1

Onderwerp: Brouwersdam 90 2019

Leuk dat er zoveel van hier zijn ingeschreven!

Ik ben wel benieuwd wat jullie doen met de overnachting?

2

Re: Brouwersdam 90 2019

Kamperen is het plan.

3

Re: Brouwersdam 90 2019

Mocht ik meegedaan hebben maar ik moet spijtig genoeg werken dan had ik een weekendje op een Landal of center park verbleven. Ik keek er eigenlijk naar uit maar tja...

4

Re: Brouwersdam 90 2019

Zeker leuk dat er zo veel forummers daar meedoen! Ik ben erg benieuwd naar het parcours, lijkt me gaaf.

Wij slapen gewoon thuis - het is nog geen uur rijden, dus dat kan prima.

Louise

5

Re: Brouwersdam 90 2019

Ik slaap ook gewoon thuis. Wel gelijk spijt dat ik voor de serie van 9.00 heb ingeschreven big_smile

6

Re: Brouwersdam 90 2019

arnosmit schreef:

Kamperen is het plan.

Hier ook.
Maar niet op de camping vh bungalowparc...

7

Re: Brouwersdam 90 2019

Slaap thuis, woon er 20min vandaan.

8

Re: Brouwersdam 90 2019

Schiet lekker op zo, het hele evenement is nu al volgeboekt... hmm

9 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (05-11-18 17:35:32)

Re: Brouwersdam 90 2019

Cootje schreef:

Schiet lekker op zo, het hele evenement is nu al volgeboekt... hmm

Er zijn nog wel zo veel mogelijk startseries toegevoegd, maar ging inderdaad hard opeens.

Ik denk dat dit erg aansluit bij de behoefte van Nederlandse triatleten, die vaak moeite hebben om óf verder te zwemmen óf een halve marathon te lopen. Ik hoor eigenlijk nooit dat het fietsen iemand weerhoudt om een halve triathlon te gaan doen.

Mijn wederhelft doet deze ook als zijn eerste triathlon big_smile

10

Re: Brouwersdam 90 2019

Voor mij ook daarom interessant.
Goede voorbereiding op 70.3 Luxemburg, met vooral wat minder lopen, in mijn geval voordelig.

11 Laatst bewerkt door Louise (07-11-18 17:12:40)

Re: Brouwersdam 90 2019

Voor mij zijn het ook ideale verhoudingen, als voorbereiding op een halve maar sowieso (met fietsen als veruit sterkste onderdeel). En dan ook nog op een mooie plek (zeg ik als geboren Zeeuwse). Ik ben wel benieuwd hoe het gaat lopen - ik heb van dezelfde organisatie afgelopen jaar Herkingen gedaan, en dat was een mini-evenementje in vergelijking hiermee.

Je kan je trouwens nog of weer inschrijven, zie ik, alleen de serie van 9u20 is vol.

Louise

12

Re: Brouwersdam 90 2019

Voor de wanhopigen onder ons die persé mee willen doen, er is nog een mogelijkheid via team fusion.

13 Laatst bewerkt door Bootlinks (04-05-19 10:19:04)

Re: Brouwersdam 90 2019

Ik wil mijn deelname cancellen. Heeft iemand interesse in mijn startnummer (Brouwersdam90, serie 3)?

14

Re: Brouwersdam 90 2019

Het lijkt zaterdag een graad of 14/15 te zijn. Is het fietsen (79 km) goed te doen in alleen een (mouwloos) tri-suit of is iets van armstukken noodzakelijk?

15

Re: Brouwersdam 90 2019

Ik rij korte mouwen. Neem voor de zekerheid wel iets mee voor als ik het toch te fris vind als ik t water uit kom.

16

Re: Brouwersdam 90 2019

Ik heb al vanalles in mn tas gegooid, een windbreakertje, een winddicht shirt met km, een met lm... zie het ter plekke wel.

Het is denk ik gewoon 80 fietsen hoor, zie niet zo snel waar die ene km minder zit als de kwart 2 rondes moet en wij 4 wink

17

Re: Brouwersdam 90 2019

Hedcandy schreef:

Ik heb al vanalles in mn tas gegooid, een windbreakertje, een winddicht shirt met km, een met lm... zie het ter plekke wel.

Het is denk ik gewoon 80 fietsen hoor, zie niet zo snel waar die ene km minder zit als de kwart 2 rondes moet en wij 4 wink

Haha, dat viel me ook op. Dacht eerst dat het een aanloopstuk was, maar dan zou de 1/8 ook een afwijkende afstand hebben.

Anyway, ik heb er zin in! Zie geen noodzaak voor extra kleding, je droogt snel genoeg in de wind, behalve als je er dus wat over aan doet.


Wel afgelopen weekend met lopen flink last gehad van m'n longen, waarschijnlijk hooikoorts. Dus zal met lopen wat behoudender weggaan, maar misschien valt dat wel reuze mee aan zee.

18

Re: Brouwersdam 90 2019

Men zegt dat je aan zee minder last hebt van hooikoorts. Ook ik hoop dat het waar is ;-)

19

Re: Brouwersdam 90 2019

Zeker als de beloofde westerwind er inderdaad is.

20

Re: Brouwersdam 90 2019

Zo, mn tentje staat, heerlijk rustig in het groen tussen de vogels... nu tijd voor een terrasje, genieten van de zon!

21

Re: Brouwersdam 90 2019

Hedcandy schreef:

Zo, mn tentje staat, heerlijk rustig in het groen tussen de vogels... nu tijd voor een terrasje, genieten van de zon!

Prima kampeerweer vandaag!

Veel plezier en succes morgen Hedcandy en anderen van hier! smile

22

Re: Brouwersdam 90 2019

Allemaal heel veel plezier! Geniet ervan! Een PR wordt het altijd lol

triathlon is 3x leuker!

23

Re: Brouwersdam 90 2019

Net het startnummer opgehaald en de zenuwen kreeg ik er gratis bij.
Nu een poging doen tot slapen in een mooi blokhutje op een nabij gelegen camping en dan morgen de eerste kennismaking met langer dan een sprint.

De windverwachting is echt bizar te noemen, kracht 1, hooguit 2, te hopen dat het klopt. Dan zouden al die PR’s wel eens een tijdje stand kunnen houden.

24 Laatst bewerkt door Buus (24-05-19 21:26:54)

Re: Brouwersdam 90 2019

Ik zit trouwens in startwave 3 met een zwart/rood/witte sirocco fiets. En hopelijk is mijn startnummer 911 geen voorbode wink

25

Re: Brouwersdam 90 2019

Ik heb ook net Mn startnummer opgehaald. Rondje gelopen, ziet er goed uit. Zeker met de weersverwachting van morgen, zin in!