1 Laatst bewerkt door ArnoS (26-08-19 11:31:04)

Onderwerp: Politie Triathlon Spijkenisse

Over een kleine 3 weken is ie en ik ga de OD doen. Mijn eerste OD, maar als ik mijn tijd op de kwart extrapoleer, denk ik tussen 2:30 en 2:35 te kunnen halen.
Dat is wel afhankelijk van de trainingen de komende weken. Heb sinds het weekend last van een pijnlijjke knie en die zou zomaar roet in het eten kunnen gooien...

2

Re: Politie Triathlon Spijkenisse

Het was weer leuk. Met leuk weer!
Goede organisatie en bij ideale omstandigheden een prima tijd neergezet. 2:22:14 voor de OD. Aan het zwemmen wil ik komende winter werken, maar fietsen en lopen waren boven verwachting!

3

Re: Politie Triathlon Spijkenisse

Mooie tijd!

Wat waren de afstanden?
(1-40-10, dat snap ik, maar gemeten?)

4

Re: Politie Triathlon Spijkenisse

Tijdsregistratie was wat beperkt. Geen chip om de enkel maar slechts 1 achter het startnummer. Ik heb de tijden van de organisatie ook nog niet gezien, maar volgens mijn horloge was dit het.
1500 m swim in iets minder dan 30 minuten. Ik had te laat op het transisitieknopje gedruk.
40k bike in 1:06. Ruim 36 gemiddeld.
10k (9,74 gemeten) in 42:15. 4:20 tempo.

5

Re: Politie Triathlon Spijkenisse

ArnoS schreef:

Tijdsregistratie was wat beperkt. Geen chip om de enkel maar slechts 1 achter het startnummer. Ik heb de tijden van de organisatie ook nog niet gezien, maar volgens mijn horloge was dit het.
1500 m swim in iets minder dan 30 minuten. Ik had te laat op het transisitieknopje gedruk.
40k bike in 1:06. Ruim 36 gemiddeld.
10k (9,74 gemeten) in 42:15. 4:20 tempo.

De officiele tijd is 2:22:43 en daarmee ben ik 10e bij de senioren heren geworden. Wel ruim 20 minuten achter de winnaar