2,726

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Duiksmurf schreef:
sanger schreef:

Zojuist een helm gekocht voor op de fiets. Bleek nog niet zo eenvoudig een goed en lekker zittende te vinden....
Verder een nieuw triathlonstuur. Nu 1 uit twee losse delen.

Ben er bijna, nu nog een ander zadel en dan ben ik in principe klaar. Hooguit nog een fietsoutfit voor tijdens de training, zodat ik niet in trisuit hoef te trainen.

ik heb nog een nieuwe Fizik Arione R5 Mangese Zadel liggen
misschien is dat wat voor je???

nieuw en niet gebruikt

grtz
D.

Thanks voor het aanbod, maar denk dat ik voor een ander type ga smile

2,727

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag een wetsuit gekocht! Gekozen voor de Zone3 Aspire. Er is hier niet zo veel open water in de buurt dus wanneer ik hem echt ga uitproberen weet ik nog niet. Wel blij mee; of zoals manlief zei, nu weet je tenminste zeker dat er niemand in geplast heeft :-)

2,728

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik ben na een jaar of 4 nog steeds gelukkig met mijn Zone3 aspire, ik wens je dr veel zwemplezier mee!

2,729

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Beste allemaal, dit jaar staat in de planning een paar tri's te doen in het buitenland en wil daarvoor een fietskoffer kopen. Iemand tips wat de beste, handigste koffers zijn, en welke in ieder geval niet? Vast thanks.

2,730

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

tjotjo schreef:

Beste allemaal, dit jaar staat in de planning een paar tri's te doen in het buitenland en wil daarvoor een fietskoffer kopen. Iemand tips wat de beste, handigste koffers zijn, en welke in ieder geval niet? Vast thanks.

Ik heb er een via marktplaats gekocht, prima!

Die van mij isvan rose bikes, die van elite zijn ook goed. Ze lopen beiden wat smaller toe naar boven, of hebben ribben aan de zijkant.
Let op dat je een wat compactere koopt, die zijn vorm stijver dan die rechthoekige met gladde zijkanten (groter oppervlak). Die scheuren makkelijk is mijn ervaring.

Bij 2e hands: goedde wieltjes checken! Dat blijft de zwakste schakel in deze...

2,731 Laatst bewerkt door amadeeke (03-06-19 23:48:50)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Niet gekocht, maar iets te vroege Vaderdag cadeau gekregen. Polar Vantage M.
Mijn oude polar f6 was niet meer waterdicht tijdens zwemmen of zelfs douchen.
Der zijn ergere cadeaus ... smile

2,732

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Na aankoop via marktplaats van mijn eerste tt fiets een paar maanden terug nu een set nieuwe wielen gekocht bij Fase fietsen. Was een mooie aanbieding die ik niet wilde laten lopen. Het is een set ffwd fr90 clincher geworden. Ben er erg blij mee! De kleren maken de man maar de wielen maken de fiets smile
Zie foto's van fiets met oude en nieuwe wielen.
Daarnaast mede op basis van input van enkele forumleden een casco Speedairo RS in zwart/rood aangeschaft.

2,733

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Inderdaad, mooie wielen maken een fiets een stuk mooier en dat is bij jou zeker het geval. Heb je ook al een zwart-rood trisuit en een zwart-rode schoenen?

2,734

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

MontanaMan schreef:

Inderdaad, mooie wielen maken een fiets een stuk mooier en dat is bij jou zeker het geval. Heb je ook al een zwart-rood trisuit en een zwart-rode schoenen?


Ik heb wel een zwart-rood trisuit van Castelli gekocht, maar de schoenen zijn wit. Gelukkig komt wit ook terug in de fiets en de wielen, maar dat is op zich toeval. Ik had de schoenen al omdat ik ze destijds goedkoop kon krijgen. Vanmiddag hopelijk mijn eerste ritje op de nieuwe wielen!

2,735

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Supergaaf met die nieuwe wielen! Veel plezier ervan!

2,736

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik vind wit, rood en zwart bijna altijd mooi kleuren. Witte schoenen kunnen wat mij betreft sowieso bijna altijd O-)

2,737

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

WoW, vette fiets!

Nou ben ik helemaal jaloers dat ik m niet gekocht heb..... wink

2,738

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ferrarimanddw schreef:

Ik vind wit, rood en zwart bijna altijd mooi kleuren. Witte schoenen kunnen wat mij betreft sowieso bijna altijd O-)

Eens!
Helaas is er voor vrouwen niet al te veel te vinden in die kleuren, maar het lukt me wel.

Zeker een mooie upgrade met die wielen!!

2,739 Laatst bewerkt door Vanzella (15-06-19 12:54:53)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

een nieuwe wegfiets een in mijn ogen zeer geslaagde Cervelo..

Krijg de foto niet geplakt maar linkje naar instagram werkt hopelijk wel smile

https://www.instagram.com/p/Bys1CfFixdj/

2,740

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Haha, ik ben helemaal hopeloos met bijpassende kleuren. Nouja, eerst ging het nog wel, mijn racefiets is hardblauw en daar combineerde het meeste wat ik heb wel mee. Maar mijn triathlonfiets is rood, en ik heb oranje, paarse en roze spullen. Geen gezicht! Nouja, goed passende kleren en schoenen enzo vinden is vaak toch al lastig genoeg, en als ze dan ook nog bij allebei m'n fietsen moeten passen... 

Louise

2,741

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mijn nieuwe velo is volledig zwart dus makkelijk om iets bijpassend bij te vinden. Vandaag nieuw wetsuit gekocht de HUUB Varman. Testzwemmen was heel positief dus als ik het tegen morgen droog krijg doe ik er morgen de wedstrijd mee.

2,742

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooie fiets Vanzella!

2,743

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Niet gekocht, maar gekregen. Het is vaderdag. Een bijbel. Nooit gedacht dat iemand mij ooit een bijbel zou geven. Bedankt mamma... en Joe Friel. :-)

(Wat een mazzelaar ben ik dat ik de steun krijg van mn gezin met mijn ambitie om in mei volgend jaar mijn eerste IM70.3 te gaan volbrengen.)

2,744

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb net in enige haast een drinksysteem besteld, een Xlab Torpedo 50+. Ik kwam erachter dat bij de komende 111 (Cave) en halve (Klazienaveen) geen verzorging is tijdens het fietsen, en dan heb ik aan m'n twee bidons mogelijk niet genoeg, zeker niet als het warm wordt. Nooit eerder nodig gehad, bij mijn eerdere lange afstanden was altijd wél een bidonnen-wisselpunt, dus ik dacht dat dat gebruikelijk was. Niet dus, nouja, dan zelf maar oplossen. Ik kan er zo voor de Cave triathlon nog net even mee oefenen!

Louise

2,745

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Das een handig ding Louise!

Misschien voor mij ook wel wat, benieuwd hoe ie bevalt.

2,746

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb ook zo'n ding (het zal wel de 40+ zijn, ik ben nog relatief jong) en het bevalt prima. Je drinkt een stuk makkelijker dan alleen met bidons, alleen moet je wel zorgen dat je hem goed monteert zodat je met het 'rietje' alle vloeistof uit de bidon krijgt.

2,747 Laatst bewerkt door HansH (17-06-19 11:34:49)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hier ook 1. Ook handig doordat je Garmin nu precies op de goede plek zit. Vullen tijdens een wedstrijd onderweg gaat ook prima en snel. (Heb ik dan de 60+??)

triathlon is 3x leuker!

2,748

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb ook zo een ding liggen. 1x gebruikt en vond er niks aan. Ben nog van den ouwe stempel en heb liefst een gewone bidon om uit te drinken.

2,749

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag mijn Fumpa Pumpje binnen gekregen. Ben eens benieuwd hoe dit gaat werken.

2,750

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Ik heb ook zo een ding liggen. 1x gebruikt en vond er niks aan. Ben nog van den ouwe stempel en heb liefst een gewone bidon om uit te drinken.

Welke is dat precies, en is die dan ook te koop?