51

Re: prestaties van de dag

3,8 km gezwommen,180 km gefietst, 42,195 gelopen. Goeie workout big_smile

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

52

Re: prestaties van de dag

@jacob Het waaide er zeker wel een beetje :-)

JAB

53

Re: prestaties van de dag

Dat windje was geen makkie gisteren,  ben wel erg blij dat ik de eerste 3,8-180-42 op een goede manier heb overleefd...

54

Re: prestaties van de dag

Vertel Vanzella!
Hoe is je vuurdoop afgelopen?

Gr, Concorde

55

Re: prestaties van de dag

Het was hels, tenminste het fietsen.. Het zwemmen ging best makkelijk. Pff in die wind dacht ik echt dat ik veel te veel energie in het fietsen moest stoppen om nog een marathon te kunnen lopen. Maar toen ik eennmaal 3/4 km ver was ging het best makkelijk. Uiteraard was ik compleet leeg aan de finish, had ik een 43 graden bad nodig, kreeg ik net 1 broodje weg s avonds en heb ik vandaag mega veel spierpijn. Maar al met al vond ik het super. En 10.55 was een heel stuk verder onder de 12 uur dan ik vooraf had gehoopt (1 minuut was genoeg smile).

@Concorde, van harte met je PR, heb je de wisselbeker overgenomen?

56

Re: prestaties van de dag

Euhhh, nee.... daarvoor kwam ik slechts 14 minuten te kort... :-(

Maar geweldig dat het zo goed ging!
10:55 is gewoonweg heel netjes!
De felicitaties gaan geheel terecht terug naar België!

Gr, Concorde

57

Re: prestaties van de dag

Hmm, heb ik jou gesproken in de douche Vanzella? Ksprak een debutant op de hele uit belgie, volgens mij ook ergens in de 10 zoveel. Spraken oa over 226 neerpelt....

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

58

Re: prestaties van de dag

Nee niet gedoucht daar, ik heb me teruggetrokken in het Apollo hotel voor een warm bad en een hamburger.

59

Re: prestaties van de dag

Vanmorgen 2 uur gefiets met interval training tussen door (57 KM). s'avonds 5 km hardlopen in wedstrijd tempo (tijd 20:48).

60

Re: prestaties van de dag

Zojuist 40Km. met de cyclocrosser rondgebanjerd....
Balen dat het alweer zo vroeg donker wordt! Ben in het donker thuisgekomen, en van ellende de laatste 7 Km maar over het fietspad langs de grote weg gereden. Wél lekker doorgestampt....

Concorde

61

Re: prestaties van de dag

16 km gehold. Interval, warmup en cooldown ieder 3 km, en daar tussenin 10 keer 1 km tempo.
Wat is douchen daarna lekker tongue

62

Re: prestaties van de dag

Vanmiddag (gewoon voor de lol) test gereden over 70 km. 35.6 gemiddeld. Ben ik tevreden mee.
Gister 60 km op 75% gefietst, direct daarna op 80% 8km gelopen (ook gewoon voor de lol want ik heb geen wedstrijden gedaan en ga ook geen wedstrijden meer doen dit jaar, hoewel die monstertijdrit over 120 km mij wel leuk lijkt..... http://www.triathlonforum.nl/viewtopic.php?id=960.. smile

63

Re: prestaties van de dag

Paul851 schreef:

16 km gehold. Interval, warmup en cooldown ieder 3 km, en daar tussenin 10 keer 1 km tempo.
Wat is douchen daarna lekker tongue

p=stilstaan/zitten?

Langzaam snel! (of snel langzaam?)

64

Re: prestaties van de dag

Cesar schreef:
Paul851 schreef:

16 km gehold. Interval, warmup en cooldown ieder 3 km, en daar tussenin 10 keer 1 km tempo.
Wat is douchen daarna lekker tongue

p=stilstaan/zitten?

p= pauze neem ik aan? Beetje heen en weer wandelen voor mij, maar sommige anderen stonden stil.

65 Laatst bewerkt door Paul851 (09-09-09 21:03:44)

Re: prestaties van de dag

Vandaag de Beekloop in Eindhoven gedaan, 16 km tempo dus. 1 uur 14 precies.
Gisteren een rondje gefietst, 50 km, en maandag de eerste training in 't zwembad. Valt niet mee, iedere keer na 25 meter een muur tegenkomen. En dat plm. 2 km aan een stuk door.

66

Re: prestaties van de dag

Ik ben een beetje ongemotiveerd en druk op het werk dusss.

Deze week maandag 40km gefietst, gisteren 10km gelopen en dat is het wel voor nu. Mogen een uurtje lostrappen en zondag de 1/8e in Haccourt. Een mooie afsluiting van het seizoen een gezellig klein triathlonnetje  op 5km van huis....

67

Re: prestaties van de dag

Hoi Meneer Wijnand

Doe jij specifieke fietstraining ?

Vanzella : gefeliciteerd met de 10.55 (ik liep vorig jaar 11.05 dus ken het gevoel een beetje)

Ik heb gisteren 0 km op de ATB (VTT zoals ze het hier noemen) gezeten. Eergisteren 15 km gelopen, heuvel op heuvel af

A+
Arthur

68

Re: prestaties van de dag

Vanzella schreef:

Ik ben een beetje ongemotiveerd en druk op het werk dusss.

Deze week maandag 40km gefietst, gisteren 10km gelopen en dat is het wel voor nu. Mogen een uurtje lostrappen en zondag de 1/8e in Haccourt. Een mooie afsluiting van het seizoen een gezellig klein triathlonnetje  op 5km van huis....

Daar kun je dus op de fiets heen tongue

69

Re: prestaties van de dag

Vandaag halve marathon gedaan in Eindhoven, en m'n PR verbeterd met ruim 2 minuten. Eindtijd 1.38.56, en nog nooit zo'n vlakke halve gelopen.
5 km:  23.14
10 km: 46.37, inclusief plaspauze na 8 km
15 km: 1.09.47

70

Re: prestaties van de dag

Joepieeee, zondag weer onder de 5 min/km gelopen. Tja dat is hier heel wat. In NL liep ik standaard trainingen van 4.20 of 4,10 de km, hier loop ik bijna volle bak en haal dan, momenteel, 4.50

Binnenkort ga ik beginnen aan 1000 meters. heb eindelijk een stuk "dood spoor" (zelfs de rails is weg) gevonden wat redelijk vlak is. Daar maar eens 500 en 1000 meter uitzetten en kijken of we weer aan de 1000-tjes onder de 4 min kunnen komen.

Morgen heerlijke duurrit van 60 km in het zonnetje. Lekker 20 graden hier morgen.

A+
Arthur

71

Re: prestaties van de dag

20 graden? Onder nul? Mijn handen vriezen 's morgens er vanaf...... wink

Ik ben weer rustig begonnen met trainen. Na ruim 4 maanden op zo goed als non-actief weer rustig opbouwen. Een tweeling krijgen is toch best druk....

Het zwemmen ging gisteren op de vereniging bijzonder lekker. Fietsen ben ik een beetje blijven doen. Het lopen is voor de komende maanden het aandachtspunt. Wil binnenkort wat korte wedstrijdjes lopen en dan opbouwen naar een paar halve marathons. En dan komt het triathlonsiezoen er alweer aan!!!!!!!!

Gelukkig hebben we de foto's nog.......

72

Re: prestaties van de dag

Een tweeling....
Daar word je serieus druk mee!
Gefeliciteerd!

Gr, Concorde

73

Re: prestaties van de dag

Ik vind het toch ook niet ideaal dit weer. Geef mij het voorjaar en de zomer maar smile

Vandaag klein stukkie wezen lopen. 8 km op het gemakje. Alleen het middendeel ff aangezet. Niet zo'n zin vandaag. Komt gewoon door het weer denk ik.

In oktober hopelijk aan zwemtraining gaan doen bij tri vereniging in apeldoorn. Ben benieuwd.

Gegroet

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

74 Laatst bewerkt door petitmas (21-10-09 10:13:25)

Re: prestaties van de dag

Patrick_vN schreef:

In oktober hopelijk aan zwemtraining gaan doen bij tri vereniging in apeldoorn. Ben benieuwd.

Dan mag je wel opschieten, je hebt nog 10 dagen "oktober" te gaan :-)

A+
Arthur

75

Re: prestaties van de dag

Ja we zijn inmiddels alweer aan november toe, dat bedoelde ik ook. Mag volgende week namelijk bij m'n nieuwe werkgever beginnen, en daar is tenminste wel een tri - vereniging in de buurt.

Gegroet,
Patrick

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88