1

Onderwerp: Waar laat je je wetsuit?

Dit klinkt misschien wel heel dom. Ik ben benieuwd waar jullie je wetsuit in T1 laten. Ik vind het lastig om voor te stellen het dure ding zo "onder m'n fiets" te leggen voordat ik op mijn fiets spring.

Enfin, wat doen jullie?

2 Laatst bewerkt door Tri-John (19-09-19 08:23:05)

Re: Waar laat je je wetsuit?

esrem schreef:

Dit klinkt misschien wel heel dom. Ik ben benieuwd waar jullie je wetsuit in T1 laten. Ik vind het lastig om voor te stellen het dure ding zo "onder m'n fiets" te leggen voordat ik op mijn fiets spring.

Enfin, wat doen jullie?


Precies dat eigenlijk, was de eerste keer wel wat vreemd ja.

Als je hem uit doet zit je wetsuit binnenstebuiten, dat beschermt volgens mij genoeg.

En je bent niet de enigste he, er zijn ook best veel dure fietsen, die blijven ook hangen.

3

Re: Waar laat je je wetsuit?

Ik heb hier een "triathlon" bak thuis: blauwe curver box. Deze gaat mee naar alle wedstrijden, al het materiaal er in om naar de wisselzone te gaan.
Na het zwemmen smijt ik mijn wetsuit in deze bak en ben ik gerust dat er niets meer aan zal komen.

4

Re: Waar laat je je wetsuit?

Geen idee, in de haast beland hij gewoon ergens in de buurt van mn loopschoenen, net als mn zwembril.
Tot nu toe altijd alles teruggevonden..

5

Re: Waar laat je je wetsuit?

Ergens in de buurt van mijn fiets. Als mijn wetsuit niet tegen gegooi kan heb ik een verkeerde gekocht.

Je moet sneller dan de klos zijn.

6

Re: Waar laat je je wetsuit?

Fijn om te lezen! Dus ik visualiseer goed dat je hem gewoon op je plekje smijt big_smile. En misschien een goed idee om een curverbak mee te nemen. Mag dat vaak zomaar?

7

Re: Waar laat je je wetsuit?

esrem schreef:

Fijn om te lezen! Dus ik visualiseer goed dat je hem gewoon op je plekje smijt big_smile. En misschien een goed idee om een curverbak mee te nemen. Mag dat vaak zomaar?

Het mag vaker niet dan wel, want soms is er gewoon geen plek voor zo'n bak.

Als de organisatie t verplicht stelt, zorgen ze zelf voor zo'n bak en dan moet alles ook verplicht daarin.

Bedenk tevens even hoe je je spullen, die bak en je fiets gaat inchecken... een rugzak is zoveel handiger!!

8

Re: Waar laat je je wetsuit?

Wetsuit gooi ik in T1 gewoon op de grond bij mn fiets. Als hij maar niet op je schoenen ligt of in de weg van iemand anders is het goed. Bij de wissel van het zwemmen naar fietsen als ik uit het water kom,  tijdens het rennen maak ik de rits van mn wetsuit los, dan pak ik met mn rechterhand bij mn linker oor mn badmuts en bril, en dan trek ik die arm uit mn pak. Mouw zit dan binnenstebuiten en mn bril en badmuts zitten er in. Dan hoef je daar niet meer aan te denken. Tijdens rennen andere arm er uit en dan bij mn fiets trek ik mn pak in één ruk uit alsof het een spijkerbroek is en gooi hem meestal ergens onder het achterwiel van mn fiets.
Spullen vervoer ik altijd in een tas en ik laat zo min mogelijk in de wisselzone, geen bak, geen tas, ligt m.i. allemaal alleen maar in de weg.

9

Re: Waar laat je je wetsuit?

Goeie tip, bril en badmuts rechts in de mauw.

Je moet sneller dan de klos zijn.

10

Re: Waar laat je je wetsuit?

Over het rek hangen

11

Re: Waar laat je je wetsuit?

Ik doe altijd 1 poging m op het rek te hangen, als ie dan op de grond valt ga ik hem niet oprapen maar daar ligt ie ook niet in de weg.

12

Re: Waar laat je je wetsuit?

tjotjo schreef:

Over het rek hangen

Dat is niet handig, want daar moeten later weer fietsen hangen.
Dus bespaar de officials in de wisselzone een klus, doe het niet. Zij moeten dat nl weer weghalen...

13 Laatst bewerkt door mcguyver (20-09-19 20:01:18)

Re: Waar laat je je wetsuit?

mcguyver schreef:

Goeie tip, bril en badmuts rechts in de mauw.

Mouw? Sorry Louise.

Je moet sneller dan de klos zijn.

14

Re: Waar laat je je wetsuit?

In de miauw inderdaad smile

15

Re: Waar laat je je wetsuit?

Remco schreef:

In de miauw inderdaad smile

Nou, dát vind ik een rare plek ;-)