1

Onderwerp: Prettige kerstdagen en een goed en sportief 2019!

Triathlonforum werd dit jaar 12,5 jaar oud en da’s niet niks! Heb het al eerder gezegd maar nogmaals dank aan alle bezoekers en leden. Vooral dank aan de (zeer) actieve leden die met hun adviezen, vragen en opmerkingen het forum steeds waardevoller maken voor de beginnende en gevorderde triathleet.

In 2019 gaat het forum gewoon door met er zijn voor iedereen die geïnteresseerd is in onze mooie sport. Advertentieloos want als ik het goed begrepen heb behoud ik in 2019 gewoon mijn baan dus ik kan de geringe kosten nog wel even dragen :-)
Er komt waarschijnlijk in 2019 een update van de software. Dit plan is er al een tijd en de uitvoer begint steeds noodzakelijker te worden omdat de huidige software (PunBB) waarop het forum draait niet meer wordt ondersteund.

Veel triathleten zijn druk bezig om hun planning voor 2019 te maken.  Heel veel succes daarmee! Er is ruimte genoeg op dit forum om je plannen de delen en adviezen te vragen over de verschillende wedstrijden!

Iedereen hele fijne feestdagen gewenst en een sportief en gezond 2019! Ik hoop jullie volgend jaar het hele jaar weer te zien op het forum!

Wijnand

2

Re: Prettige kerstdagen en een goed en sportief 2019!

Fijne dagen Wijnand en dank voor het in de lucht houden van dit mooie forum!

3

Re: Prettige kerstdagen en een goed en sportief 2019!

Wijnand, wederom bedankt voor al je inspanningen om het hier in de lucht te houden.

Ik wens jou en alle anderen hier een gezond, blessurevrij nieuw sportjaar toe!

4

Re: Prettige kerstdagen en een goed en sportief 2019!

Ook hartstikke bedankt Wijnand voor dit mooie platform.
Fijne dagen en alle goeds voor 2019.
Hugo

5

Re: Prettige kerstdagen en een goed en sportief 2019!

Dank je wel, ik ben heel erg blij met dit forum. Erg blij!
En natuurlijk ook fijne feestdagen en de beste wensen voor het nieuwe jaar big_smile

6

Re: Prettige kerstdagen en een goed en sportief 2019!

Nog enkele weken en ik ben hier 10 jaar lid op het forum en nog steeds actief hier en in de sport wat enkel maar positief is. Verder ook voor jou en de rest een goed 2019.

7

Re: Prettige kerstdagen en een goed en sportief 2019!

Wijnand dank voor al je werk de afgelopen jaren, het is toch wel een jubileum!

Fijne feestdagen voor iedereen en op naar een mooi en sportief 2019!

(mocht het qua kosten wat meer worden dan horen we het wel, ik kan me van andere fora herinneren dat er wel eens een financieringsrondje gedaan werd en als iedereen een paar euro bijdraagt kan dat net schelen).

8

Re: Prettige kerstdagen en een goed en sportief 2019!

Bedankt voor het mogelijk maken van dit forum, ben pas een jaar lid maar heb hier al een schat aan informatie gevonden en gekregen.

Iedereen fijne feestdagen en een sportief en blessurevrij 2019 gewenst.

9

Re: Prettige kerstdagen en een goed en sportief 2019!

Een diepe buiging. Ik heb zoveel aan dit forum gehad als beginneling. Veel informatie en prettig gerubriceerd. Ik sluit me bij maca aan m.b.t. de euro's.

Je moet sneller dan de klos zijn.

10

Re: Prettige kerstdagen en een goed en sportief 2019!

Bedankt Wijnand. Ik ben erg blij met dit forum!

11

Re: Prettige kerstdagen en een goed en sportief 2019!

Maca944 schreef:

(mocht het qua kosten wat meer worden dan horen we het wel, ik kan me van andere fora herinneren dat er wel eens een financieringsrondje gedaan werd en als iedereen een paar euro bijdraagt kan dat net schelen).

Idd geen enkel probleem om wat bij te dragen!

12

Re: Prettige kerstdagen en een goed en sportief 2019!

Maca944 schreef:

Wijnand dank voor al je werk de afgelopen jaren, het is toch wel een jubileum!

Fijne feestdagen voor iedereen en op naar een mooi en sportief 2019!

(mocht het qua kosten wat meer worden dan horen we het wel, ik kan me van andere fora herinneren dat er wel eens een financieringsrondje gedaan werd en als iedereen een paar euro bijdraagt kan dat net schelen).

Dat zou zeker geen probleem zijn!

13

Re: Prettige kerstdagen en een goed en sportief 2019!

Hedcandy schreef:
Maca944 schreef:

(mocht het qua kosten wat meer worden dan horen we het wel, ik kan me van andere fora herinneren dat er wel eens een financieringsrondje gedaan werd en als iedereen een paar euro bijdraagt kan dat net schelen).

Idd geen enkel probleem om wat bij te dragen!

Ik draag ook graag wat bij

14

Re: Prettige kerstdagen en een goed en sportief 2019!

Laris schreef:
Hedcandy schreef:
Maca944 schreef:

(mocht het qua kosten wat meer worden dan horen we het wel, ik kan me van andere fora herinneren dat er wel eens een financieringsrondje gedaan werd en als iedereen een paar euro bijdraagt kan dat net schelen).

Idd geen enkel probleem om wat bij te dragen!

Ik draag ook graag wat bij

Ook geen probleem hoor.

15

Re: Prettige kerstdagen en een goed en sportief 2019!

Dank voor jullie reacties! Heel fijn om te horen dat het forum nog steeds als positief ervaren wordt!

En natuurlijk dank voor jullie bereidheid om eventueel een bijdrage te leveren in de kosten.
Het is op dit moment niet nodig, maar als de voorgenomen conversie naar andere software gaat plaatsvinden kan dat wat eenmalige extra kosten met zich meebrengen. Wellicht kan ik tegen die tijd jullie vragen om een (uiteraard vrijwillige) bijdrage? smile

Wat jullie nu doen is sowieso meer dan genoeg! Een positieve en enthousiaste sfeer op het forum creëren en behouden. Das goud waard!

16

Re: Prettige kerstdagen en een goed en sportief 2019!

Qua eventuele kosten sluit ik me graag aan bij de anderen.

17

Re: Prettige kerstdagen en een goed en sportief 2019!

Iedereen fijne dagen en het beste voor 2019! En Wijnand erg bedankt voor het in de lucht houden van dit forum!

18

Re: Prettige kerstdagen en een goed en sportief 2019!

Dank voor alle inspanningen Wijnand! Het is een prettig en leerzaam forum.
Fijne dagen en de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!

19

Re: Prettige kerstdagen en een goed en sportief 2019!

Dankjewel Wijnand voor het hosten, updaten en 'modden' van deze website! Laat inderdaad maar weten als de kosten te veel voor je worden, ik ben ook bereid daarin bij te dragen. Fijne dagen allemaal, ik hoop dat 2019 voor jullie allemaal een mooi (triathlon) jaar wordt!

20

Re: Prettige kerstdagen en een goed en sportief 2019!

Hier te zijner tijd eventueel ook geen probleem qua bijdrage, na al jaren plezierige en nuttige forum-ervaringen - waarvoor sowieso dank, Wijnand!

En iedereen verder ook fijne feestdagen gewenst en een nieuw jaar vol sportplezier!

Louise

21

Re: Prettige kerstdagen en een goed en sportief 2019!

Kan me alleen  maar bij reeds hier boven benoemd reacties aansluiten .
Mocht er een steentje bijgedragen moeten worden , doe ik dat graag .
Ben dan niet altijd erg actief hier , maar lees dagelijks mee .
Heb ook al veel nuttige info hier van het forum gehaald .

Wens ook iedereen fijne kerstdagen en jaarwisseling .
En een sportief en gezond 2019 .

22

Re: Prettige kerstdagen en een goed en sportief 2019!

Ik sluit me graag bij alle bovenstaande reacties aan.

Heel erg bedankt Wijnand voor dit mooie platform.

Fijne dagen en iedereen een vrolijk, gezond en sportief 2019 gewenst !

David

23

Re: Prettige kerstdagen en een goed en sportief 2019!

Sporters, we hebben lijstjes genoeg. Maar deze wilde ik jullie niet onthouden.

Gr. Robin

https://3athlon.nl/opmerkelijke-triathl … l-net-niet

Je moet sneller dan de klos zijn.

24

Re: Prettige kerstdagen en een goed en sportief 2019!

Bedankt Wijnand!
Ook jij een mooi 2019 gewenst.

25

Re: Prettige kerstdagen en een goed en sportief 2019!

Yes, thanks Wijnand en voor iedereen de beste wensen voor 2019!!!