1

Onderwerp: Ironman Kalmar 2020

Gisteren heb ik me ingeschreven voor deze race in 2020. Het wordt mijn tweede longdistance, maar hopelijk wel mijn eerste longdistance triathlon, nadat Ironman Hamburg vorig jaar een run-bike-run werd. Destijds heb ik zo’n 2,5 maand van te voren besloten om mee te doen, na een 70.3 gefinisht te hebben. Nu heb ik nog een jaar de tijd om er naar toe te werken. Tegelijkertijd is er in de tussentijd wel een extra obstakel op m’n pad gekomen in de vorm van mijn dochter van inmiddels 10 maanden oud. Het zal qua trainingen dus zo nu en dan een beetje zoeken worden naar de juiste balans, maar ik heb er zin in!

2 Laatst bewerkt door Macer (27-08-19 12:14:53)

Re: Ironman Kalmar 2020

Ik heb mij gisteren ook ingeschreven voor Kalmar.. Het wordt mijn eerste longdistance triathlon..
Ik heb lang getwijfeld tussen Kopenhagen en Barcelona, maar uiteindelijk is het Kalmar geworden..

Voor het eerst naar Zweden voor mijn eerste IRONMAN.. Ik vind het spannend, maar ik heb er heel veel zin in...

3

Re: Ironman Kalmar 2020

Hier ook ingeschreven voor Kalmar!

Ook mijn eerste volledige, en dus al ongelofelijk veel goesting.
Als ik de racevideo's van de voorbije jaren bekijk krijg ik nu al kippenvel.

4

Re: Ironman Kalmar 2020

Enkel nog maar goed reacties gehoord van deze race, en dit jaar met super snelle tijden. Ikzelf heb vorige week Kopenhagen gedaan en ook deze is beslist een aanrader voor de toekomst.

5

Re: Ironman Kalmar 2020

ronnyke schreef:

Enkel nog maar goed reacties gehoord van deze race, en dit jaar met super snelle tijden. Ikzelf heb vorige week Kopenhagen gedaan en ook deze is beslist een aanrader voor de toekomst.

6

Re: Ironman Kalmar 2020

ronnyke schreef:

Enkel nog maar goed reacties gehoord van deze race, en dit jaar met super snelle tijden. Ikzelf heb vorige week Kopenhagen gedaan en ook deze is beslist een aanrader voor de toekomst.

Gefeliciteerd Ronnyke! Hoop dat je een goede race hebt gehad!
Heb inderdaad van beiden vrijwel alleen goede verhalen gehoord.

7

Re: Ironman Kalmar 2020

Er waren zelfs 4 deelnemers in Kopenhagen die op zaterdag gefinisht waren in Kalmar en direct naar Kopenhagen gekomen waren en daar op zondag starten. Niet normaal :-) ikzelf heb een mooie race gehad met een nieuw PR op de 1/1 afstand van 11u11min.

8

Re: Ironman Kalmar 2020

Ik heb ook lang getwijfeld tussen Kopenhagen en Kalmar. Inderdaad behoorlijk bizar om aan beide mee te doen, direct achter elkaar. Overigens lijkt het me, los van de fysieke belasting, praktisch gezien ook erg lastig. Ik neem aan dat de organisatie van Kopenhagen daar soepel mee geweest is, i.v.m. registratie en fiets inchecken en dergelijke...

In ieder geval gefeliciteerd met je PR ronnyke!

9

Re: Ironman Kalmar 2020

ronnyke schreef:

Er waren zelfs 4 deelnemers in Kopenhagen die op zaterdag gefinisht waren in Kalmar en direct naar Kopenhagen gekomen waren en daar op zondag starten. Niet normaal :-) ikzelf heb een mooie race gehad met een nieuw PR op de 1/1 afstand van 11u11min.

Dat is een mooie tijd!