26

Re: Nieuwe fiets kiezen.

Laris schreef:

Uhm, maar waar stop je dan met scheren als je zo hoog op die schaal zit...(ik vraag dit voor een vriend :-) )

Ik heb m'n baard in ieder geval laten staan ;-)

27

Re: Nieuwe fiets kiezen.

Ok.. veel reacties op een haarig vraagstuk.
Ik durf het haast niet te vragen maar:
Ik heb veel haar op mijn benen maar ook veel op mijn armen. Zijn er die hun armen ook scheren, en brengt dat iets in Aero positie ?

Om ook een beetje bij het onderwerp te blijven. Vandaag fiets gaan vastleggen met toch de Aero carbon wieltjes ipv de instap alu''s.

28

Re: Nieuwe fiets kiezen.

19 sec over 40 km, een baard was dan weer helemaal geen verschil

29

Re: Nieuwe fiets kiezen.

Levering fiets weer uitgesteld tot half mei. sad

30

Re: Nieuwe fiets kiezen.

Welke heb je uiteindelijk gekozen ?

Ik heb voor volgende week een bikefit gepland staan en dan eens zien welke (nieuwe) fiets eventueel goed bij me past.

31

Re: Nieuwe fiets kiezen.

Felt IA3 disc, maar met een upgrade van de wielen ( carbon dt-swiss 47 mm ipv 32 mm alloy )

De Cube aerium was mijn eerste keuze, maar die kon door de fietsenzaak niet geleverd worden. Reden onbekend. Hij stelde Giant of Trek voor maar die was volgens bikefit of budget niet geschikt voor mij.
Orbea had mooie modellen in zijn gamma, en jammer dat ik niet op die tijdelijke promotie toen ben ingegaan.
BMC of Cervelo was te duur.

Maar dan kwam Felt eind vorig jaar met de disc-brake versies uit. En daar wacht ik dan al 5 maand op.

Al een geluk heb ik mijn oud fietske nog, maar die heeft me dit jaar toch ook al 160 euro gekost aan wielen en remmen.
En die moet hoognodig eens helemaal uit elkaar voor onderhoud, nieuwe kabeltjes ed.

32

Re: Nieuwe fiets kiezen.

amadeeke schreef:

Levering fiets weer uitgesteld tot half mei. sad

Oei, slechte service dan.. hoop dat ie in mei wel geleverd gaat worden voor je!

Felt IA3 is een mooie keuze in ieder geval! Duurt ff, maar dan heb je ook wat ;-)

33

Re: Nieuwe fiets kiezen.

Klinkt een beetje als de iQ2 powermeters, maar dat is kickstarter, nieuw bedrijf, nieuw product, wel gaar dat het zo lang duurt bij een gerenommeerd merk.

34

Re: Nieuwe fiets kiezen.

Pff wat balen zeg.
Ik zou daar heeel slecht tegen kunnen.

35

Re: Nieuwe fiets kiezen.

amadeeke schreef:

Felt IA3 disc, maar met een upgrade van de wielen ( carbon dt-swiss 47 mm ipv 32 mm alloy )

De Cube aerium was mijn eerste keuze, maar die kon door de fietsenzaak niet geleverd worden. Reden onbekend. Hij stelde Giant of Trek voor maar die was volgens bikefit of budget niet geschikt voor mij.
Orbea had mooie modellen in zijn gamma, en jammer dat ik niet op die tijdelijke promotie toen ben ingegaan.
BMC of Cervelo was te duur.

Maar dan kwam Felt eind vorig jaar met de disc-brake versies uit. En daar wacht ik dan al 5 maand op.

Al een geluk heb ik mijn oud fietske nog, maar die heeft me dit jaar toch ook al 160 euro gekost aan wielen en remmen.
En die moet hoognodig eens helemaal uit elkaar voor onderhoud, nieuwe kabeltjes ed.

Prachtige machine !Worth the wait !