1 Laatst bewerkt door Lamlendigeton (25-10-19 17:31:04)

Onderwerp: Hallo

Mijn forumnaam Lamlendigeton komt omdat ik Ton Lammerts heet.   Na 40 jaar niets aan sport gedaan te hebben op skydiven na in 2013 voorzichtig gaan hardlopen. 2015 eerste marathon. Inmiddels 5x marathon waarvan 3x onder 3:30. 2018 een sportfiets gekocht. Begin 2019 beginnerscursus zwemles gevolgt en besloten mee te doen aan de 1/8tri in berkendonk/helmond. Mijn achtertuin. Ik ben met mijn 47jaar echt niet de snelste (1:21) maar afgelopen september was niet de laatste mini tri. Morgen begint de zwemles weer en in 2020 komt er zeker een 1/4 aan heel misschien wel een 1/2.

2

Re: Hallo

Welkom op dit mooie forum Ton!

Je bent al lekker bezig zo te lezen. Mooie tijden zet je al neer, en daar zit dan vast nog wat verbetering in, vooral bij het fietsen en zwemmen gok ik.

Met de basis die je al hebt en de tijd die je nog hebt voor volgend seizoen kan je m.i. echt wel een 1/2 aan. Wellicht niet voor een toptijd, maar voor finishen zéker smile

3

Re: Hallo

Welkom Ton!

Ik heb ook mijn debuut gemaakt in Helmond, en ook op de 1/8 triathlon. We kwamen tegelijk uit het water.
Dan weet je het denk ik wel. Ik zit ook sinds kort op dit forum om ideeën op te doen.

4

Re: Hallo

Robbebopper schreef:

Welkom Ton!

Ik heb ook mijn debuut gemaakt in Helmond, en ook op de 1/8 triathlon. We kwamen tegelijk uit het water.
Dan weet je het denk ik wel. Ik zit ook sinds kort op dit forum om ideeën op te doen.

Dat weet ik nog wel, daarna was jij zoef weg op de fiets. Dat deel heb ik echt onderschat.  Bij een na-evaluatie zijn er altijd dingen die goedgingen en puntjes ter verbetering.

5

Re: Hallo

Het bewuste moment....

6

Re: Hallo

Je weet de spanning wel op te bouwen tongue

7

Re: Hallo

Dat is raar. Ik heb toch niets geks gedaan.

8

Re: Hallo

Wel een heel leuke foto!

9

Re: Hallo

Dat is nog eens een mooi welkom: op een leuke actiefoto met een andere forummer!

Louise