1

Onderwerp: Greeper veters

Iemand ervaring met de veters van Greeper?

Zit te twijfelen om ze te gebruiken aangezien Chrissie Wellington (4x Ironman world champion) ze ook gebruikt?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

2

Re: Greeper veters

GRTPA85 schreef:

Iemand ervaring met de veters van Greeper?

Zit te twijfelen om ze te gebruiken aangezien Chrissie Wellington (4x Ironman world champion) ze ook gebruikt?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Ik ben er niet bekend mee. Wel even opgezocht, en ziet er inderdaad wel goed uit.

Is de enige reden dat je ze zou willen gebruiken (tov andere elastische) omdat Chrissie Wellington ze ook gebruikt? Of zie je er zelf voordelen in tov andere oplossingen?

3

Re: Greeper veters

Dank je wel voor je reactie. Nee ik denk dat ze handig zijn in gebruik, je hebt goede steun van echte veters en je bent sneller.
Dat Chrissie ze gebruikt laat denk ik ook wel zien dat ze er vertrouwen in heeft?

4

Re: Greeper veters

Ik heb deze wel eens gebruikt. Het maakt mij eigenlijk niet uit of ik elastische of gewone veters heb, ik merk het verschil niet. Het nadeel van deze veters vond ik dat de lussen vrij groot zijn en dat kan wel hinderlijk zijn. Dat is dus een kwestie van net kort genoeg maken, maar dan is het weer de vraag of je je voeten goed in je schoenen kan krijgen. Verder doen ze wat ze beloven.

5

Re: Greeper veters

Een vergelijk maken met wat profs gebruiken vind ikzelf vrij dom aangezien die meestal betaald worden om iets te gebruiken of te promoten.

6

Re: Greeper veters

ronnyke schreef:

Een vergelijk maken met wat profs gebruiken vind ikzelf vrij dom aangezien die meestal betaald worden om iets te gebruiken of te promoten.

Denk dat Chrissie Wellington daar wel een uitzondering op is. Die is vaak pas gesponsord omdat ze de producten al jaren gebruikte big_smile

7

Re: Greeper veters

Vorige week postte ik over mijn twijfels om Greeper veters te gebruiken en heb ze besloten te kopen.
Verzending was snel en afgelopen weekend voor het eerst gebruikt en ben best wel enthousiast!
In- en uit de schoen gaat zeer snel en je hoeft je geen zorgen te maken over losse veters want de veer dit in het 'blokje' zit, is sterk genoeg om de lus niet losser te laten worden.

Kan 'm aanraden!

8

Re: Greeper veters

Ik gebruik veters van Ali Express (geloof 1,09 per set) en ze werken perfect ;-)