1

Onderwerp: Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Jeroen Schaap en ben nieuw op het forum. Ik heb me aangemeld aangezien ik het leuk vind om mee te lezen en eventueel een vraag te kunnen stellen.

Op dit moment nog woonachtig in Pijnacker, maar binnenkort zwem, fiets en ren ik in de buurt van Maarn.

Ik ben 38, getrouwd en vader van 1 (bijna 2) en van origine een hardloper. Vervolgens werd ik geattendeerd op een run-bike-run in Pijnacker (2013) en ben ik mountainbiken erbij gaan doen... Daarna ingeschreven voor een crosstriathlon in Vlaardingen en toen sloeg het virus toe...

Na een paar keer een 1/8e te hebben hebben gedaan, een 1/4  in Veenendaal en een 1/2 in Terheijden, staat er hopelijk ook ooit een hele ergens gepland....

Tot ziens op het forum.

Groet,

Jeroen Schaap

2

Re: Even voorstellen

Jeroen Schaap schreef:

Hallo allemaal,

Ik ben Jeroen Schaap en ben nieuw op het forum. Ik heb me aangemeld aangezien ik het leuk vind om mee te lezen en eventueel een vraag te kunnen stellen.

Op dit moment nog woonachtig in Pijnacker, maar binnenkort zwem, fiets en ren ik in de buurt van Maarn.

Ik ben 38, getrouwd en vader van 1 (bijna 2) en van origine een hardloper. Vervolgens werd ik geattendeerd op een run-bike-run in Pijnacker (2013) en ben ik mountainbiken erbij gaan doen... Daarna ingeschreven voor een crosstriathlon in Vlaardingen en toen sloeg het virus toe...

Na een paar keer een 1/8e te hebben hebben gedaan, een 1/4  in Veenendaal en een 1/2 in Terheijden, staat er hopelijk ook ooit een hele ergens gepland....

Tot ziens op het forum.

Groet,

Jeroen Schaap

Welkom, het lijkt erop dat we hetzelfde pad hebben bewandeld!

Je moet sneller dan de klos zijn.

3

Re: Even voorstellen

Jeroen welkom! Maarn lijkt me een prima woonplaats voor mooie trainingen door de natuur.

Wat zijn je triathlonplannen voor dit jaar?

4

Re: Even voorstellen

Welkom Jeroen!

5

Re: Even voorstellen

Heb de halve van Terheijden er op zitten en morgen staat 1/8e Beach Challenge Kijkduin op het programma. Daarna verhuizen en in september de 1/4 Binnenmaas. En jij?

6

Re: Even voorstellen

Welkom Jeroen! Ik ben er ook voor 1/4 Binnenmaas. Waarschijnlijk Mn eerste 1/4, misschien nog Leiderdorp ervoor.