1

Onderwerp: Even voorstellen!

Hoi allemaal,

Al enige tijd lees ik mee met verschillende topics, dus uiteindelijk maar besloten om een profiel aan te maken! smile Ik ben een jongeman van 25 jaar, afkomstig uit Brabant maar op dit moment woon- en werkachtig in Maastricht.
Gedurende het afgelopen jaar zijn er in mijn omgeving wat mensen met triatlon begonnen en heb ik zelf ook wat evenementen (als toeschouwer) mogen meemaken. Het heeft me een goed beeld van de sport gegeven en heel erg enthousiast gemaakt!

Zelf heb ik een (uitgebreid) sportverleden met voetbal, tennis en hardlopen. Het afgelopen jaar ben ik wat intensiever gaan fietsen (echt een voorrecht in Limburg) en hardlopen. Aankomende herfst/winter-maanden hoop ik dit door te zetten en ook het zwemmen aan te gaan pakken. Het uiteindelijk doel is om aansluitend in het volgende triatlonseizoen mee te doen met een sprint/OD/.. mogelijk 70.3 (<< mogelijk niet verstandig; ik ben er nog niet over uit).

Voor korte termijn wedstrijden staat nu marathon Eindhoven als eerste te wachten!

Vriendelijke groetjes!

If you need inspiring words, don't do it ~ Elon Musk

2

Re: Even voorstellen!

Welkom hier!

3

Re: Even voorstellen!

Welkom, en je woont inderdaad in een mooi fietstrainingsgebied! Ik ga er mogelijk vrijdag weer heen, of anders maandag (vanwege de voorspelling van onweer), maar ons kost dat op een dag ook nog 2X bijna 3 uur reizen. Maar blijft leuk.

Ik zou het opbouwen in afstand niet overhaasten. Ga eerst maar eens kijken hoe het met het zwemmen gaat en hoe veel lol je erin hebt, in triathlon, zowel in het trainen als in de wedstrijden. Als dat goed zit, dus het plezier, dan volgt de rest wel. De 70.3 loopt niet weg immers!

Louise

4

Re: Even voorstellen!

Louise schreef:

Welkom, en je woont inderdaad in een mooi fietstrainingsgebied! Ik ga er mogelijk vrijdag weer heen, of anders maandag (vanwege de voorspelling van onweer), maar ons kost dat op een dag ook nog 2X bijna 3 uur reizen. Maar blijft leuk.

Ik zou het opbouwen in afstand niet overhaasten. Ga eerst maar eens kijken hoe het met het zwemmen gaat en hoe veel lol je erin hebt, in triathlon, zowel in het trainen als in de wedstrijden. Als dat goed zit, dus het plezier, dan volgt de rest wel. De 70.3 loopt niet weg immers!

Louise

Dat is inderdaad een flinke rit! Helaas geldt dit andersom ook, wanneer je vanuit Maastricht ergens in Nederland wil komen ben je de halve dag onderweg tongue

Bedankt voor het advies. Ik heb snel de neiging om meer en meer te willen op sportief gebied, maar ik moet hier gewoon erg mee opletten. Zodra er een topic komt voor het seizoen van 2020 wil ik wel eens brainstormen, maar inderdaad een aantal kortere wedstrijden is geschikter dan.

If you need inspiring words, don't do it ~ Elon Musk

5

Re: Even voorstellen!

doornW schreef:

Dat is inderdaad een flinke rit! Helaas geldt dit andersom ook, wanneer je vanuit Maastricht ergens in Nederland wil komen ben je de halve dag onderweg tongue

Ja, dat ken ik, ik ben in Vlissingen opgegroeid. Vond ik toen een verbanningsoord, nu kom ik er graag eigenlijk.

Enne... onze middag fietsen in Limburg gaat in elk geval morgen niet door, vanwege het voorspelde onweer. Maandag ziet er ook niet heel jofel uit, we hakken de knoop zondag door.

Louise

6

Re: Even voorstellen!

Hoi! Welkom bij de klub. Lekker zwemmen en meedoen hoor.

7

Re: Even voorstellen!

Beetje laat, maar welkom!
Wat is je sport-achtergrond?