1

Onderwerp: Aanpassen hoofdveld Forerunner voor interval training

Sinds kort mis ik tijdens een voorgeprogrammeerde training de juiste veld instelling in het hoofdscherm van een training.
Normaliter als ik een interval training ging doen kreeg ik in mijn forerunner 735XT hoofdscherm (dus niet datafield 1) van een acitiviteit te zien hoeveel watt ik bijvoorbeeld trapte voor die specifieke interval, en als ik in een specifieke cadans moest fietsen dan kreeg ik te zien hoeveel omwentelingen ik op dat moment werkelijk trapte. Het middelste scherm klopt nog steeds, deze telt de tijd voor deze specifieke interval af.
Echter in het onderstse scherm geeft de Garmin nu de speed aan en in de bovenste de speeddistance (rechter foto). ik krijg deze velden niet aangepast.
Gelukkig krijg ik nog wel te zien wat de interval opdracht is (linker foto) maar daarna ben ik verloren aangezien ik in dit hoofdscherm niet kan zien in welke zone ik nu de interval uitvoer.
Het lastige is dat ik dit scherm ook niet zelf kan creeren in de beschikbare datafields setting van de forerunner, bv het aftellen van de interval tijd of de zone waarin de interval utigevoerd dient te worden kun je niet vinden in de datafield setting.

Wie herkent dit probleem?

thx. gr.Martijn
Garmin Forerunner 735XT.PNG

2

Re: Aanpassen hoofdveld Forerunner voor interval training

Ik niet, misschien helpt het als je schermen opnieuw instelt. En ik ruzie nog weleens met de volgorde van schermen. Daar kun je prioriteit aangeven maar dat heb ik nog niet helemaal door.

Je moet sneller dan de klos zijn.

3

Re: Aanpassen hoofdveld Forerunner voor interval training

Thanks maar helaas is dit ook niet de oplossing,
niemand anders die dit probleem ervaart?

thx.