1

Onderwerp: Oud Gastel 2018

Aanstaand weekend is het weer zover, de triathlon van Oud Gastel.
Twee jaar geleden ingeschreven voor de 1/3e maar door allerlei blessures terug moeten zetten naar de kwart.

Dit jaar gaan we dus opnieuw voor de 1/3e afstand:
1350 zwemmen
60 fietsen
14 lopen

Wie is er nog meer bij?

2

Re: Oud Gastel 2018

Ik ben er ook bij en start in de eerste serie.
Voor het eerst deze 1/3 afstand, ben benieuwd!
Laatste test voor IM Frankfurt.

3

Re: Oud Gastel 2018

Ook ik ben erbij in de 1e serie en maak mijn debuut op 1/3 triathlon. 
Voor mij is het mijn laatste test voor TriAmsterdam.  Een goed moment om nog wat dingen uittesten.

Hopelijk zakt de watertemperatuur nog wel iets, want gisteren was die nog 22,6 gr. Bij mij scheelt het nog wat als ik met wetsuit zwem.

4

Re: Oud Gastel 2018

Ik ben erbij als supporter van manlief, die start op de 1/3 in de vroege serie. Als jullie startnummers weten en doorgeven, kijk ik naar jullie uit.

Die 1350 meter zwemmen kan daar nogal variëren, hè, precies meten is niet hun sterkste punt wink

Louie

5

Re: Oud Gastel 2018

Gezellig Bart en Lennart.
Louise, als ik mn nummer weet zal ik het hier neerzetten, leuk! Ik herken jou ook wel, niet tijdens het zwemmen natuurlijk, maar ervoor of erna...

6

Re: Oud Gastel 2018

Welke serie start je? Henk in de 2e, dus daar ben ik zeker bij, bij het zwemmen ook, anders zie ik jullie wel ergens langskomen.

Louise

7

Re: Oud Gastel 2018

Ik start ook in de eerste om 8.45uur

8

Re: Oud Gastel 2018

Volgens de website heb ik startnummer 3209

9

Re: Oud Gastel 2018

Ik heb 3193 volgens de site

10

Re: Oud Gastel 2018

Volgens de site zou ik startnummer 3108 hebben.

11

Re: Oud Gastel 2018

Leuke race gehad, wel met wat mankementen maar ja...
Louise gezien onderweg, de anderen niet.

Prima weer bij de wedstrijdserie. Wind nam wel toe en de zon ook maar we waren op tijd bij de finish smile

12

Re: Oud Gastel 2018

Het was inderdaad goed weer. We hadden het niet beter kunnen treffen.

Het is ook goed georganiseerd en leuk evenement, nu snap ik waarom die zo snel volzit.

Misschien ben ik de anderen wel gepasseerd maar tijdens mijn race let ik niet al teveel op startnummers.

13 Laatst bewerkt door Louise (24-06-18 17:51:47)

Re: Oud Gastel 2018

Ja, Hedcandy paar keer gezien bij het lopen, en Bart een keer voorbij zien flitsen op de fiets. Jullie hadden zeker prima omstandigdheden, de twee startserie had het bij het lopen al fiks warm zelfs en inderdaad toenemende wind.

Ik vond het wel leuk om te kijken, ook omdat er ondertussen allerlei andere afstanden bezig zijn. Ik was wel helemaal gaar van zo veel zon (toch een beetje onverwacht). Ik moest ook wel oppassen om niet met heel veel drentelen m'n benen te verpesten want ik had vanochtend de Vrouwentriathlon wink

Manlief dik tevreden, die had voor z'n verjaardag nieuwe fietsschoenen gekregen en dat scheelt meteen wisseltijd, en hij had ook prima gefietst vooral.

Louise

14 Laatst bewerkt door elderenbosch (24-06-18 20:02:10)

Re: Oud Gastel 2018

Ik ben uiteindelijk niet gestart in Oud Gastel. Laat ik het om een lang verhaal kort te houden maar even op materiaalpech houden. Daar kwam ik in Oud Gastel toen ik parkeerde pas achter. Dus helaas weer omgekeerd. Met hulp van een teamgenoot nog wel kunnen starten in Zeewolde. Plankgas die kant op gereden om de start van 9:00 uur nog te halen. Net gelukt en daar uiteindelijk 4e geworden op de OD. Raar dagje. Volgend jaar Oud Gastel in de herkansing!

15

Re: Oud Gastel 2018

Joh! Wat een verhaal dat je Zeewolde nog gered hebt zeg...poeh! Fijn dat dat goed is verlopen. Anders blijft er zo'n leeg gevoel.

16

Re: Oud Gastel 2018

Huh, o, dan heb ik dus Lennart wel gezien (in een flits) en Bart niet - jullie nummers kennelijk verwisseld.
Maar klinkt heftig inderdaad!

Louise

17

Re: Oud Gastel 2018

elderenbosch schreef:

Ik ben uiteindelijk niet gestart in Oud Gastel. Laat ik het om een lang verhaal kort te houden maar even op materiaalpech houden. Daar kwam ik in Oud Gastel toen ik parkeerde pas achter. Dus helaas weer omgekeerd. Met hulp van een teamgenoot nog wel kunnen starten in Zeewolde. Plankgas die kant op gereden om de start van 9:00 uur nog te halen. Net gelukt en daar uiteindelijk 4e geworden op de OD. Raar dagje. Volgend jaar Oud Gastel in de herkansing!

Flinke mentale training! Iets kapot/missend wat de teamgenoot kon vervangen? 4e is een mooie prestatie, zeker met zo'n voorbereiding, lijkt me dat je echt 'de knop om' heb moeten zetten!

18 Laatst bewerkt door elderenbosch (25-06-18 08:53:18)

Re: Oud Gastel 2018

MontanaMan schreef:

Flinke mentale training! Iets kapot/missend wat de teamgenoot kon vervangen? 4e is een mooie prestatie, zeker met zo'n voorbereiding, lijkt me dat je echt 'de knop om' heb moeten zetten!

Missend... Bij inladen van de auto mijn voorwiel laten staan in de straat, waanzinnig dom. Maar ben geloof ik niet zo scherp voor half 6 in de morgen. Gelukkig vond die vriend mijn wiel en nam hem mee naar Zeewolde waar hij zelf ook startte. Zodoende... Inderdaad behoorlijk gestresst daarheen gereden. 5 minuten voor de start de knop om smile

19

Re: Oud Gastel 2018

Dat gaat je nu in ieder geval nooit meer gebeuren! Ik ben 's ochtends ook niet scherp, pak alles een dag vantevoren in, en zet, wat ik in de auto kan zetten, ook de avond ervoor erin. Maar de fiets niet, die blijft binnen tot in de ochtend. Gelukkig heb je toch nog een goede wedstrijd kunnen doen!

20

Re: Oud Gastel 2018

Oef, ja, zonder voorwiel wordt het lastig... Wat een stress!

Louise

21

Re: Oud Gastel 2018

O mai... wel fijn dat die vriend je wiel vond!

22 Laatst bewerkt door Louise (29-06-18 15:47:15)

Re: Oud Gastel 2018

Aardige en eerlijk lui daar in Oud Gastel: Henk heeft een tweedelig trisuit en hij had zaterdag z'n broek per ongeluk bij de douche laten hangen. Hij kwam daar in de loop van de week achter, heeft gemaild: broek was gevonden, en vandaag ligt-ie al per post weer hier bij ons thuis! Ze hebben 'm nog gewassen ook zelfs!

Louise

23

Re: Oud Gastel 2018

Dat is heel fijn zeg!!
En wat een wasservice haha