26

Re: Brouwersdam90 & 1/4 op 16.05.2020

Ik niet hoor, Hoorn. Dus doe die forummeeting op de finishlijn maar op de Brouwersdam dus wink

27

Re: Brouwersdam90 & 1/4 op 16.05.2020

Louise schreef:

Ik niet hoor, Hoorn. Dus doe die forummeeting op de finishlijn maar op de Brouwersdam dus wink

Same same smile

28

Re: Brouwersdam90 & 1/4 op 16.05.2020

Heb me net aangemeld in Bouwersdam voor de 1/4 .
Wilde eigenlijk niet zo ver rijden , maar ja ...
Dit past ook beter als voorbereiding voor Hoorn .

29

Re: Brouwersdam90 & 1/4 op 16.05.2020

Leuk Jeanette!

30

Re: Brouwersdam90 & 1/4 op 16.05.2020

Forum meeting dus ??

Denk wel dat ik op vrijdag al aan reis .

31

Re: Brouwersdam90 & 1/4 op 16.05.2020

Ik ook, maak er een weekendje van. Vrijdag aankomen en maandag naar huis. Grevelingemeer is wel een leuke plaats als het mooi weer is en kan ik op zondag daar nog een mooie fietstraining doen.

32

Re: Brouwersdam90 & 1/4 op 16.05.2020

Wij overnachten er niet, vanuit Rotterdam is 's ochtends aanreizen goed te doen.

Louise

33

Re: Brouwersdam90 & 1/4 op 16.05.2020

Ik maak er ook een weekendje van, net als vorig jaar mn tentje mee.

34

Re: Brouwersdam90 & 1/4 op 16.05.2020

Oh ..tentjes zijn niet zo mijn ding ha ha .
Zal wel Airbnb of zo worden .
Een verenigingscollega wil waarschijnlijk ook starten .

35 Laatst bewerkt door Hedcandy (25-09-21 19:28:49)

Re: Brouwersdam90 & 1/4 op 16.05.2020

Vandaag was de Brouwersdam...
Ik heb dit jaar amper hardgelopen, had in september elk weekend een wedstrijd en had er dus eigenlijk helemaal geen zin in!
Gisteren ook nog eens mega lang in de file op weg erheen...ik blijf een bloedhekel hebben aan de A4 en Rotterdam, het kan daar nooit eens normaal op de weg (vandaag ook weer een drama terug).

Maar goed, de wedstrijd.
Ik was er nu toch, dus ik ging gewoon.
Tijdens het zwemmen dacht ik nog, dan doe ik toch lekker een aquabike??
Maar na het fietsen, wat erg lekker ging, toch de loopschoenen aangetrokken.
Nog nooit zoveel gewandeld,km voor km afgewerkt en ach, daar was dan toch de finish!
Helemaal verbaasd dat ik binnen de 4u was gefinished, dik 20min sneller dan 2 jaar terug!
Helemaal grappig, net naast t podium. Ik zou er van kunnen balen,maar niet vandaag, want ik was niet bezig met presteren en tijd, enkel zorgen dat ik die streep haalde.

Het was goed verzorgd, waar er 2jr terug nog wat beginnersfoutjes waren. Nu wel genowg drinken en eten na de finish. Verbetering vh loopparcours. Al had daar een extra drankpost niet misstaan, ik kreeg wat last van kippenvel op mn hokfd en dat was niet omdat het zo koud was.ik had vaker willen koelen.

Voldaan gevoel, ze zien mij hier zeker weer terug.
Dat zwemmen in brak water blijft toch ook apart en leuk.

36

Re: Brouwersdam90 & 1/4 op 16.05.2020

Finishen is soms ook genoeg voldoening! Gefeliciteerd!
En geen kwallen dit jaar? Die schijnen er in 2019 geweest te zijn maar ik heb die zelf nooit gezien of last van gehad. Ik vond het toen wel erg koud op de fiets maar ik heb sowieso liever boven de 20 graden als eronder.

Mijn triathlon blog: www.ironlen.com

37

Re: Brouwersdam90 & 1/4 op 16.05.2020

Kwallen wel gevoeld aan mn handen, maar zo klein dat je ze niet zag.
Twee jaar geleden zag ik ze wel ja...

Ik vond het vandaag prima kwa temperatuur.
Dacht nog even dat het fris kon zijn op de fiets, omdat het een paar dagen terug in de ochtend zo koud was, maar het was al 17gr, dus niks aan de hand.

38 Laatst bewerkt door ic3d (25-09-21 23:31:44)

Re: Brouwersdam90 & 1/4 op 16.05.2020

Ik dacht mij afgemeld te hebben, maar stond toch op de startlijst. Zonde van het geld en het feit dat niemand mijn plek kon innemen, maar so be it.

39

Re: Brouwersdam90 & 1/4 op 16.05.2020

Ook ik heb meegedaan op de Brouwersdam, maar dan de 1/4. Mijn 2e triathlon in georganiseerd verband pas, dus nog weinig vergelijkingsmateriaal. Ik vond het in ieder geval prima georganiseerd, maar herken de wens van een extra verzorgingspost op het loopparcours wel. Verder vooral lekker gezwommen en gefietst. Lopen blijft moeizaam, maar wel binnen mijn doeltijd gebleven. Met een finishtijd van 2:35:20 precies in het midden van de groep 50+ en dik tevreden.

40

Re: Brouwersdam90 & 1/4 op 16.05.2020

Morgen is er weer een nieuwe editie van dit event.
Het wordt mijn allereerste triathlon ervaring. Ga de kwart doen.
Ben erg benieuwd hoe het zal verlopen. Qua weer lijkt het oke te worden, droog, graadje of 16/17 maar toch wel een beetje wind verwacht ik.
Succes aan een ieder die mee gaat doen morgen!

41

Re: Brouwersdam90 & 1/4 op 16.05.2020

Superleuk!

Ik heb tot nu toe altijd meegedaan, helaas dit jaar niet ivm nog niet fit vanwege corona.
Volgend jaar weer.