51

Re: nieuw parcours Duin triathlon

broers6 schreef:

Wat tijdens de dag al opviel en nu ook in de dagen erna, is dat er veel deelnemers in de open klasse sprint zijn geschrapt uit de uitslag omdat ze een ronde te weinig gefietst of gelopen hebben. De uitslag van de sprint afstand is al enkele keren aangepast na de race.

Al tijdens de uitreiking werden mensen geschrapt vanwege te weinig rondes. Ben benieuwd of dat echt zo is, of een technisch mankement

52

Re: nieuw parcours Duin triathlon

ArnoS schreef:
broers6 schreef:

Wat tijdens de dag al opviel en nu ook in de dagen erna, is dat er veel deelnemers in de open klasse sprint zijn geschrapt uit de uitslag omdat ze een ronde te weinig gefietst of gelopen hebben. De uitslag van de sprint afstand is al enkele keren aangepast na de race.

Al tijdens de uitreiking werden mensen geschrapt vanwege te weinig rondes. Ben benieuwd of dat echt zo is, of een technisch mankement

Volgens mijn supporter was de mat heel makkelijk te missen. Hij heeft daar verschillende deelnemers op gewezen.

Er staan inderdaad verschillende uitslagen op Mylaps en Sporthive, deze werden in de uren na de wedstrijd regelmatig aangepast.

53

Re: nieuw parcours Duin triathlon

Goh, tot 2 tellen is dan blijkbaar moeilijk??
Ik ben verbaasd...

54

Re: nieuw parcours Duin triathlon

Hedcandy schreef:

Goh, tot 2 tellen is dan blijkbaar moeilijk??
Ik ben verbaasd...

Of wel 2 keer gelopen, maar niet geregistreerd he.

55

Re: nieuw parcours Duin triathlon

Je mag er toch ook zelf wel een beetje op letten. Zelfs in het heetst van de strijd was ik me er terdege van bewust waar de matten lagen en dat ik eroverheen ging. Zelfs of ik piepjes hoorde terwijl ik passeerde, maar dat is dan misschien weer mijn tik..

56

Re: nieuw parcours Duin triathlon

Ik heb het wel eens voor me zien gebeuren tijdens een sprint tri. We moesten 2 rondes lopen, niet zo moeilijk zou je denken. Voor me liep een vrouw, en de marshall bij de splitsing gaf duidelijk dat de vrouw naar links moest, en zei dat ook luid en duidelijk. Mevrouw ging toch doodleuk naar rechts naar de finish. De marshall riep haar achterna en na 50m had ze het doorde en draaide om. Toen ik haar even later bij de finish tegenkwam was ze zich vol aan het beklagen dat de marshall niks had aangegeven...Dus ze kon niet tot 2 tellen, zag en hoorde niks. Mensen kunnen behoorlijk in de zone zitten!

57

Re: nieuw parcours Duin triathlon

LindaRotterdam schreef:
Hedcandy schreef:

Goh, tot 2 tellen is dan blijkbaar moeilijk??
Ik ben verbaasd...

Of wel 2 keer gelopen, maar niet geregistreerd he.

Nou er lagen op 2 punten matten, lijkt me toch sterk dat ze het beiden in 1 rondje af laten weten...?

58

Re: nieuw parcours Duin triathlon

Die matten heb ik wel zien liggen, raar dat je die mist. Ik let er wel altijd op dat ik erover loop en dat er een piep klinkt smile Maar wat ik dan weer gemist heb is de penalty box/tent, waar stond die?? Ik zou m bij het afstappen van het fietsparcours verwachten maar daar stond ie niet volgens mij.

59

Re: nieuw parcours Duin triathlon

Het was het inhammetje waar je het loopparcoursopging. Dus gelijk bij p.f. uit.