126

Re: Almere 2019

Ook mijn getalletjes dan nog even: ik had AP en NP gelijk: 177 Watt -->  30,88 gemiddeld, over 180 km dan dus.

Mijn horloge houdt de slaapstand niet lang genoeg vast, en gaat dan dus altijd weer opnieuw calibreren. Als ik dan al fiets, gaat dat een heel enkele keer mis. Dus ik had me daar goed op voorbereid, echt gevisualiseerd: ik loop naar m'n fiets, zet alles aan, geef een slinger aan het linkerpedaal, pak dan m'n fiets....  en dat ging dus goed. Hij calibreerde tijdens het stukje lopen ermee.

Die vriendin van mij uit Almere had het nu ook over een halve op een andere dag, ja.

Louise

127

Re: Almere 2019

Ik heb wat in de tijden zitten kijken en dan zie je echt duidelijk dat mijn lopen mijn zwakste onderdeel is, en schijnbaar was T1 mijn sterkste big_smile

Zwemmen: 282ste
T1: 175ste (51 plaatsen mee gewonnen tussen zwemmen en start fietsen, begon fietsen als 231ste!)
Na het fietsen lag ik na een 441ste fietstijd, 334ste. Dus 103 plaatsen verloren tijdens het fietsen. Ik haalde wel meer in dan ik ingehaald werd, maar ik haalde vooral mensen van de hele in. Valt wel op dat ik relatief steeds beter fietste, mijn split posities waren 512, 409, 381 en 227).
T2: 227 en van 334 naar 319.
Lopen: 623ste tijd en van 319 naar 447. En mijn lopen ging ook achteruit met splits op 514, 577, 599, 626, 731 en 675, met snelheden van 12.4 ; 11.7 ; 11.4 ; 11.0 ; 10.3 en 10.4.
Dus 128 plaatsen 'verloren' tijdens het lopen, dat moet beter kunnen volgend jaar smile.

Dat moet ik volgende keer toch echt wat beter indelen. Lopen en fietsen zijn nu relatief gespiegeld van elkaar, fietsen ging steeds beter, lopen steeds slechter.

(Ja, ik hou van cijfertjes big_smile en zo kun je nog wat langer genieten van een wedstrijd!)

128

Re: Almere 2019

Wij hebben daar ook naar zitten kijken, is bij een trio natuurlijk anderse maar ook wel interessasnt. Zwemmer Marcel heeft relatief de beste prestatie geleverd (13e van 35), en ik de slechtste (26e), hahaha - maarja, niet gek met de beide sexen door elkaar. Manlief had de 16e plek met z'n lopen, op z'n 62e, dat is super, met ook alle leeftijden door elkaar.

Aan de doorkomsttijden is bij ons helaas niks te zien omdat die niet goed zijn geregistreerd.

Louise