1

Onderwerp: koppel voor de lol

Even mijn nieuwe banden van de MTB uitgeprobeerd ( racing ralph) en daarna gelijk maar een looptraining erachteraan gepropt. 2x3km ieder in 12:30 met 5 min rust. Was erggg warm hier maar verder ging het lekker!

2

Re: koppel voor de lol

(Y)
weer mag van mij idd zo blijven

en hoe bevielen jou die bandjes?

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

3

Re: koppel voor de lol

Banden bevallen zeer goed. Ik weet alleen nog niet hoe ze het in de blubber doen want het is hier allemaal nogal droog op het moment. Ik en technisch al helemaal niet zo goed dus ik denk dat eht wel een paar leuke vallen gaat opleveren als het glad wordt. Maar de banden dus TOP!

4

Re: koppel voor de lol

ik rij ook op de racing raplh, met dit weer rijd het idd erg goed maar als het modderig is valt de grip me wat tegen.. In mijn trianingsrondje zit een klimmetje waar ik met mijn vorige banden zonder problemen naar boven kwam, met deze banden en na een regenbui lukt het niet meer doordat het wiel gewoon slipt...  maar op zandweggetjes zijn ze wel super snel!

5

Re: koppel voor de lol

ok dan ga ik afwachten wat ze doen in de modder.
Ik heb een hekel aan modder en dat zal met deze banden dus niet minder gaan worden

6

Re: koppel voor de lol

lol; bij MTB-en hoort modder big_smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

7

Re: koppel voor de lol

Modder is juist de kick van de mtb... naast het strand en bos... vind ik. Maar voor de 'bikkels'onder ons: de crossloopjes kopen er ook weer aan.. waar je als echte crosser best blij wordt van modder enzo (vind ik)... Ik heb er zin in! Lang leve de spikes!

8

Re: koppel voor de lol

Gisteren de laatste serieuze test gedaan voor Hawaii, een heerlijke lange koppeltraining. 7 uurtjes gefietst en 2,5 uur gelopen. Ja, de vorm is er wel weer. Nu nog een beetje goed acclimatiseren op Hawaii en eens kijken wat ik daar dit jaar kan.
Ben trouwens wel benieuwd hoe andere lange afstandstriatleten trainen, doen jullie ook van dit soort lange trainingen of bijvoorbeeld eerder de ene dag lang fietsen-kort lopen en dan de dag daarna lang lopen?

9

Re: koppel voor de lol

Irongirl: das gewoon bijne een hele triathlon!!!! WOWWWWWWWWWWWWWW