1

Onderwerp: Even voorstellen

Hallo,

Ik ben Ferry en ik ben nieuw op dit forum. Na een paar jaar zonder doel te hebben hardgelopen en wat gefietst te hebben, heb ik mijzelf als doel gesteld om volgend jaar een triathlon te gaan doen. Eerst een 1/8 en daarna 1/4.
Ik heb lang in de zwemsport gezeten dus daar zit al wel wat ervaring, techniek. Hardlopen doe ik al een tijdje en loop momenteel de 10k in 49 minuten. Het fietsen heb ik er altijd een beetje bij gedaan.
Ik hoop mijn doel te kunnen verwezenlijken en wie weet vraag ik jullie nog eens om hulp/tips.

2

Re: Even voorstellen

Welkom op het forum ...

Leuk hoor ...triathlon kan alleen erg verslavend zijn ...
Zelf vorig jaar ook nooit gedacht dat ik zoiets zou gaan doen , vooral omdat ik
sinds kind al paniek in het water had .

Succes met de voorbereidingen ...

3

Re: Even voorstellen

Ferry welkom! Heb je al specifieke triathlons op het oog? Een zwemachtergrond is een groot goed in deze sport. Fietsen is volgens mij het makkelijkste 'aan te leren' als nieuwkomer. Succes in elk geval!

4

Re: Even voorstellen

De 1/8 wil ik begin mei gaan doen in Gorssel gaan doen. Hier is het zwemgedeelte in het zwembad. Dan kan ik wat ervaring opdoen en daarna gaan trainen in het buitenwater om in september Zwolle te gaan doen (1/4). Ik ga me ook inschrijven voor Holten maar moet maar zien of ik ingeloot zal worden.