26

Re: Welke fietscomputer hebben jullie eigenlijk?

Scighera schreef:

Om eerlijk te zijn heb ik al 2 jaar geen fietdsomputer meer gemonteerd zitten. Ik rij puur op tijd, afstand vind ik weinig relevant. De trapfrequentie voel ik na al die jaren wel aan, rij toch van mezelf uit een vrij hoog beentempo.

Op je roze planet X(foto's show your bike) is toch wel degelijk een Sigma voetje te zien waar je een teller op monteert!

27

Re: Welke fietscomputer hebben jullie eigenlijk?

franske schreef:
Scighera schreef:

Om eerlijk te zijn heb ik al 2 jaar geen fietdsomputer meer gemonteerd zitten. Ik rij puur op tijd, afstand vind ik weinig relevant. De trapfrequentie voel ik na al die jaren wel aan, rij toch van mezelf uit een vrij hoog beentempo.

Op je roze planet X(foto's show your bike) is toch wel degelijk een Sigma voetje te zien waar je een teller op monteert!

klopt, omdat het stuur als een geheel overging van mijn oude fiets en ik het nog niet nodig vond om dat voetje erad te halen. Voetje zit er nog steeds op, computer niet, en zoals je ziet zitten de sensoren voor cadans en snelheid ook niet gemonteerd op voorvork en achterbrug.

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

28

Re: Welke fietscomputer hebben jullie eigenlijk?

Ik gebruik mijn fietscomputer enkel om mijn hartslag en cadans te zien afstand en snelheid is voor mij ook van geen belang enkel tijd cadans en hartslag is voor mij van belang

29

Re: Welke fietscomputer hebben jullie eigenlijk?

Ik heb een Sigma BC 1909 HR. Meet cadans en hartslag, daarnaast alle mogelijke functies die je kan verzinnen op een fietscomputer. Geloof dat ie iets van 90 euro kostte. Heb er nu 1 seizoen mee gefietst en tot nu toe nog geen problemen.

30

Re: Welke fietscomputer hebben jullie eigenlijk?

Ik gebruik al een tijdje de Wahoo ELEMNT, super fijn en overzichtelijk. Helaas net te vroeg gekocht nu ook de Bolt (aero versie) uit is, goedkoper en strakker. Heb de mijne gekocht bij Rosiir, prima service en snel geleverd. Heb er zelf later verschillende sensoren bij gekocht, zeker een aanrader voor volledige data. Mijn tip: koop direct de bundel, scheelt je een hoop geld ;)

http://rosiir.com/nl/wahoo-fitness/891- … 06324.html

31 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (15-08-17 11:27:09)

Re: Welke fietscomputer hebben jullie eigenlijk?

jeltejansen.jj schreef:

Ik gebruik al een tijdje de Wahoo ELEMNT, super fijn en overzichtelijk. Helaas net te vroeg gekocht nu ook de Bolt (aero versie) uit is, goedkoper en strakker. Heb de mijne gekocht bij Rosiir, prima service en snel geleverd. Heb er zelf later verschillende sensoren bij gekocht, zeker een aanrader voor volledige data. Mijn tip: koop direct de bundel, scheelt je een hoop geld wink

http://rosiir.com/nl/wahoo-fitness/891- … 06324.html

Heb je je daar nu speciaal voor aangemeld? big_smile

32

Re: Welke fietscomputer hebben jullie eigenlijk?

Oude koeien uit de sloot halen voor reclame?