2,901

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Wahoo kickr setup 2de hands kunnen kopen.
Kickr 2018, headwind en climb + zelfgemaakte rocker plate (of hoe dit ook noemt).
Me happy

2,902

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb me een Technogym MyrRun loopband gekocht zodat ik ook mn looptrainingen als de 2e spruit er is fatsoenlijk af kan werken. Pain cave compleet nu tongue

2,903

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

daveke schreef:

Ik heb me een Technogym MyrRun loopband gekocht zodat ik ook mn looptrainingen als de 2e spruit er is fatsoenlijk af kan werken. Pain cave compleet nu tongue

Zit in hetzelfde schuitje, 2e is voor januari hier!
Alleen heb ik geen plaats voor een loopband...

2,904 Laatst bewerkt door Sandra86 (18-10-19 10:27:53)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooi Daveke! Je kan daar ook mee op Zwift zie ik, ben benieuwd naar je ervaring. Ik heb ook al wel eens zitten nadenken over een loopband om 's avonds lekker te kunnen 'babyfoon' hardlopen. Als jonge ouder kun je eigenlijk niet zonder paincave.

2,905

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Sandra86 schreef:

Mooi Daveke! Je kan daar ook mee op Zwift zie ik, ben benieuwd naar je ervaring. Ik heb ook al wel eens zitten nadenken over een loopband om 's avonds lekker te kunnen 'babyfoon' hardlopen. Als jonge ouder kun je eigenlijk niet zonder paincave.

Als ouder van opgroeiende kinderen ook niet merk ik. Maar waar die paincave dan weer moet?

Is het niet heel irritant om je training te onderbreken als de babyfoon afgaat (ik had helaas slechte slapers...)

2,906 Laatst bewerkt door daveke (19-10-19 09:43:44)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik ga 'm vandaag halen, hopelijk deze week in gebruik nemen. Mijn paincave is mn garage. Staat alles lekker bij elkaar smile
Zodra m'n eerste training er op zit, zal ik even wat ervaringen delen

2,907

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Laris schreef:
Sandra86 schreef:

Mooi Daveke! Je kan daar ook mee op Zwift zie ik, ben benieuwd naar je ervaring. Ik heb ook al wel eens zitten nadenken over een loopband om 's avonds lekker te kunnen 'babyfoon' hardlopen. Als jonge ouder kun je eigenlijk niet zonder paincave.

Als ouder van opgroeiende kinderen ook niet merk ik. Maar waar die paincave dan weer moet?

Is het niet heel irritant om je training te onderbreken als de babyfoon afgaat (ik had helaas slechte slapers...)

Onze eerste is en was gelukkig een goede slaper. Hopelijk is de tweede dat ook. NU kan ik gewoon vanaf 19.30 altijd wel trainen, maar vanaf maart wordt het toch echt "babyfoon" trainen, en als ik dan even moet onderbreken is dat maar zo. Kan niet alles hebben. Iets trainen is nog altijd beter als niets trainen big_smile

2,908

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

daveke schreef:
Laris schreef:
Sandra86 schreef:

Mooi Daveke! Je kan daar ook mee op Zwift zie ik, ben benieuwd naar je ervaring. Ik heb ook al wel eens zitten nadenken over een loopband om 's avonds lekker te kunnen 'babyfoon' hardlopen. Als jonge ouder kun je eigenlijk niet zonder paincave.

Als ouder van opgroeiende kinderen ook niet merk ik. Maar waar die paincave dan weer moet?

Is het niet heel irritant om je training te onderbreken als de babyfoon afgaat (ik had helaas slechte slapers...)

Onze eerste is en was gelukkig een goede slaper. Hopelijk is de tweede dat ook. NU kan ik gewoon vanaf 19.30 altijd wel trainen, maar vanaf maart wordt het toch echt "babyfoon" trainen, en als ik dan even moet onderbreken is dat maar zo. Kan niet alles hebben. Iets trainen is nog altijd beter als niets trainen big_smile

Dat is ook helemaal waar :-)

2,909

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik zie een nieuw soort trainingsvorm ontstaan, babyfoon fartlek training.

2,910

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Beter een fartlek dan luierlek...

[*]Sorry ...[/*]

2,911

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

esrem schreef:

Beter een fartlek dan luierlek...

[*]Sorry ...[/*]

ZO jammer dat ik een goede verbeelding heb :-)

2,912

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Heb vanavond de tacx neo 2 besteld :-)
met dongle en casette dus laat het indoor trainen maar beginnen.

2,913

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Laris schreef:

Heb vanavond de tacx neo 2 besteld :-)
met dongle en casette dus laat het indoor trainen maar beginnen.

Complimenten met je keuze wink Je gaat er geen spijt van krijgen, ik ben om vwb binnen fietsen sinds ik de Neo 2 heb.

2,914

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Maca944 schreef:
Laris schreef:

Heb vanavond de tacx neo 2 besteld :-)
met dongle en casette dus laat het indoor trainen maar beginnen.

Complimenten met je keuze wink Je gaat er geen spijt van krijgen, ik ben om vwb binnen fietsen sinds ik de Neo 2 heb.

Dankjewel; ik heb al heel wat kms gemaakt op mijn dinosaurustacx van ruim 15 jr oud, dus dit gaat een hele verbetering worden!

2,915

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Leuk Laris, veel plezier ermee!

en mooie FELT !

2,916

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Laris schreef:
esrem schreef:

Beter een fartlek dan luierlek...

[*]Sorry ...[/*]

ZO jammer dat ik een goede verbeelding heb :-)

Hahaha zeker waar, en het woord fartlek zal ook nooit meer hetzelfde zijn voor mij vanaf nu big_smile

2,917

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Laris schreef:
daveke schreef:
Laris schreef:

Als ouder van opgroeiende kinderen ook niet merk ik. Maar waar die paincave dan weer moet?

Is het niet heel irritant om je training te onderbreken als de babyfoon afgaat (ik had helaas slechte slapers...)

Onze eerste is en was gelukkig een goede slaper. Hopelijk is de tweede dat ook. NU kan ik gewoon vanaf 19.30 altijd wel trainen, maar vanaf maart wordt het toch echt "babyfoon" trainen, en als ik dan even moet onderbreken is dat maar zo. Kan niet alles hebben. Iets trainen is nog altijd beter als niets trainen big_smile

Dat is ook helemaal waar :-)

Onze kleine heeft 'gelukkig' ook meer problemen met doorslapen dan met inslapen, dus gelukkig heb ik nog nooit mijn training moeten onderbreken.

2,918

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik mag eind december mijn trek speed concept ophalen smile. Gaat mijn eerste triathlonfiets worden. Tot nu toe aangemodderd op de racefiets.

2,919

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Net een nieuwe fiets besteld, het is de nieuwe Cervelo P-series geworden met een setje FFWD wielen erbij. Ik zal wel even een fotootje plaatsen zodra alles binnen is.

2,920

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb een setje Powertap P2 pedalen overgenomen.

Nu vooral een beetje aan het freestylen, dus heb ze nog niet geïnstalleerd. Daarna ben ik erg benieuwd wat het me gaat brengen om gericht op vermogen te trainen.

2,921

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Leuk, Linda - ik heb ook Powertaps, bevallen prima. Zeker nuttig, voor mij eigenlijk vooral om zelf m'n progressie te kunnen zien (dus daar geen tests elders voor te hoeven doen) en om preciezer m'n wedstrijdintensiteit te bepalen. Je kunt er heel precies mee trainen, maar daarvan heb ik wel ondervonden dat m'n lijf niet zo precies is wink

Ik heb zelf van de week eindelijk eens zwemvliezen/flippers/zoomers/fins gekocht, die van Finis bij de webshop van Zwemanalyse. Nooit eerder echt nodig gehad of veel meerwaarde in gezien, maar nu wel nodig bij m'n cursus Powerstroke. Wat ik wel leuk vond: ze zijn van echt rubber, niet van plastic ofzoiets. Da's mooi.

Louise

2,922

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag kwam er op Facebook een Tacx Vortex T2180 voorbij die ik gekocht heb. Heb nu een oude Tacx waarbij de weerstand alleen achterop te verstellen is, dus een hele grote upgrade voor mij smile

2,923

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

De gearfreak in mij heeft het gisteren gewonnen van het gezond verstand en heb gisteren de forerunner 945 gekocht. Vandaag kwam hij binnen en hij is nu gereed voor gebruik. Vanavond een stukje hardlopen!

2,924

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gaje geen spijt van krijgen!

Enne, had je nu al een black friday deal te pakken?

2,925

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mezelf een 2e Castelli Gabba kado gedaan.
Heb dit superfijne fietsjack nu een paar jaar en grijp regelmatig mis omdat het in de was zit.

In het najaar, voorjaar en winter echt een fijn jack, winddicht, waterafstotend en met een thermoshirt eronder echt warm genoeg.
Ik heb tevens armstukken van Nanoflex (dit is het materiaal waarvan het is gemaakt) voor als ik lange mouwen wil.

Niet voor niets fietst het hele prof peloton ermee, Laurens ten Dam was er ook lyrisch over in zijn podcast, ik deel zijn vreudge smile