1

Onderwerp: Even voorstellen

Hallo allemaal,

Graag wil ik mij langs deze weg even voorstellen op dit forum.
Mijn naam is Annemiek, ik ben 30 jaar en afkomstig uit de Brabantste hoofdstad.
Aankomende zomer heb ik voor het eerst een 1/16 triatlon (de Vrouwenthriatlon) en een 1/8 triatlon.
Qua conditie ben ik er klaar voor. Zwemmen is bij verre mijn lievelingsonderdeel - ik doe zelf een paar keer per week mee bij het wedstrijdzwemmen.
Maar ik heb nog wat vragen over kleding en met name de overgangen weet ik nog te weinig van.
Die zou ik graag hier willen stellen. Gelijk daarom maar de vraag: Bij welk onderdeel op dit forum kan ik dat het beste doen?

Bedankt alvast. Ben benieuwd naar de verhalen op het forum.

Groetjes, Annemiek

2

Re: Even voorstellen

Leuk dat je triathlons gaat doen en zeker de Vrouwentriathlon! Heb je al eens rondgekeken op het tips&tricks-onderdeel van de site daarvan? Er zijn een aantal berichten die over wisselen gaan. Ook in het recente verslag van de wisselclinic staan een paar nuttige tips. We vinden het bovendien leuk als je vragen stelt via vraag@vrouwentriathlon.nl, dat inspireert dan ook weer tot nieuwe nieuwsbriefstukjes. Dus dat kan ook, naast hier op het forum natuurlijk - welkom!

Louise
(webredacteur vrouwentriathlon.nl - ik ben er in Utrecht straks bij als vrijwilliger en reporter)