1 Laatst bewerkt door Mart (28-08-18 18:59:56)

Onderwerp: Even voorstellen

Na een tijdje hier mee gelezen te hebben, heb ik besloten maar iets actiever te worden op dit forum. Ik ben een 31-jarige voetballer, die zo'n 6 jaar geleden begonnen is met marathons lopen. Toen de eerste Triathlon010 georganiseerd werd, heb ik besloten daar aan mee te doen. Dit beviel me zo goed, dat ik besloot om vaker aan triathlons deel te gaan nemen, omdat de veelzijdigheid van de verschillende sporten me erg aansprak. Dit resulteerde in mijn deelname aan IM 70.3 Luxemburg vorig jaar. Deze verliep voor mij als belabberde zwemmer en matige fietser redelijk goed, totdat ik aan het voor mij favoriete looponderdeel moest beginnen. Hierbij ben ik destijds volledig ingestort, dit had ik toch duidelijk onderschat.

Dit jaar wou ik dan ook revanche hiervoor nemen en dat zou ik doen tijdens de IM 70.3 Mallorca. Na een goede voorbereiding wist ik deze voor mijn doen prima te finishen. Ik had de smaak te pakken, waardoor ik me een week later ingeschreven had voor IM Hamburg. Er is bij ons een kleine op komst, waardoor het voor mij voelde als nu of nooit, als ik ooit een hele zou willen doen. 4 weken geleden was het dan zo ver en heb ik de IM Hamburg, wat vanwege het slechte water helaas een run bike run werd, gefinisht in 11:39, waar ik zeer tevreden mee was. Doordat het zwemmen niet door ging, blijft er echter nog steeds iets kriebelen, waardoor de kans groot is dat in één van de volgende jaren alsnog een volledige IM volbracht wordt. Tot die tijd blijf ik me vermaken met andere wedstrijden, zoals bijvoorbeeld de Triathlon Experience in Oosterhout afgelopen zondag.

2

Re: Even voorstellen

Zo, dat is al een mooie lijst wedstrijden en dat in zo'n korte tijd...
Welkom hier!!