1

Onderwerp: trainingsstage

Als voorbereiding op het komende seizoen (en mn Ironman Nice), ben ik van plan om een trainingskamp te doen. Ik heb er via google redelijk wat gevonden (tricamps, Robic, sioport, sport-active) maar die vallen allemaal erg vroeg of in de mei vakantie (waar ik al een 'luier'-vakantie gepland heb). Of redelijk aan de prijs. Nu vond ik ook een trainingsweek bij Chalet Beyond (https://chaletbeyond.nl/zomer/arrangeme … ningsweek/), die qua timing en prijs mij erg ok lijkt. En ook natuurlijk de omgeving en het feit dat je er met de auto heen kan. Met opzet wil ik een triathlonstage met focus op fietsen. Iemand ervaring met Chalet Beyond en de kwaliteit ? Of toch nog andere opties ?

2

Re: trainingsstage

Wil je per see met trainers erbij?
Anders zou ik zeggen, huur een appartement in de buurt van Calpe (spanje), neem een paar vrienden mee en fiets daar alle bekende beklimmingen.
Begin april al heerlijk weer daar!
Zo doen wij het. Zelf loop ik dan nog een paar keer na het fietsen.
En we gaan 1 of 2x zwemmen in het plaatselijke zwembad, wat je overigens bijna altijd voor jezelf hebt....

3

Re: trainingsstage

Oh ja ..ook al weer zin in .
Wij vertrekken met de vereniging 27 april voor 10 dagen naar Mallorca .

In / vanuit het hotel worden ook camps georganiseerd , is wel Duits ...

http://www.protrainingtours.de/triathlo … npicafort/

4

Re: trainingsstage

Hedcandy schreef:

Wil je per see met trainers erbij?
Anders zou ik zeggen, huur een appartement in de buurt van Calpe (spanje), neem een paar vrienden mee en fiets daar alle bekende beklimmingen.
Begin april al heerlijk weer daar!
Zo doen wij het. Zelf loop ik dan nog een paar keer na het fietsen.
En we gaan 1 of 2x zwemmen in het plaatselijke zwembad, wat je overigens bijna altijd voor jezelf hebt....

Zelf alles regelen en plannen, doe ik altijd al. Lijkt me eens lekker dat iemand anders dat voor mij doet. En omdat ik nooit een trainer gebruik, kan dat ook geen kwaad bij mij wink

5

Re: trainingsstage

Ik heb het eens zitten bekijken, als je alleen reist lijkt het me zelfs erg goedkoop. Voor minder dan 500 euro een week accommodatie en maaltijden, dat is echt niet gek! Zelfs als je niks zou geven om de trainingen.

6

Re: trainingsstage

RolandF schreef:

Ik heb het eens zitten bekijken, als je alleen reist lijkt het me zelfs erg goedkoop. Voor minder dan 500 euro een week accommodatie en maaltijden, dat is echt niet gek! Zelfs als je niks zou geven om de trainingen.

Dat dacht is ook. Dus heb ik me inmiddels ingeschreven. Ben benieuwd !