26

Re: Challenge Roth 2019

Schitterend verhaal en bovendeel heel veel respect en een diepe buiging voor je prestatie.. Ooit hoop ik Roth ook te doen..

27

Re: Challenge Roth 2019

Mooie prestatie, Linda, gefeliciteerd! En leuk om te lezen, je verslag. Twee dingetjes vielen me in het bijzonder op:

LindaRotterdam schreef:

Een tweede hele triathlon komt er niet zo snel, ik vind het erg veel trainen voor zo'n overlevingstocht

Grappig, dat is heel mooi kort geformuleerd hoe ik er ook over dacht (en denk ook nog). Bij mij is het vooralsnog ook bij één keer gebleven om die reden.

En mij viel bij mijn Ironman de ernst onder de deelnemers ook op, ja - bij m'n 70.3 had ik nog wat lopen ouwehoeren en grappen, maar bij de hele was daar geen sprake van, tot op het laatst. Ik heb dat toen ook wel gemist, mij helpt dat soort afleiding nogal tegen wedstrijdspanning en ook als ik het zwaar heb op het laatst.

Louise

28

Re: Challenge Roth 2019

Leuk verslag! Als ik ooit nog eens een hele doe dan staat Roth wel bovenaan, maar voorlopig is mijn conclusie hetzelfde als jou: eerst liever wat sneller worden op de halve triathlon. Sub 5 is daar het doel voorlopig, en dat zal voor volgend jaar ook nog wel staan.

Roth is toch wel een van de mooiste wedstrijden die je als amateur sporter, en waarvoor je je niet hoeft te kwalificeren, kunt doen lijkt me.

29

Re: Challenge Roth 2019

Heel knap, gefeliciteerd!

30

Re: Challenge Roth 2019

Linda gefeliciteerd, wat een knappe prestatie!!

En jeetje, na een hele niet kapot over de finish komen, zoiets lijkt mij echt onwaarschijnlijk onmogelijk haha.

31 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (12-07-19 18:05:19)

Re: Challenge Roth 2019

Ik heb ook bijna alles in Z1 gedaan zag ik. Het is dan meer een aanslag op je spieren, dan je (cardio) uithoudingsvermogen. Geeft je ook de mogelijkheid om goed te eten en drinken.
Dat is maar goed ook, want je moet nog daarna nog 2 km verderop je fiets gaan oppikken enzo. big_smile

Lagen er wel genoeg aan een zoutwater infuus op de ehbo hoor, dus het kan wel wink


Bedankt voor alle felicitaties. Vond dat trouwens echt gaaf, alle vrienden, familie, de triathlon- en de wielervereniging, en collega's die meeleven.

32

Re: Challenge Roth 2019

Hi Linda

Helaas heb ik je (denk ik) niet gezien.

Ik heb het gelukkig gehaald maar bij uitgang zwemmen (1:17) erg instabiel en stak een flinke hoofdpijn op. Nog nooit gehad maar erg vervelend. Het fietsen werd daarom een redelijke hel en harder dan 29 gemiddeld ging gewoon niet.
Gelukkig ging de hoofdpijn weg bij het lopen en dat ging tot 30km erg goed. Zat bij 28km nog op ongeveer 3:57 op de marathon maar zoals jij ook aangaf was de laatste 12km door de heuvels een flinke kluif.

Door de flinke hoofdpijn heb ik helaas niet erg kunnen genieten en uiteindelijk een tijd neergezet van 12:20. Ik weet dat het sneller kan maar die zondag helaas niet. Iets om aan te werken! Positieve was dat de voeding en mijn maag prima waren.

GR

33

Re: Challenge Roth 2019

....en dan Roth2020, vandaag de aanmeldingsminuten en heb een inschrijving te pakken. Ik heb er nu al zin in, zeker na het lezen van de vorige verhalen! Wie is er nog meer toegelaten tot 2020?

34

Re: Challenge Roth 2019

Diepe buiging voor je prestatie Linda!!

35

Re: Challenge Roth 2019

Respect Linda en Rudi, met de prestatie in de wedstrijd en zeker het trainen ervoor.

Rudi. die hoofdpijnen kan ik me nog herinneren dat ik die ook wel eens had. 
Nooit echt geweten waarom die plots opkwamen.

36

Re: Challenge Roth 2019

ik moet zeggen dat tot nu toe ik die niet heb gehad, maar was wel vervelend vooral dat het pas wegging na het fietsen. Bij het lopen was het meteen weg. Wellicht spanning in combinatie flinke tik op het hoofd. Ik had genoeg gedronken en heb niet voluit gezwommen.