1

Onderwerp: Overnachten of niet voor een wedstrijd

Zoals de titel al zegt, gaan jullie overnachten in de buurt van een wedstrijd zodat je iets uitgeruster bent of rijden jullie er s'morgens vroeg heen?

Ikzelf rij altijd s'morgens vroeg naar de wedstrijd toe, Kwart, OD en halve.

Maar nu ga ik voor het eerst de hele van Almere doen en mijn gezin wilt mij dan ook natuurlijk komen aanmoedigen. Maar ik heb een dochter van 1,5 die nog steeds haar middag slaapje nodig heeft, dus willen we het liefst zo dichtbij mogelijk bij het parcours er een weekendje weg van maken, zodat mijn gezin niet heel de tijd rond de finishzone hoeft te hangen maar zich ook even kan gaan terugtrekken.

Dus wie weet er een leuke overnachtingsplek wat redelijk dichtbij Almere is voor een gezin met 2 jonge kinderen.

Arnold

2

Re: Overnachten of niet voor een wedstrijd

Ik heb altijd al in het Apolo hotel gezeten is vlak aan de start. Dit jaar heb ik in het Finn hotel een kamer geboekt.

3

Re: Overnachten of niet voor een wedstrijd

Die hotels zitten snel vol, dus zou ik opschieten met boeken.
Er is op het landgoed van de Kemphaan (waar heel veel leuks te doen is voor kids btw) ook een b&b, wellicht is dat nog een leuke optie?

4

Re: Overnachten of niet voor een wedstrijd

Vd Valk hotel is overigens ook nog op prima afstand.

In Noorderplassen, de wijk waar ik woon zit ook een b&b bedenk ik me net. Tegen de dijk aan, daar waar je langs komt fietsen!!

5

Re: Overnachten of niet voor een wedstrijd

Ik slaap nergens zo lekker als in mijn eigen bed, dus wanneer mogelijk slapen we gewoon thuis voor een wedstrijd..

Soms wel een nachtje na de wedstrijd buitenhuis (zoals bijvoorbeeld na de marathon van Rotterdam), om even lekker te relaxen..