1

Onderwerp: Healthy fest Schotland 2019

Iemand bekend hiermee?
Ik kreeg een linkje door en stond gelijk te springen.

In 2 dagen ga je van kust naar kust door Schotland.
Trailrunnen, MTBen en kayakken, totaal 170km.
Je overnacht in een kampement (ook de nacht ervoor en erna).

Link naar de website:
https://coasttocoast.healthyfest.nl/#programma

Het lijkt mij dus echt heel tof. Ben stiekem ook gewoon verliefd op Schotland haha.

2

Re: Healthy fest Schotland 2019

Ik kwam deze ook tegen. Zeker een leuk evenement in een fantastische omgeving. Helaas gaat het mij niet lukken in 2019.

3

Re: Healthy fest Schotland 2019

Ik zag de advertentie staan, zeker gaaf, maar in het weekend van de marathon hier, dus ik hoef er niet over na te denken of we kunnen. Het lijkt me geïnspireerd op waar wij in Nieuw-Zeeland veel verhalen over hebben gehoord: http://www.coasttocoast.co.nz/ Dat is daar iets heel groots! En vergelijkbaar landschap - het Zuidereiland heeft wel wat van Schot- en Ierland, maar dan met hogere bergen.

Louise

4

Re: Healthy fest Schotland 2019

Hmmm ik heb inmiddels contact gehad met de triatleet die de schema's schrijft.
De doelgroep is toch wel anders dan ik dacht.
Meer groepen collega's en vrienden, mensen die dit als n uitdaging zien om een keer te doen. En dan s avonds een wijntje drinken.
Ik had gehoopt op meer fanatiekere, maar hij zei dat het max 10% zou zijn, die knallen dan vooruit en de rest blijft bij elkaar.
Het is ook meer van opzet voor mensen zonder ervaring: alles wordt geregeld, ook kwa materiaal. Aan de ene kant fijn misschien, maar ik heb toch liever mn eigen fietshelm op (kan natuurlijk ook), maar het kost 1400 euro... 4 dagen..
Ik kies dan denk ik toch voor wat anders. Wat een smak geld!

5

Re: Healthy fest Schotland 2019

1400 euro, sohee…. Ik dacht trouwens ook al bij die dingen als Orange Camp en Holland House dat het me wat te niet-mijn-soort-gezellig zou zijn.

Moet je toch maar naar die in Nieuw-Zeeland, Hedcandy, wat ik daarover gehoord heb is juist super sportief!

Louise

6

Re: Healthy fest Schotland 2019

Ik denk het ook Louise, dat wordt nog ff sparen!!!

7

Re: Healthy fest Schotland 2019

Schotland doorkruisen te voet, per fiets, zwemmend of kanoënd lijkt me erg gaaf, het is een prachtig land (per motor mag ook trouwens).

Maar als iemand zijn of haar evenement 'Healthy Fest' noemt dan weet ik dat ik niet tot de doelgroep behoor.

8

Re: Healthy fest Schotland 2019

Idee is leuk, maar opzet van het evenement is echt niet wat ik zoek. En dan die kosten! yikes

9

Re: Healthy fest Schotland 2019

Er is ook een vergelijkbaar evenement gericht op locals:
https://ratracecoasttocoast.co.uk

10

Re: Healthy fest Schotland 2019

Healthy fest met als doel 's avonds wijn drinken big_smile

11

Re: Healthy fest Schotland 2019

MontanaMan schreef:

Healthy fest met als doel 's avonds wijn drinken big_smile

Schotse wijn?

12 Laatst bewerkt door TumTumTum (21-10-18 00:37:32)

Re: Healthy fest Schotland 2019

Ik zag de advertentie voorbij komen toen ik een domme actiefilm aan het kijken was op RTL-7. Er werd geen prijs genoemd, dan is het altijd schreeuwend duur. Tja, heel erg gaaf maar 1400 euro om 170 km af te mogen leggen? Ik hoor duidelijk niet tot de doelgroep, het is weer een yuppenfeestje...:)

(O ja en dat ook weer...met extra leveltje hosgehalte...nee dank je)

13

Re: Healthy fest Schotland 2019

Ik zag afgelopen zomer al een aankondiging hiervan in de mail. Het idee van een coast to coast in schotland en dan in een multi sport vorm sprak me wel erg aan. Ik vind alleen de prijs erg hoog. Ik vraag me af of er ook alternatieven zijn (naast zelf organiseren natuurlijk).

14

Re: Healthy fest Schotland 2019

Zie mijn link stukje hierboven.