1

Onderwerp: Oud Gastel

Komende zaterdag 1/3 in Oud Gastel. Een heen en terug zwemmen van 1300m, 3 rondes fietsen 60km en dan 2 rondes lopen 14km. Dinsdag tijdens de training beetje geblesseerd geraakt, hopelijk is het voldoende hersteld. Heb geen richttijd dus.

Nog nooit geweest in Oud Gastel, iemand ervaringen, tips, adviezen??

Supporters gaan mee. Is er iets te doen daar bij T2? (Aangezien vanaf parkeren T2 1km en  T1 2km verder op is. Ik denk niet dat mn vrouw zin heeft om 6km te slepen met mn dochtertje van 2 :-) )

2

Re: Oud Gastel

Het is een supergezellige, brabantse wedstrijd.
2 wisselzones, je vrouw en kind kunnen makkelijk mee naar de start, daar is veel publiek.
als jij op de fiets zit kunnen ze daar koffiedrinken oid en je daar zien langsfietsen en later ook lopen, of ondertussen 1,5km terugwandelen naar het dorp en je daar zien langskomen op de fiets en met lopen, daar is ook t2.

Veel plezier!!

3

Re: Oud Gastel

T2 is dus bij de finish, waar ook je auto vlakbij staat etc.
Het lopen kan best wel hoor, zet je kindje anders in de wagen oid.

4

Re: Oud Gastel

Veel plezier morgen, het is inderdaad een leuke wedstrijd! Ik kan helaas niet, dus ik ben er soort-van nadrukkelijk niet, mijn man wel, die doet ook de 1/3e.

Inderdaad is de start leuk om te kijken en drukbezocht, en daar is ook een koffietentje ofzoiets. T2 is in het dorp, daar is verder de hele wedstrijd geconcentreerd, en daar is het ook druk. Het is wel een stukje lopen, maar dat kan langs het parcours en je hebt terug inderdaad de tijd.

Houd er zelf wel rekening mee dat je op tijd naar de start gaat, want fietsen moet met een ommetje. Mijn allereerste keer kwam ik te laat. Gelukkig mocht ik toen bij de volgende start meedoen. Zo werd het dus niet mijn eerste kwart, maar nog een achtste, hahaha! Ik had toen nog niet zo veel ervaring, en ik had onderschat dat je spullen moeten verdelen over twéé wisselzones en dat dat extra tijd kost.

Louise

5

Re: Oud Gastel

Mooi om te weten dat T1 ook leuk is om te kijken, ik zal het doorgeven.

Dat van die twee wissels herken ik Louise, mijn eerste was Beesd, daar heb je dat ook en ik wist toen nog helemaal niet wat waar moest e.d.

Straks maar vast spullen klaar zetten, ik moet ongeveer om 7:30 in de auto zitten om daar een beetje op tijd te kunnen inschrijven....

6

Re: Oud Gastel

Hij was leuk. Gezellige sfeer en goed georganiseerd. Mooi shirt als aandenken. Alleen zie ik nog steeds nergens de uitslagen online, ben toch wel benieuwd naar mn tijden.....

7 Laatst bewerkt door Louise (24-06-19 13:19:28)

Re: Oud Gastel

Heb je de uitslagen al gevonden inmiddels? Ik weet niet of ze het nog hebben aangepast, maar er was gister op de 1/3 maar één uitslag, en die stond bij de wedstrijdserie. Dus daar stonden die van de recreantenserie ook in.

Louise

8

Re: Oud Gastel

Ik zag ze vanmorgen ineens staan op de website. Ben aan het werk dus nog niet uitgebreid naar gekeken.