26

Re: Plannen 2020

Als je nu inschrijft voor 70.3 Hoorn zie ik het goed dat dat maar liefst 400 euro is ?

27 Laatst bewerkt door Bart91 (30-09-19 16:02:53)

Re: Plannen 2020

€ 300 + € 24 administratiekosten moest ik betalen, is nog dezelfde tier

28

Re: Plannen 2020

davidr schreef:

Als je nu inschrijft voor 70.3 Hoorn zie ik het goed dat dat maar liefst 400 euro is ?

Maar dan heb je wel ironman rugzakje..

29

Re: Plannen 2020

ha dank, 300 idd + admin fee it is. Zal me nog eens bezinnen dan op de juni plannen en ja dat rugzakje is wel aantrekkelijk wink

30

Re: Plannen 2020

davidr schreef:

ha dank, 300 idd + admin fee it is. Zal me nog eens bezinnen dan op de juni plannen en ja dat rugzakje is wel aantrekkelijk wink


tuurlijk gewoon doen als je het gaaf vindt. Die bijna 400 is misschien met daglicentie?

31

Re: Plannen 2020

Vanzella schreef:

Dinsdag 8 september het WK crosstriathlon in Almere lijkt me een mooi doel.

op weg daarheen een paar divisie wedstrijden met TC Maastricht

Xterra Belgie in juni en/of Frankrijk in juli en de
Cross triathlon in La gileppe midden augustus.

Leuk nog een Xterra ganger.
Komend seizoen Xterra België en Zwitserland.
Ameland lijkt mij ook helemaal top. Maar die viel dit jaar samen met een leuke lokale triathlon (Murten), welke ik dit jaar weer wil doen.
Als laatste staat ook Lausanne op de planning.

Verder nog wel wat cross-loopjes en Mtb Marathon en hopelijk Jungfrau marathon.

32 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (09-10-19 19:20:35)

Re: Plannen 2020

LindaRotterdam schreef:

Nu het seizoen (bijna) afgelopen is, kunnen we plannen maken voor het volgende!

Mijn 'grote' doel is een snelle vlakke halve, die heb ik alvast ingeschreven.
Verder moet het eerste deel van het seizoen er ongeveer zo uit gaan zien:

08-02 Two Rivers Marathon
08-03 City Pier City met werk
31-03 Ronde van Park 16Hoven (10 km)
16-05 Brouwersdam90
13-06 Challenge Herning Denemarken (1/2)
Rest van juni lekker op vakantie in Noorwegen en maar eens verder zien.

Toch maar vast ingeschreven voor
04-10 Ironman Barcelona
big_smile

Die raakt helaas voor juni vast uitverkocht, dus daarna pas beslissen gaat niet. Mag 'm wel een jaar uitstellen als dat beter uitkomt.

33

Re: Plannen 2020

Kon jij al inschrijven? Ik kan pas a/s maandag inschrijven; nu is het enkel nog voor prioritaire. Dus hoop ik ook in Barcelona te staan op 04/10 volgend jaar :-)

34

Re: Plannen 2020

ronnyke schreef:

Kon jij al inschrijven? Ik kan pas a/s maandag inschrijven; nu is het enkel nog voor prioritaire. Dus hoop ik ook in Barcelona te staan op 04/10 volgend jaar :-)

Ja, blijkbaar priority, dat is alleen vanwege het zijn van een TriClub Atlete dan.

Leuk, volgensmij doen er altijd wel veel Nederlanders en Belgen mee! Lekker vlak, en prima te bereiken.
Moet wel even gaan oefenen met zwemmen in zee, maar daar heb ik dan de hele zomer voor wink

35

Re: Plannen 2020

Mja anders zal het Italy worden mocht ik niet ingeschreven geraken maar dat zien we dan wel weer.

36

Re: Plannen 2020

Ik heb mij ingeschreven voor de halve marathon van de Stevensloop op 22 maart. De vijf en tien heb ik wel in de benen, hopelijk kan ik hem in twee uur rennen. Dat is mijn huidige relaxte tempo.

Waarschijnlijk ga ik aan bijna alle evenementen van TriHard meedoen. Voorlopig blijft het bij sprint en misschien één OD. Totdat ik die afstand voor m'n gevoel 'onder controle' heb.

37 Laatst bewerkt door doornW (12-10-19 15:36:31)

Re: Plannen 2020

Ik ben druk bezig met zwemlessen en fietsen/lopen gaat al goed, dus ik wil aanstaand seizoen mijn eerste triathlons gaan doen. Er zijn al wat andere (grote) evenementen gepland en gezien het mijn eerste triathlon-seizoen is mik ik nu op 1x sprint en 1x OD (eventueel een derde). Inmiddels heb ik de triathlonkalender doorgespit, en zijn er veel opties, maar mogelijk hebben jullie nog specifieke evenementen die jullie aanraden voor personen die hun eerste triathlons gaan starten.

Deze evenementen staan al soort van vast (desnoods het echt gaat botsen met triathlons, dan is er zeker ruimte om dingen te cancellen):

  • 9 Februari: Hivernal trail 50KM

  • 5 April: Marathon Rotterdam (*mogelijk vervangen door andere voorjaars)

  • 18 April: Toerversie AGR 250KM

  • 5 Mei: Triathlon Sprint Breukelen

  • 14 Juni: Halve marathon Maastricht Mooiste

  • 21 Juli - 24 Juli: Vierdaagse Nijmegen

  • 14 Augustus: Dodentocht 100KM

  • 6 September: Triathlon OD Maastricht

Dik-gedrukt de triathlons die ik nu voor ogen had.. maar ik sta heel erg open voor suggesties voor eerste triathlons smile

If you need inspiring words, don't do it ~ Elon Musk

38

Re: Plannen 2020

esrem schreef:

Ik heb mij ingeschreven voor de halve marathon van de Stevensloop op 22 maart.

Heb me ook net aangemeld .

39

Re: Plannen 2020

De voorlopige planning :

12 januari - halve marathon van Egmond ( mijn eerste halve)
15 maart - Hollandse 100 (10km schaatsen 90 fietsen)
18 april - Amstel gold race Tour
19 april - Cascaderun 10 mijl

Nu nog mijn eerste triathlon in plannen, waarschijnlijk een OD.

40

Re: Plannen 2020

Wat een mooie plannen allemaal al! En wat zijn jullie er snel mee.... Ik weet nog niet eens wat ik de rest van dit jaar ga doen, ben een beetje doelloos momenteel....

Alhoewel er dit weekend nog een mooie 6 uursloop op 28 december werd aangekondigd, dus wellicht doe ik die nog, met de marathon van Spijkenisse als voorbereiding (en hopelijk met marathon PR) op 15 december.

Maar: waar halen jullie al de data van 2020 vandaan? De NTBinschrijvingen is nog erg leeg. Ik vind het daarom ook moeilijk om een planning voor 2020 te maken nu al... Al zou ik graag wat dingen vast gaan zetten om naar toe te werken.

Heb eigenlijk twee grote doelen voor de komende periode: een 100km lopen en een hele triathlon. Alhoewel het al erg kriebelt, denk ik dat die hele nog tot 2021 moet wachten en ik beter eerst iets sneller en comfortabeler op de fiets en in het water moet worden.

41

Re: Plannen 2020

Veel organisaties doen al een vooraankonding op Facebook, of hebben elk jaar hetzelfde weekend.
Daarnaast zijn er grotere evenementen, waarvoor de inschrijving al opent, dus dan moet je wel wink

Maar ook wel lekker hoor, om nog niet alles nu al vast te leggen.

42

Re: Plannen 2020

Barcelona ligt dus ook vast dus planning is een feit. Juist Brouwersdam kan mischien nog... Maar dan doe ik wel ergens een kwartje ofz mocht het niet lukken.

43

Re: Plannen 2020

Vandaag een voor mij grote knoop doorgehakt en ingeschreven voor Barcelona in oktober 2020. Mijn eerste full distance!

Planning nu:

Marathon Rotterdam
70.3 Hoorn
140.6 Barcelona

Met wat vulling her en der van kortere afstanden op kleinere evenementen.

Nu al zin in!

44

Re: Plannen 2020

Hier mijn planning voor komende seizoen:

15 dec Dronten kerstloop 21km
2 feb Midwintermarathon Apeldoorn 21of16km
29 mrt Grand Raid Nisramont
? april Tijdrit Almere
? april Zwemloop t Lint
16 mei Brouwersdam 90
22 mei Duintriathlon OD
14 juni Bonn tri nations cup 1/3
27 juni Oud Gastel tri nations cup 1/3
19 juli Aarschot tri nations cup 1/3
23 aug Klazienaveen 1/2
26 sept Swimrun Lauwersoog

En dan hopelijk nog de halve in Almere.
En er zal vast nog wel een sprintje ergens bijkomen, en wie weet Zeewolde nog...

45

Re: Plannen 2020

Iemand een beeld welke halve triathlons in juni/begin juli in NL worden georganiseerd? Klazienaveen had ik op de korrel maar die is nu naar tweede helft augustus. Juni/begin juli past beter in mijn zomervakantieschema...

46

Re: Plannen 2020

Laris schreef:

Iemand een beeld welke halve triathlons in juni/begin juli in NL worden georganiseerd? Klazienaveen had ik op de korrel maar die is nu naar tweede helft augustus. Juni/begin juli past beter in mijn zomervakantieschema...

Terheijden

Je moet sneller dan de klos zijn.

47 Laatst bewerkt door Jörgen (14-10-19 22:36:54)

Re: Plannen 2020

Paar suggesties:
21-6 Amsterdam
28-6 Hoorn

48

Re: Plannen 2020

Laris schreef:

Iemand een beeld welke halve triathlons in juni/begin juli in NL worden georganiseerd? Klazienaveen had ik op de korrel maar die is nu naar tweede helft augustus. Juni/begin juli past beter in mijn zomervakantieschema...

nnb Nieuwkoop
4-7 Didam

49

Re: Plannen 2020

Gisteren heeft Sonja zich ingeschreven voor Barcelona..

Wordt een druk jaar volgend jaar, eerst ga ik in Kalmar Zweden de Ironman doen en dan anderhalve maand later Sonja in Barcelona..

50

Re: Plannen 2020

Macer schreef:

Gisteren heeft Sonja zich ingeschreven voor Barcelona..

Wordt een druk jaar volgend jaar, eerst ga ik in Kalmar Zweden de Ironman doen en dan anderhalve maand later Sonja in Barcelona..

Wat mooi om dat op die manier samen te beleven!