51

Re: Egmond aan Zee halve marathon

Leuke verslagen! Klinkt als een lekker begin vh jaar.

Maca944 schreef:

De businessrun en de leden van Le Champion. Als je een NTB-licentie hebt kan je kosteloos een atletieklicentie aanvragen waarmee je in het wedstrijdvak mag starten. En daar startte ik vandaag dus ook, ik zou deze wedstrijd niet willen doen in de drukte. Ik heb eigenlijk de gehele afstand 'alleen' gelopen in de zin dat ik niemand direct om me heen had, niemand liep in mijn weg, ik liep niemand in de weg.

Handig, goeie tip!

52

Re: Egmond aan Zee halve marathon

Ben daar ook ooit in het wedstrijdvak gestart inderdaad. Best spannend, omdat je ook nog 10 minuten voor de heren uitgaat, die je even later voorbij komen snellen.

Weten jullie of er meer wedstrijden zijn waarbij dit kan? Wel ideaal om een mooie tijd neer te zetten bij een groot evenement!

53 Laatst bewerkt door arnosmit (12-02-19 10:59:39)

Re: Egmond aan Zee halve marathon

Maca944 schreef:

De businessrun en de leden van Le Champion. Als je een NTB-licentie hebt kan je kosteloos een atletieklicentie aanvragen waarmee je in het wedstrijdvak mag starten.

Goede tip!

54

Re: Egmond aan Zee halve marathon

Nog 2 weken en dan is ie weer. Met EPE mijn eerste strandrace en met de halve mijn eerste halve marathon. Heb het nog nooit gedaan, dus denk wel dat ik het kan

55

Re: Egmond aan Zee halve marathon

Fietsen ging wel redelijk vandaag. Op gegeven moment door de felle tegenwind wel in een bizar groot peloton terecht gekomen, pfff nerveus zeg.

Terugweg ging bijna vliegend, miste alleen een groter voorblad op mijn mtb. 2 strandafgangen fietsend opgekomen, 2 lopend.

Wat mij wel opviel is dat elk barrel het startvak binnen komt, geen controle op helmbandjes, remmen, stuurdopjes en volgens mij zelfs geen controle op uitstekende delen, dat is in de triathlon dan toch écht beter geregeld.