1

Onderwerp: Stuntaanbieding Davitamon gel

De Op=Op Voordeelshop heeft een bijna ongelofelijke stuntaanbieding voor gelletjes van Davitamon: 12 stuks (van 40 gram, met 25 gram koolhydraten, appelsmaak) voor € 1,79. 

Webwinkel: https://www.opisopvoordeelshop.nl/davit … p;fp=26101 Ze hebben ze ook gewoon in de winkel zelf, althans, in Schiedam wel.

Ik werd erop geattendeerd door het forum van Fiets, doosje ingeslagen, en ik heb er vandaag een geproefd - doodgewone gel, niks bijzonders, maar ook niks mis mee. Elders kosten die dingen wel € 1,15 per stuk en zo'n doos van 12 boven de 20 euro. Dus, echt wat voor de koopjesjager wink

Louise

2

Re: Stuntaanbieding Davitamon gel

Bedankt voor de tip Louise .
Heb net helaas gel besteld , die komen morgen binnen .
Maar wellicht maar eens vaker op de site kijken voor goede aanbiedingen .

3

Re: Stuntaanbieding Davitamon gel

3 doosjes voor 5 euro. Wel 3,95 verzendkosten. Goede tip Louise!

4

Re: Stuntaanbieding Davitamon gel

Wat is de houdbaarheidsdatum? Niet dat dat met die zoete troep heel veel uitmaakt maar misschien de reden van uitverkoop?

5

Re: Stuntaanbieding Davitamon gel

Meestal is dat wel het geval. Heb zo ooit eens een groot deel gel's van concap gekocht.

6

Re: Stuntaanbieding Davitamon gel

Mooie aanbieding.
Kijk ook eens bij Wiggle.
Regelmatig van High5 in de aanbieding.
Laatst doosjes 20 stuks gelletjes voor € 5,21.
Pas deze ronde even. Heb nog een doos of 7 High5 staan denk ik :-)

7

Re: Stuntaanbieding Davitamon gel

jandb schreef:

Wat is de houdbaarheidsdatum? Niet dat dat met die zoete troep heel veel uitmaakt maar misschien de reden van uitverkoop?

September 2017, dus dat is inderdaad niet meer zo lang, dat zal zeker een rol spelen. Maar wat je zegt: maakt niet veel uit met (goed verpakte) zoet spul.

Bij ons puilen de gelletjes nu ook bijna de kast uit, maar goed, nogmaals: het bederft niet wink

Louise

8

Re: Stuntaanbieding Davitamon gel

Heb van het weekend ook 3 doosjes voor 5 euro gehaald bij onze locale Op=Op winkel. Meteen ff een gelletje geprobeerd bij mijn duurloopje zondag. Prima spul. Dikker dan de SIS die ik gewend ben, maar met een beetje water prima te doen. En voor dat geld zeker de moeite waard! 36 gelletjes voor de prijs van normaal 3. :-)

Bedankt voor de goede tip

9

Re: Stuntaanbieding Davitamon gel

Graag gedaan!

10

Re: Stuntaanbieding Davitamon gel

LeCloqSportive schreef:

Heb van het weekend ook 3 doosjes voor 5 euro gehaald bij onze locale Op=Op winkel. Meteen ff een gelletje geprobeerd bij mijn duurloopje zondag. Prima spul. Dikker dan de SIS die ik gewend ben, maar met een beetje water prima te doen. En voor dat geld zeker de moeite waard! 36 gelletjes voor de prijs van normaal 3. :-)

Bedankt voor de goede tip

Ik gebruik ook altijd SIS Isotonic gel bij het lopen, dus zonder water (want ik heb nooit water bij me). Deze Davitamon gel is alleen met water te gebruiken. Dus wel ideaal voor op de fiets.
Merk je veel verschil tussen de SIS en deze?

11

Re: Stuntaanbieding Davitamon gel

Dat is wel niet correct wat jij beweert Joslyn. Die zogenaamde isotone gel's bevatten 22gr Kh op 150ml dus kunnen nooit isotoon zijn en daar moet altijd bij gedronken worden wil je er optimaal gebruik van maken. Ook heeft je maag voldoende volume nodig voor het zich ledigt en de Kh in de darmen komen waar ze pas opgenomen kunnen worden via de darmwand.