Bedankt Louise voor de link naar lijst. Heb het gekopieerd en al wat aangevuld.
Gefinisht dus "tevreden''.
Mijn ''blij'' doel ver van gehaald. 
't ging al mis met zwemmen. Stond vanachter in de rij, water in en enkele seconden later startschot al.
Gestart met borstcrawl, maar met links recht en voor me schoonslagzwemmers geraakte ik steeds uit mijn ritme. Ergens een tip gelezen om dan op rugslag te zwemmen, even gerelativeerd ( lucht is blauw en gras groen ) en verder schoonslag gezwommen.
De T1, omdat watertemp ~20 °C met wetsuit gezwommen, maar in T1 vond ik mijn koordje niet om rits naar beneden te trekken. nat en blijven plakken op mijn rug ? Was de eerste keer dat ik open water zwom in jaren. Moet dat toch mee inoefenen.T1 pas uit na 12'37.
Fietsen; met opzetten bril brak die in twee, zonder bril dus. Het fietsen heb ik zonder stayeren afgelegd, bewust hartslag niet te hoog laten gaan en met een hoge trapfrequentie. Aero waar kon op mijn oud fietske. tijd 47'46
T2 ; Op de plaats waar ik mijn schoenen had gezet stond een fiets. Andere plaats voor fiets gezocht, maar was redelijk vol. Terug voor mijn schoenen te halen.
Lopen: Waar ik het meeste schrik voor had ging vanzelf, geen ademnood, geen vermoeide benen. Kon met een medeloper die het moeilijk had nog een praatje maken. tijd 27:39 totaaltijd 1:28:01.
Werkpunten genoeg, maar ik heb me wel geamuseerd en kon nog lachend over de finish komen. Dit had ik 3 jaar geleden niet gedacht van te kunnen. Verder trainen voor een kwartje volgend jaar.
Ron