1

Onderwerp: Even voorstellen.

Hallo,
Ik kwam deze site tegen en dacht als triatleet kon ik hier wel eens handige dingen vinden.
Dit jaar een behoorlijk pittige doelstelling namelijk de dutch triple finishen. Dus zowel de frysman,gelreman als Almere staat op het programma.

Groetjes Willeke

2

Re: Even voorstellen.

Dat is zeker een pittige doelstelling! Is dit dezelfde Willeke die als eerste vrouw de triple Dutch wilde doen en omdat IM Maastricht niet doorging de Gelreman heeft opgezet? Dat is nog eens doorpakken! Heel veel succes!

3

Re: Even voorstellen.

Ik gok van wel, super dat je de Gelreman in het leven hebt geroepen!
Ik wens je veel succes bij het behalen van de tripple!!
Zal niet makkelijk zijn want er zitten er 2 kort op elkaar.
Hou je ons op de hoogte?

4

Re: Even voorstellen.

Willeke welkom! Leuk dat je je ook hier aangemeld hebt. Succes met je mooie doelen voor volgend jaar, ik hoop van harte dat de Gelreman een succes wordt!

5

Re: Even voorstellen.

Wauw, dat is niet zomaar een sportieve ambitie! Gaaf dat je de Gelreman hebt opgezet. Heel veel succes en plezier gewenst, en houd ons op de hoogte!

Louise

6

Re: Even voorstellen.

Welkom Willeke! Dat zijn nog eens ambitieuze doelstellingen, veel plezier en succes!

7

Re: Even voorstellen.

Denk dat ik dit in 2020 ga proberen. Heb dit jaar de Frysman en Almere gedaan dus eentje erbij moet lukken. In 2019 ga ik eens proberen om een Ironman te worden in Kopenhagen ;-)

8

Re: Even voorstellen.

Wow, super! En ambitieus!

Enne, die Gelreman... bijna in mijn achtertuin! smile
Daar wil ik meer van weten.