101

Re: Klazienaveen

Laris schreef:

Leuk! Ze is een jaar of 9/10? Mijn dochter is volgend jaar 8 en wil dan ook in ons dorp meedoen. Ook op een transportfiets met fietstassen :-) Eerst moet ze wel nog wat beter gaan zwemmen; is nog best een eind zo´n kids triathlon op die leeftijd.

Trouwens wel heeel veel foto´s van Klazienaveen beschikbaar, ik kom er niet meer door...

6 smile  Voor haar categorie was het 25m, dat is nog wel goed te doen.

Het zijn er inderdaad heel erg veel....! Ook niet zo gek, met zoveel deelnemers eigenlijk. De kinderen heb ik steeds wel doorgekeken, maar de rest heb ik de moed nog niet voor gehad... Wel mooi dat er zoveel beschikbaar is!

102

Re: Klazienaveen

Idd veel foto's, maar nergens finishfoto's nadat de toppers ware n gefinished. Terwijl er nog echt wel een fotograaf was toen ik finishte. Wel jammer, zou die nog graag willen hebben eigenlijk...

103

Re: Klazienaveen

dik2tri schreef:

Even nog de trotse vader uithangen, zo te zien heeft ze er wel ècht veel lol in gehad:
https://flic.kr/p/2gyBFeH

Erg leuk!

Ik ben ergens vorige week opgehouden met verder nog naar foto's te zoeken. Finishfoto's van alleen de top was me ook opgevallen, ja.
Henk is weer fit ook, en ik heb deze week het trainen weer opgepakt na een weekje beetje aanklooien.

Louise

104 Laatst bewerkt door Hedcandy (01-08-19 07:00:22)

Re: Klazienaveen

Hier nog maar even...
Gisteren kwam ik er bij Tripro achter dat er een forse beschadiging zit aan mn fiets. Ik kon wel janken.
Nu heb ik hem na Klazienaveen niet meer gebruikt. Hij heeft met de andere zijde tegen de andere fiets op de drager gestaan dus daarvan kan het niet zijn.
Het moet in dat veel te krappe parc fermee zijn gebeurd, waar ik een lompe overbuurman had (en nee, ik bedoel niet jou dik) die zijn fiets er andersom ingooide ook nog.
Nu vraag ik me af, is de organisatie dan wel NTB aansprakelijk te stellen? We hebben toch een licentie, dekt de verzekering die daar aanhangt zulke schade?

105

Re: Klazienaveen

De Belgische/Vlaamse bond dekt enkel Lichamelijke Ongevallen en Burgerlijke Aansprakelijkheid.
Niets over materiele schade is daarin gedekt zover ik kan lezen. Dus eigen risico.
Dan moet je al hardmaken dat de overbuur/atleet de schade heeft gemaakt, en dat zijn familiale polis de schade dekt.
...Verzekeringen ...

106

Re: Klazienaveen

Vervelend, Hedcandy! Volgens mij dekt de NTB-verzekering wel ook materiële schade, maar je bent denk ik afhankelijk van zeer grote coulance omdat je er nu pas mee komt. Je kunt immers niet hardmaken dat het toen is gebeurd. Maar je kunt het zeker proberen.
Ik vond trouwens vooral dat die dozen in de weg stonden. Dus met je fiets er vanaf de ene kant inzetten stuitte je op de doos aan de andere kant, dat was erg onhandig.

Louise

107

Re: Klazienaveen

Nee, voor nu ben ik zeker te laat.
Maar ik vroeg het me ondertussen wel af voor een volgende keer...

Die boxen hebben we bij ons in het hele rek al aan de kant gezet omdat het niet paste.