26

Re: prestaties van de dag

Zaterdag 140 gefietst, 32 gemiddeld
Maandag 25 km kayakken (telt dat ook? wink ), 8 km rustig gelopen 4:45 pkm
Dinsdag 60 gefietst (interval door de duinen 33 gemiddeld), zwemmen 5x200 2:45 30 sec rust plus nog wat in- en uitzwemmen)

Toch aardig wat gedaan voor iemand die volgend jaar pas weer wat wedstrijden gaat doen.... smile

27

Re: prestaties van de dag

Ik heb gisteren nix gedaan en het was goed!!

28

Re: prestaties van de dag

Trainen?? Deze week de Twentse Triathlon Tour!!
Maandag 8,2km tijdrit (11min51sec),
Dinsdag: Aquathlon (500zw -3km Lo - 250m Zw) 21min32sec (3sec achter nr 1, 2 sec achter nr 2.. was spannend smile )

Vandaag: Duathlon 3km Lo - 12km Fietsen - 2km Lopen ...

29

Re: prestaties van de dag

Concorde schreef:

en dan doe ik zaterdag die saaie triathlon in Veenendaal.Concorde

Saaie triathlon Veenendaal? Heb je de startlijst gezien? Dat wordt vuurwerk als je het mij vraagt!

30

Re: prestaties van de dag

Diederik schreef:
Concorde schreef:

en dan doe ik zaterdag die saaie triathlon in Veenendaal.Concorde

Saaie triathlon Veenendaal? Heb je de startlijst gezien? Dat wordt vuurwerk als je het mij vraagt!

Helemaal met je eens. Zelfs Vanzella start er!

Dat saai was meer cynisch bedoeld...
Sommigen op dit forum vinden het een saaie triathlon.
Ik vind 'm daarentegen wél leuk; goede organisatie, relaxte sfeer, goede parcoursen.

Gr, Concorde

31

Re: prestaties van de dag

Alleen die keerpunten tijdens het fietsen vind ik minder. Maar die hebben wèl tot gevolg dat het hele parcours vrij gemakkelijk verkeersvrij gemaakt kan worden. Stukje over gras lopen vind ik ook minder prettig, 2 jaar geleden was het gras net te lang om lekker te kunnen lopen. En dan vooral in de zin van dat je kuiltjes en bulten niet (goed) kon zien, dus ontspannen lopen was en voor mij niet echt bij.

32

Re: prestaties van de dag

deze week 101.5km gefietst en 1km gezwommen

33

Re: prestaties van de dag

Vandaag deelegenomen aan triatlon Veenendaal. Kwart gedaan. Zwemmen in 18.35, fietsen klaar en gewisseld naar lopen ma 1.28, eindtijd 2.15.18.

34

Re: prestaties van de dag

Nou, lekker handig, hebben ze me in de uitslagen bij de verkeerde startgroep gezet. Dus volgens hun heb ik ruim 23 minuten gezwommen i.p.v. ruim 18. Mail gestuurd en afwachten. Als mijn zelfgemeten tijd klopt (lijkt me wel), ben ik 10de bij H40 en dertigste overall. Niet gek voor een gek tongue

35

Re: prestaties van de dag

Het was ook wel verwarrend met die lichtblauwe en donkerblauwe badmutsen vlak na elkaar. Ik was iets langzamer in 2.20.40, maar heb het zwemmen enorm verkloot.

....Though his body says stop, his spirit cries - never!.....

(Survivor, Burning Heart)

36 Laatst bewerkt door Concorde (23-08-09 22:32:17)

Re: prestaties van de dag

Ik heb slechts het zwemmen en beide wissels verkloot....
Eindtijd wat dus slechter dan vorig jaar.
Fietsen ging best lekker en het lopen ook (buiten verwachting, gezien m'n trainingsachterstand qua lopen...).

Stukje onverhard is ook niet mijn favoriet, maar al met al wel een gevarieerd loopparcours.
Bij het fietsen moet de gang eruit bij de keerpunten, en dat verrekte gat onder dat viaduct door... .

Ik weet niet hoe jullie het zwemmen ervaren hebben, maar ik vond dat er zo'n rare lucht vlak boven het water hing. Had ook het idee dat ik (daarom) wat weinig zuurstof binnenkreeg. Zwemmen ging dus ook zeker niet lekker...

Ondanks m'n tegenvallende prestatie was het wel een leuke triathlon!



Concorde

P.S, Leuke foto's trouwens op 'staikopdefoto.nl!

37

Re: prestaties van de dag

Ik zag je gaan op de fiets Concorde! Het zag er goed uit...

Veenendaal was een laatste test voor Almere, en die viel niet mee (2 uur 16 op de OD). Maar dat zal ook wel aan de verkeerde mentaliteit gelegen hebben. Te relaxed, geen wedstrijd spanning. Uiteindelijk ging het lopen wel makkelijk en moest ik me inhouden om er niet toch een wedstrijd van te maken.

Vandaag twee uurtjes losfietsen en de finish van de Eneco bekijken, morgen 2x1000m relaxed zwemmen en woensdag 10 km bosloop. Donderdag fiets klaarmaken vrijdag startnummer halen en fiets inleveren...

Zaterdag eindelijk het debuut op de hele: Almere here we come!!!!

38

Re: prestaties van de dag

Ik zag je ook nog lopen Vanzella, net voordat ik ging inschrijven. Maar we waren laat, dus ik dacht je later wel te treffen. Heb je helaas niet meer gezien.

Succes in Almere!!! (mis je wél Loo/Bathmen...)


Gr, Concorde!

39

Re: prestaties van de dag

Gister 1900 gesparteld, 90 gebrommerd en 21 gestrompeld in Neerpelt. Oef, was best warm.

Langzaam snel! (of snel langzaam?)

40

Re: prestaties van de dag

Gister een paar uur op een brug in Neerpelt gestaan. Bink stond er ook, dus dat moet wel goed zijn voor de brommerbenen.

41

Re: prestaties van de dag

@Concorde: de geur van het water was inderdaad niet best.
Verder super georganiseerd event in Veenendaal!!

JAB

42

Re: prestaties van de dag

Vandaag een kilometer losgezwommen.

43

Re: prestaties van de dag

Vandaag weer een stukje gelopen. 2½ inlopen, daarna de kern: 4 km, 3 km, 2 km, 1 km met telkens 2 minuten rust, en ieder volgend interval iets snelle lopen. En daarna nog 2½ km uitlopen.

44

Re: prestaties van de dag

7km losgelopen vanmorgen
Vanavond nog even zwemmen..

45

Re: prestaties van de dag

Rustdag. Rusten schijnt ook heel belangrijk te zijn. En daar ben ik soms heel goed in tongue

46 Laatst bewerkt door Diederik (28-08-09 01:39:01)

Re: prestaties van de dag

3u30 gefietst, en 60 min gezwommen... Daarna aangehouden door Rijkswaterstaat: 90 euro boete voor zwemmen in de rivier. Dat is al mijn 2e dit seizoen! Eerder al 60 euro voor het fietsen over doorgetrokken streep. Nederland topsport land!

47

Re: prestaties van de dag

Binnenkort mogen we vast ook met een brede kentekenplaat achterop je fiets rijden om te controleren of je niet te hard door een 30 km zone fietst :-O

JAB

48

Re: prestaties van de dag

Gisteravond een uur gezwommen.
Helaas kreeg ik op het laatst kramp in m'n hamstring. Schoot erin met een sprint-oefening.
Stom eigenlijk, hij sluimerde nog iets na Veenendaal, maar in de groep laat je je toch weer verleiden hè...
Maar goed, losjes naar huis gefietst, veel gesmeerd met Biofreeze, en rustig aan gedaan verder .
Morgen ga ik Loo/Bathmen doen. Ik hoop dat íe niet opspeelt.
Volgende week Enschede, en dan zit het seizoen er weer op....

Gr, Concorde

49

Re: prestaties van de dag

Vanmorgen vroeg eerst gelopen 6,4 km in 35 minuten en daarna nog 45 minuten gefietst, op mijn gemak en met 2 stops, toch nog ruim 11 km afgelegd

50

Re: prestaties van de dag

Vanmiddag Loo/Bathmen gedaan.
1 min van m'n PR afgesnoept; 1:14.
Voor de meesten hier geen spannende tijd, maar ik ben blij dat ik nog steeds progressie maak. Toch wel weer een stimulans om a.s. winter nog harder te gaan trainen.
Was wel een lekkere opsteker na m'n verprutste race vorige week in Veenendaal.
Doen er nog mensen van hier mee in Enschede volgende week?

Gr, Concorde