76

Re: Plannen seizoen 2019

Ging hard, de inschrijvingen voor Brouwersdam90 - gelukkig een tweede serie! 2e inschrijving voor het komende seizoen dus een feit.

Ondertussen ook een hele serie loopjes gepland voor de maanden t/m februari (5-21,1 km) en bezig met het regelen van een trainingsweek begin maart onder de Spaanse zon - fietsen.

Louise

77

Re: Plannen seizoen 2019

Aaaargh, inschrijven lukt bij mij maar niet sad

78

Re: Plannen seizoen 2019

Tri-John schreef:

Terheijden, halve afstand

Inschrijven op Terheijden kan vanaf nu! Ik ben er bij. Een halve tri voor 66 euro.

Je moet sneller dan de klos zijn.

79

Re: Plannen seizoen 2019

Amsterdamse Triathlons komt ook nog niet echt door met data. Afgelopen jaar was Haarlemmermeer op 20 mei, maar dat weekend was ik fietsen in de Ardennen. Komend jaar zou ik hem graag doen, maar als deze in hetzelfde weekend wordt georganiseerd is er ook de halve van Leiden die eigenlijk een vaste plek heeft in mijn agenda. De maand mei is eigenlijk de laatste maand van mijn hardloopseizoen en tegelijkertijd de eerste maand van mijn triathlonseizoen dus dat geeft wat keuzestress.

80

Re: Plannen seizoen 2019

https://www.antwerptriathlon.be/
Deze hoop ik : Via mijn werk kan ik me ook (gratis) inschrijven. solo of team als er een plaatske op te vullen is.

81

Re: Plannen seizoen 2019

Brouwersdam90 ingeschreven!

En ga eerder in t seizoen nog voor een zwemloop en halve marathon (CPC?) als tussendoel. Tijdrit lijkt me ook leuk om naartoe te trainen, is de datum voor Almere al bekend?

82

Re: Plannen seizoen 2019

Net Egmond ingeschreven.

De laatste keer dat ik mee wilde doen werd het afgelast vanwege sneeuw. Dat viel me toch wel iets tegen voor een 'heroïsch' evenement. Hopelijk wordt het nu mooi weer.

83

Re: Plannen seizoen 2019

Jörgen schreef:

Net Egmond ingeschreven.

De laatste keer dat ik mee wilde doen werd het afgelast vanwege sneeuw. Dat viel me toch wel iets tegen voor een 'heroïsch' evenement. Hopelijk wordt het nu mooi weer.

Ook nog over getwijfeld. Vind het altijd zo ver weg en gedoe met pendel en auto.

Ben er gestart toen er geen strand was om over te lopen. Ook wel heroisch big_smile

84 Laatst bewerkt door Hedcandy (01-11-18 23:02:19)

Re: Plannen seizoen 2019

LindaRotterdam schreef:

Brouwersdam90 ingeschreven!

En ga eerder in t seizoen nog voor een zwemloop en halve marathon (CPC?) als tussendoel. Tijdrit lijkt me ook leuk om naartoe te trainen, is de datum voor Almere al bekend?

Ik ook Brouwersdam!

Almere is meestal laatste weekend maart, datum is niet niet bekend...

85

Re: Plannen seizoen 2019

Ik hoop in maart de Stevensloop (halve marathon) te doen in Nijmegen. Dit in aanloop naar hopelijk het volbrengen van de halve triathlon van Nieuwkoop. Weet iemand wanneer de inschrijving van Nieuwkoop opent?

86

Re: Plannen seizoen 2019

Buus schreef:

Aaaargh, inschrijven lukt bij mij maar niet sad

Nu wel gelukt smile
Eerste kennismaking met het iets langere werk.

87

Re: Plannen seizoen 2019

Stoelio schreef:

Ik hoop in maart de Stevensloop (halve marathon) te doen in Nijmegen. Dit in aanloop naar hopelijk het volbrengen van de halve triathlon van Nieuwkoop. Weet iemand wanneer de inschrijving van Nieuwkoop opent?

Zat vandaag ook te zoeken, ik zie niets op de site, maar hier lees ik wel dat de aanvraag is gedaan voor 26 mei. https://zoek.officielebekendmakingen.nl … 25582.html

88

Re: Plannen seizoen 2019

Stoelio schreef:

Weet iemand wanneer de inschrijving van Nieuwkoop opent?

De laatste 2jaar kun je je vanaf 1 januari inschrijven.

89

Re: Plannen seizoen 2019

Ik ben er ook bij tijdens de Brouwersdam90 ;-)

90

Re: Plannen seizoen 2019

Hier ook Brouwersdam 90. Leuk!

91 Laatst bewerkt door arnosmit (02-11-18 20:59:52)

Re: Plannen seizoen 2019

Ook aanwezig op de Brouwersdam 90!

92

Re: Plannen seizoen 2019

Gezellig!
Ik zal erceven een topic over openen, wilde hier vragen gaan stellen maar is niet handig...

93

Re: Plannen seizoen 2019

Maca944 schreef:
Stoelio schreef:

Ik hoop in maart de Stevensloop (halve marathon) te doen in Nijmegen. Dit in aanloop naar hopelijk het volbrengen van de halve triathlon van Nieuwkoop. Weet iemand wanneer de inschrijving van Nieuwkoop opent?

Zat vandaag ook te zoeken, ik zie niets op de site, maar hier lees ik wel dat de aanvraag is gedaan voor 26 mei. https://zoek.officielebekendmakingen.nl … 25582.html

Dat is hetzelfde weekend als de Traithlon Brouwersdam. In Nieuwkoop kunnen ze wel eens last krijgen met een 2e langeafstandsevenement in hetzelfde weekend. Nu staan eral bijna 600 op de langeafstand van de Brouwersdam ingeschreven.

Overigens ben ik ook bij de triathlon Brouwersdam. Als Zeeuw kan je die niet laten schieten.

94

Re: Plannen seizoen 2019

Wat een prachtig event. Ik zal m dit jaar overslaan, een week ervoor heb ik mijn A-race RBR long distance. Maar volgend jaar staat hij er zeker wel op. Wat een aandacht, wat een hoop aanmeldingen!

Ik snap het wel. Het aanbod van de middenafstand is niet groot in Nederland (Leiderdorp valt ook weg), en een soort van 111 waarbij het fietsen centraal staat kent Nederland al helemaal niet. Je merkt dat Bilzen ook vaak binnen een dag uitverkocht is.

Hopelijk maakt de organisatie het waar, maar ik ga er vanuit dat het een super groot feest wordt!

--M

95

Re: Plannen seizoen 2019

Die triatlon in Brouwersdam is ook een aparte afstand he. Is wel maar  90 km fietsen maar ze willen daarmee wel aanhangen bij de succes formule van de 111 wedstrijden.

96

Re: Plannen seizoen 2019

ronnyke schreef:

Die triatlon in Brouwersdam is ook een aparte afstand he. Is wel maar  90 km fietsen maar ze willen daarmee wel aanhangen bij de succes formule van de 111 wedstrijden.

Het is geen 90 fietsen hoor, maar 79.
Je doet 90 in totaal (1 zwemmen en nog 10 lopen)

97

Re: Plannen seizoen 2019

Hazo ik wist dat ik er iets over had gelezen maar dat is inmiddels al even geleden. Maar ik denk zeker dat het een leuk evenement zal zijn daar.

98

Re: Plannen seizoen 2019

Inmiddels al kunnen inschrijven voor 2 van mijn geplande evenementen !

Sallandtrail 25k (inschrijving gister geopend)
Halve terheijden (inschrijving vorige week geopend)

99

Re: Plannen seizoen 2019

davidr schreef:

Inmiddels al kunnen inschrijven voor 2 van mijn geplande evenementen !

Sallandtrail 25k (inschrijving gister geopend)
Halve terheijden (inschrijving vorige week geopend)

Leuk, ik zag je al op de deelnemerslijst staan. Heb je al ideeën over de aanpak?

Je moet sneller dan de klos zijn.

100

Re: Plannen seizoen 2019

mcguyver schreef:
davidr schreef:

Inmiddels al kunnen inschrijven voor 2 van mijn geplande evenementen !

Sallandtrail 25k (inschrijving gister geopend)
Halve terheijden (inschrijving vorige week geopend)

Leuk, ik zag je al op de deelnemerslijst staan. Heb je al ideeën over de aanpak?

Ik ben ook ingeschreven voor de Salland Trail, hoor er veel mooie verhalen over!