieuw eigen pak.
Heb zelf al een jaar aan het vergelijken geweest en kom toch steeds uit bij oa zone 3 pakken qua prijs kwaliteit.

Die heb ik ook gekocht na een wetsuit testdag. Van de pakken die ik paste (2XU A:1 en iets van Orca) was dit voor mij de beste fit. Bij mij zit de massa vooral aan de bovenkant. 2XU zat me ook OK, maar de Zone3 zit als gegoten. Orca was voor mijn postuur een drama. Ik denk dat je dan wat atletischer gebouwd moet zijn dan ik ben. 

Van Zone3 heb ik ook nog de Advanced gepast, maar de Vision geeft net wat meer mee en paste ook nog fijn in mijn budget. De Aspire moet helemaal geweldig zijn geweest volgens de mensen die dat pasten. Maar die zat echt helemaal bovenaan het max budget dat ik me had gesteld en ik had niet de indruk dat mijn niveau en doelen dat persé rechtvaardigen. Alsof je een hele dure keuken in een klein koophuisje op een rijtje installeert. Op vier pitten kook je net zo heerlijk als op zes, tenzij je chefkok bent.

Afijn, de Zone3 dus. Erg blij mee!

Els

28

Re: Nieuwe wetsuit

Qua prijs / kwaliteit ven ik over Dare2Tri tevreden. Ik vind de Mach2scs zelfs fijner dan de dure pakken van ze.

DHB is overigens een mooie instap. Het zijn geen toppakken, maar relatief gezien veel waar voor weinig geld. Naar mijn mening stukken beter dan de goedkope lijnen van de bekende shops.

29

Re: Nieuwe wetsuit

Deze week word ik 40 en ik heb mijzelf een Zone3 Aspire cadeau gegeven; tenminste dat krijg ik dan van vrienden en familie. ;-) Het is een enorme upgrade, ik had hiervoor het instapmodel van Zone3. Gisteren heb ik hem gelijk uitgetest, ik kon geen wetsuit-test-dag vinden in de buurt en in deze periode, en de gok heeft zeer goed uitgepakt.

Wat een genot om in zo'n soepel pak te kunnen zwemmen, ik ben er enorm tevreden mee. Binnenkort in een buitenbad mee zwemmen om te kijken wat het precies met mijn tijden doet. Mooi waterdicht tasje erbij, tja het kost een flinke duit, maar dan heb je ook een prachtig pak.

-- M