1

Onderwerp: Halve marathon Zandvoort

Hoi hoi hoi, ik heb ook een een prijs gewonnen! Ik mag gratis meedoen met de halve marathon op het circuit van Zandvoort. Ik laat weten hoe het was.

Je moet sneller dan de klos zijn.

2

Re: Halve marathon Zandvoort

Succes volgende week. Past het een beetje in je schema?

3

Re: Halve marathon Zandvoort

Leuk zeg! Alvast veel succes gewenst

4

Re: Halve marathon Zandvoort

Jörgen schreef:

Succes volgende week. Past het een beetje in je schema?

Ik heb niet echt een schema dus het past altijd.

Je moet sneller dan de klos zijn.

5

Re: Halve marathon Zandvoort

Tof, ik doe de 12km. Vraag me af hoe het lopen op het strand zal zijn met vloed.

6

Re: Halve marathon Zandvoort

Buus schreef:

Tof, ik doe de 12km. Vraag me af hoe het lopen op het strand zal zijn met vloed.

Mijn strategie is geen natte voeten halen. En harde ondergrond zoeken. Het is voor mij de eerste keer hier.

Je moet sneller dan de klos zijn.

7

Re: Halve marathon Zandvoort

Leuk! Dan zie ik jullie daar. Het strand gaat inderdaad 'een uitdaging' worden dus verwacht geen hele snelle tijden. Het is een leuk afwisselend parcours met circuit, strand, duinen en dorp. Ik start ook op de halve, waarschijnlijk ga ik hazen voor één of meerdere clubgenoten en dan start ik zonder persoonlijke ambities.

8

Re: Halve marathon Zandvoort

Maca944 schreef:

Leuk! Dan zie ik jullie daar. Het strand gaat inderdaad 'een uitdaging' worden dus verwacht geen hele snelle tijden. Het is een leuk afwisselend parcours met circuit, strand, duinen en dorp. Ik start ook op de halve, waarschijnlijk ga ik hazen voor één of meerdere clubgenoten en dan start ik zonder persoonlijke ambities.

Ik zoek je wel op Maarten! Zie ik je eens in het echt!

Je moet sneller dan de klos zijn.

9

Re: Halve marathon Zandvoort

mcguyver schreef:
Maca944 schreef:

Leuk! Dan zie ik jullie daar. Het strand gaat inderdaad 'een uitdaging' worden dus verwacht geen hele snelle tijden. Het is een leuk afwisselend parcours met circuit, strand, duinen en dorp. Ik start ook op de halve, waarschijnlijk ga ik hazen voor één of meerdere clubgenoten en dan start ik zonder persoonlijke ambities.

Ik zoek je wel op Maarten! Zie ik je eens in het echt!

Leuk, forumgenoten in het echt wink Waarschijnlijk trek ik mijn NTB-pakje aan met 'sponsoring' van de apotheek (die in Zandvoort staat) van mijn vrouw. Tot zondag!

10

Re: Halve marathon Zandvoort

Maca944 schreef:

Leuk, forumgenoten in het echt wink Waarschijnlijk trek ik mijn NTB-pakje aan met 'sponsoring' van de apotheek (die in Zandvoort staat) van mijn vrouw. Tot zondag!

Ik ben die lange van min. 1,92. :-)

Je moet sneller dan de klos zijn.