1

Onderwerp: Ook nieuw

Hoi, ik ben Bianca, 42 jaar en ook nieuw hier. Half september heb ik mijn vuurdoop op de 1/8 triathlon in Zutphen. Ik zwem sinds kort weer (na 2 jaar niet gezwommen te hebben door studie) en ben ook weer gestart met wielrennen. Hardlopen gaat door, dat doe ik al heel wat jaren inmiddels, met als voorlopig hoogtepunt een halve marathon in 1h51min. en een PR op de 5 km van een kleine 24 minuten. Dus ik ben benieuwd naar alles!

2

Re: Ook nieuw

Welkom Bianca .

Leuk !! In Zuthpen heb ik in 2016 mijn eerste 1/16 gedaan .

3

Re: Ook nieuw

Bianca welkom! Heb je voor dit jaar ook al triathlonplannen?

4

Re: Ook nieuw

Maca944 schreef:

Bianca welkom! Heb je voor dit jaar ook al triathlonplannen?

Ja, half september in Zutphen smile

5

Re: Ook nieuw

biancab schreef:
Maca944 schreef:

Bianca welkom! Heb je voor dit jaar ook al triathlonplannen?

Ja, half september in Zutphen smile

Ik heb je bericht 2x gelezen maar zit met mijn gedachten elders... Ik las dat je de vuurdoop afgelopen september had gemaakt, maar dat is natuurlijk deze september, scherp van me.

Anyway, mooi, veel plezier en succes, en laat tzt nog even weten hoe het je verging!

6

Re: Ook nieuw

Idd veel succes alleen mischien spijtig dat je je vuurdoop zo laat in het seizoen hebt. Mocht het meevallen of tegen kun je dit jaar niks meer doen. Maar dat zijn keuzes natuurlijk.

7 Laatst bewerkt door PGN10T (27-06-18 09:04:54)

Re: Ook nieuw

Welkom!

Ik kan je Hengelo Gld. aanraden, Aalten (wel een bochtig fietsparcours) en Stroombroek, hoewel deze laatste ook in september is (1e weekend). Dat ligt misschien ook voor je in de buurt, enigzins.

Wellicht ook Didam, maar die ken ik nog niet.


Nette looptijden trouwens. smile

8

Re: Ook nieuw

Welkom, en ik zou ook zeggen: kijk of je er nog een tweede bij kunt plannen. De ene triathlon of de andere kan heel erg verschillen en zo heb je wat meer vergelijkingsmateriaal. Maar sowieso leuk om aan de triathlon te snuffelen natuurlijk!

Louise

9

Re: Ook nieuw

Welkom hier!!

10

Re: Ook nieuw

PGN10T schreef:

Welkom!

Ik kan je Hengelo Gld. aanraden, Aalten (wel een bochtig fietsparcours) en Stroombroek, hoewel deze laatste ook in september is (1e weekend). Dat ligt misschien ook voor je in de buurt, enigzins.

Ik heb me ook voor Stroombroek ingeschreven, komende zondag smile inmiddels goed getraind met fietsen en redelijk met zwemmen. Ook al eens wisselen geoefend haha, dus het komt vast goed.

11

Re: Ook nieuw

Welkom!
Heel veel succes aanstaande zondag, hopelijk hebben jullie lekker weer smile