1

Onderwerp: Marathon Enschede

Hallo allemaal (wat fijn dat je er bent, etc. enz.)


Vraagjes: Zijn er nog triatleten hier die deze gaan lopen?

En: Zijn er triatleten die via Arnhem e.o. (Huissen) rijden waarbij ik eventueel mee kan rijden? big_smile
Alleen de heenreis is prima, jullie zijn waarschijnlijk allemaal toch sneller dan ik.


Ik kan via de FB site van de organisatie niets vinden qua deelnemers, carpoolen, ... Kan iemand me nog een tip geven om eventuele hardlopers die daarheeb gaan te bereiken?
Ik heb al op Chat n Run gepost, maar daar is het de laatste tijd nogal stil dus ik vrees dat daar niet veel respons komt.

Ik kom namelijkmet het OV om 9.16 oid aan, start is om 10.00 uur maar je kan "uiterlijk" je startnummer 1 uur voor de start ophalen. Dat wordt dus lastig.

Iemand ideeën? Ik hoor ze graag!

Jan

2

Re: Marathon Enschede

Facebook groep ''ik loop hard'' kun je eens polsen?

3

Re: Marathon Enschede

Goed dat je me erop wijst dat dat startnummer tot een max een uur van te voren is. Ik doe de halve als trainingsloop, maar die start ook om 10 uur zie ik. Helaas ga ik niet via Arnhem, maar zie nu dat het twee uur rijden is vanuit NH.... Vroeg op...

triathlon is 3x leuker!

4 Laatst bewerkt door Perry87 (26-03-19 02:20:03)

Re: Marathon Enschede

PGN10T schreef:

Hallo allemaal (wat fijn dat je er bent, etc. enz.)


Vraagjes: Zijn er nog triatleten hier die deze gaan lopen?

En: Zijn er triatleten die via Arnhem e.o. (Huissen) rijden waarbij ik eventueel mee kan rijden? big_smile
Alleen de heenreis is prima, jullie zijn waarschijnlijk allemaal toch sneller dan ik.


Ik kan via de FB site van de organisatie niets vinden qua deelnemers, carpoolen, ... Kan iemand me nog een tip geven om eventuele hardlopers die daarheeb gaan te bereiken?
Ik heb al op Chat n Run gepost, maar daar is het de laatste tijd nogal stil dus ik vrees dat daar niet veel respons komt.

Ik kom namelijkmet het OV om 9.16 oid aan, start is om 10.00 uur maar je kan "uiterlijk" je startnummer 1 uur voor de start ophalen. Dat wordt dus lastig.

Iemand ideeën? Ik hoor ze graag!

Jan

Ik sta ook aan de start in Enschede, maar ga zaterdag al en overnacht bij familie. Kan je dus niet helpen. Succes in ieder geval en veel plezier!