26

Re: IM 70.3 Kraichgau of Luxemburg

Dit jaar doe ik de IM 70.3 in Luxemburg, ben benieuwd hoe het gaat zijn.
Ik vroeg mij of hoe het hier zit met eventuele water stations etc. Kan hier niet echt iets over vinden op internet, iemand die deze IM70.3 eerder heeft gedaan en enige info heeft?

27

Re: IM 70.3 Kraichgau of Luxemburg

Kan je gewoon op de racewebsite vinden. Even wachten tot de nieuwe gids online is, maar vorig jaar waren er twee bij het fietsen en elk rondje 1 (dus 4 totaal) bij het lopen.

Pagina 19 en 22: http://eu.ironman.com/~/media/610819345 … ch%201.pdf

28

Re: IM 70.3 Kraichgau of Luxemburg

LindaRotterdam schreef:

Kan je gewoon op de racewebsite vinden. Even wachten tot de nieuwe gids online is, maar vorig jaar waren er twee bij het fietsen en elk rondje 1 (dus 4 totaal) bij het lopen.

Pagina 19 en 22: http://eu.ironman.com/~/media/610819345 … ch%201.pdf

Aha, super bedankt. Hoe werkt dat met die aid stations met het fietsen? Stoppen mensen dan gewoon echt met fietsen of fiets je er langzaam doorheen?

29

Re: IM 70.3 Kraichgau of Luxemburg

Mag je zelf kiezen :-) kun je het aannemen vanop de fiets is dat goed en anders stop je gewoon even. Maar voor een halve kun je ook gewoon je eigen drinken en eten meenemen zodat je gewoon met de dingen die je gewoon bent je fietsonderdeel kunt voltooien.

30

Re: IM 70.3 Kraichgau of Luxemburg

Ik wil graag volgend jaar Luxemburg doen.
Nu start de inschrijving van de meeste IM's gelijk na de wedstrijd van het lopende jaar.
Maar niet bij Luxemburg. Wie weet wanneer de inschrijving start?

31

Re: IM 70.3 Kraichgau of Luxemburg

Kans is groot dat ik deze ook nog eens ga meedoen. Inschrijven kun je daar meestal nog lang maar accommodatie is daar beperkt.

32

Re: IM 70.3 Kraichgau of Luxemburg

Ik heb afgelopen jaar in september ingeschreven, maar dat kon volgensmij een half jaar later ook nog. Dan wordt het alleen steeds duurder, dus als je het toch al zeker weet.

Denk dat ik nu ook weer meedoe als het uitkomt. Anders is Kraichgau inderdaad de andere optie.

33

Re: IM 70.3 Kraichgau of Luxemburg

ronnyke schreef:

Inschrijven kun je daar meestal nog lang maar accommodatie is daar beperkt.

Zolang ik nog geen datum weet kan ik ook nog niet op zoek naar accommodatie.
Is kamperen evt een optie, heeft iemand daar ervaring mee?

34

Re: IM 70.3 Kraichgau of Luxemburg

Weet iemand toevallig of de 5150 in Kraichau snel vol geboekt is ?

35

Re: IM 70.3 Kraichgau of Luxemburg

Hedcandy schreef:

Ik wil graag volgend jaar Luxemburg doen.
Nu start de inschrijving van de meeste IM's gelijk na de wedstrijd van het lopende jaar.
Maar niet bij Luxemburg. Wie weet wanneer de inschrijving start?

Volgende week! Kondigen ze net zelf aan op Facebook.

36

Re: IM 70.3 Kraichgau of Luxemburg

Ah top, tnx!

37

Re: IM 70.3 Kraichgau of Luxemburg

zojuist mijn priority ticket voor Kraichgau verzilverd ;-)

D.

38

Re: IM 70.3 Kraichgau of Luxemburg

Leuk Duiksmurf!

Ik heb me net Ingeschreven voor Luxemburg!

39

Re: IM 70.3 Kraichgau of Luxemburg

Ook maar weer ingeschreven voor Luxemburg. Nog even getwijfeld om een relay te doen, maar dan zou ik het looponderdeel doen. Dat is dan op wedstrijdtempo meer belastend dan ervoor wat zwemmen en fietsen en rustig aan doen big_smile *triathlonlogica*

En het lijkt me een goed moment om nog een laatste keer het materiaal te testen voor Roth.


Gaat trouwens wel hard met inschrijvingen, nu al Tier 3! Terwijl ik vorig jaar eind september nog in Tier 2 inschreef...