26

Re: Triathlon Hoeksche Waard (voorheen Binnenmaas) 1 september

De uitslagen van de 1/8e waren een rommeltje, en nu ze zijn opgeschoond ben ik maar derde D50+. Dat is wel een beetje raar, en ook lullig tegenover die eerste twee dames...

Louise

27

Re: Triathlon Hoeksche Waard (voorheen Binnenmaas) 1 september

Foto's staan op Flickr.

28

Re: Triathlon Hoeksche Waard (voorheen Binnenmaas) 1 september

LindaRotterdam schreef:

Ahaa, dat is TumTumTum! Zal me een volgende keer netjes voorstellen. big_smile

Hahaha, ik was ook niet zo helder hoor. Moe is een understatement.:)

29

Re: Triathlon Hoeksche Waard (voorheen Binnenmaas) 1 september

Lennart73 schreef:

Een voorspelling is lastig want het is al 3 maanden geleden dat ik een race heb gehad. Afgelopen zomer voornamelijk bezig geweest met duurwerk voor mijn halve tri, conditioneel zal het geen probleem. Maar of ik nog wat snelheid heb is een vraagteken.

Mijn voorspelling:
Zwemmen  0:18:00 (20:00 bij non-wetsuit)
Fietsen       1:01:00
Lopen         0:44:00

Totaal +- 2:07:00

Zondag voor het eerst meegedaan in de hokese waard triathlon. Mede door het meedoen van 2 van mijn collega's werd het een leuke en gezellige triathlon met een onverwachtse afloop. Jammer dat we niet met wetsuit mochten zwemmen. Het zwemmen was behoorlijk druk tot aan de 1e gele boei(200m). Startlijn was misschien wat te smal. Voor de rest lekker kunnen zwemmen, alleen mijn tijd viel zwaar tegen.

Bij het fietsen te enthousiast begonnen om mijn collega proberen in te halen. In het 1e rondje had ik mezelf behoorlijk opgeblazen, het 2e rondje ingehouden om toch nog iets voor het lopen over te houden. Tijdens het lopen heb ik een stevig tempo gelopen om een zeeuwse concurrent voor te blijven, maar niet alles gegeven. Blijk ik na het lezen van de uitslagen ineens in de top 10 beland te zijn. En blijkt dus op 300 meter voor de finish door nummer 3 van mijn AG ingehaald te zijn. 4e in mijn AG geworden met 15 seconden achterstand, 9e overall. Ik dacht zelf ergens in de top 20 te lopen. Oeps, foutje. Volgende keer toch maar eens beter opletten op welke positie ik loop.

Mijn tijden:

Zwemmen     21:46
Fietsen       1:01:36
Lopen            42:23

Totaal         2:08:45

30

Re: Triathlon Hoeksche Waard (voorheen Binnenmaas) 1 september

Supernetjes Lennart! Zonde van je top3, maar lijkt me lastig om dat uberhaupt id gaten te houden. Enige wat je kan doen is hele tijd maximaal gaan. Gelukkig heb ik daar geen last van.

Weet iemand of de organisatie ook foto's publiceert ? Ik heb wel een paar fotografen gezien, maar misschien waren dat wel gewoon enthousiaste supporters.

31

Re: Triathlon Hoeksche Waard (voorheen Binnenmaas) 1 september

davidr schreef:

Weet iemand of de organisatie ook foto's publiceert ? Ik heb wel een paar fotografen gezien, maar misschien waren dat wel gewoon enthousiaste supporters.

Gisteren gevraagd op Facebook, maar ze zeggen dat hun eigen fotograaf ziek was.
Heb ook veel andere gezien! Die komen als het goed is op de website.