1

Onderwerp: IRONMAN Emilia-Romagna

Hallo allemaal,

Iemand ervaring met IM Emilia-Romagna in Italie?
Wij zijn erover na aan het denken om ons binnenkort in te schrijven voor 2020..

Horen het graag! smile

2 Laatst bewerkt door waltaf (01-11-19 18:20:19)

Re: IRONMAN Emilia-Romagna

Editie in 2018 meegedaan, mooie race al was het toen wel heel erg warm.
Vorige week ingeschreven voor de ediitie in 2020
Jij/jullie je al ongeschreven inmiddels?

3

Mja ik was in twijfel deze of Barcelona en heb voor Barcelona gekozen. Mischien volgend jaar...?

4

Geen ervaring, wel ingeschreven voor 2020!

5

Anton Theo schreef:

Geen ervaring, wel ingeschreven voor 2020!

De reis al geregeld? ik merk dat vele hotels al vol zitten, dit ook waarschijnlijk omdat er dat weekend ook de halve en ook de 5150 gedaan wordt.Zelf ga ik de 15e heen en de 22e weer terug

6

Ook omdat IRONMAN veel hotels zelf opkoopt en vervolgens voor enorm hoge prijzen verhuurt.... In Kalmar precies hetzelfde verhaal.

7

Wij bleven in 2018 in een airbnb in Cervia, op 10 minuten fietsen van de start zowat. Da's meestal zowel goedkoper als aangenamer dan hotels, als je met een groepje bent.

8

tomdefietsbom schreef:

Wij bleven in 2018 in een airbnb in Cervia, op 10 minuten fietsen van de start zowat. Da's meestal zowel goedkoper als aangenamer dan hotels, als je met een groepje bent.

Editie 2018 verbleef ik in club dante toen nog all in formule en schappelijke prijs maar dat is nu eigenlijk veel te duur geworden vanwege de Ironman, heb nu het sportur hotel geboekt met alleen ontbijt. Ben nog wel aan het kijken of ik iets beters tegenkom maar vooralsnog het sportur hotel