1

Onderwerp: Voorstellen

Hoi,

Ik ben ook een beginner op triathlon gebied. Zoals zovelen wel al lang aan verschillende sporten gedaan. Veel gefietst, daarna de sportschool in gegaan om breed te worden om uiteindelijk via veel obstacle runs weer bij de duursport uit te komen. Laatste jaren vooral veel trails gelopen tot de marathon aan toe en nu probeer ik het fietsen ook weer op te pakken. Mijn conditie is nu gelukkig zo dat ik los van elkaar een trailmarathon kan lopen met 1200hm, maar ook 150km en 2000 hm op de fiets redelijk gedaan krijg. Met een inspanningstest voor lopen van 2 jaar geleden en een recente fietstest is een schema gemaakt om mij voor te bereiden op de halve van Eupen volgend jaar.
Als beginner natuurlijk ook al vragen.
- Aangezien veel wedstrijden snel vol zijn, wanneer begint de inschrijving voor Eupen 2019?
- En in voorbereiding daarop. Welke kwart triathlon raden jullie in het voorjaar aan om er een keer aan te ruiken? Liefst eentje max een uur rijden van Heerlen. Belangrijkste voor mij lijkt me een goede organistaie zodat ik alles rustig over me heen kan laten gaan.

2

Re: Voorstellen

Ik doe 2 september mee aan de kwart op de High Tech campus.

3

Re: Voorstellen

Op https://triatlonwedstrijden.be/ kun je zien wanneer de wedstrijden zijn en hun inschrijvingen opengaan.