51

Re: Plannen 2020

De bedoeling was eerst om samen dezelfde te doen (doen we met de halve afstand wel), maar het lijkt ons toch beter om de full distance apart van elkaar te doen, zodat je elkaar kan steunen en begeleiden onderweg. Bij de halve afstand doet Sonja er ongeveer een uur langer over, dus je komt elkaar normaal gesproken niet zo vaak tegen.

En leuke bijkomstigheid is 2x een (soort van) korte vakantie :-)

52 Laatst bewerkt door sanger (15-10-19 14:07:42)

Re: Plannen 2020

-knip-

eerst alles lezen :')

53

Re: Plannen 2020

Lennart73 schreef:
Laris schreef:

Iemand een beeld welke halve triathlons in juni/begin juli in NL worden georganiseerd? Klazienaveen had ik op de korrel maar die is nu naar tweede helft augustus. Juni/begin juli past beter in mijn zomervakantieschema...

nnb Nieuwkoop
4-7 Didam

Nieuwkoop is 7 juni, het NK op de halve!

Wel jammer, had die graag gedaan, maar start een week later in Denemarken.

54

Re: Plannen 2020

Lennart73 schreef:
Laris schreef:

Iemand een beeld welke halve triathlons in juni/begin juli in NL worden georganiseerd? Klazienaveen had ik op de korrel maar die is nu naar tweede helft augustus. Juni/begin juli past beter in mijn zomervakantieschema...

nnb Nieuwkoop
4-7 Didam

Iemand ervaring met Didam? Dat is op een acceptabele aanrijtijd voor mij (ruim 1u). Ken zelfs het fietsparcours enigszins van toen ik nog in Arnhem woonde.

55

Re: Plannen 2020

Laris schreef:
Lennart73 schreef:
Laris schreef:

Iemand een beeld welke halve triathlons in juni/begin juli in NL worden georganiseerd? Klazienaveen had ik op de korrel maar die is nu naar tweede helft augustus. Juni/begin juli past beter in mijn zomervakantieschema...

nnb Nieuwkoop
4-7 Didam

Iemand ervaring met Didam? Dat is op een acceptabele aanrijtijd voor mij (ruim 1u). Ken zelfs het fietsparcours enigszins van toen ik nog in Arnhem woonde.

Goed georganiseerde vlakke race, beschaafd inschrijfgeld, fiets en loopparkoers niet heel spannend maar ook niets op tegen, dus eigenlijk niks op aan te merken.. smile

56

Re: Plannen 2020

2020 wordt een combinatie van teamcompetitie en lange afstand. Inmiddels eerste inschrijving gedaan, namelijk Ironman Emilia Romagna. Meer forumleden die gaan? Wordt mijn eerste IM (wel al Almere en Frysman gedaan).

57

Re: Plannen 2020

Zo ik heb mijn seizoen in een spreadsheet staan! Na de nodige blogs, vlogs en podcasts besloten om volgend jaar als doel te hebben sprints te kunnen "racen". Als in enigszins het gevoel te hebben de afstand onder controle te hebben en nog fitter te worden.

TriHaarlemmermeer, TriNijmegen, TriAmsterdam (OD!), TriRotterdam, TriOuderkerk en TriBosbaan.

Enige die ik dus niet doe is Zandvoort. Drie wedstrijden achter elkaar lijkt me veel én zwemmen in zee geeft me nog iets de kriebels.

58

Re: Plannen 2020

Leuk rijtje esrem.
Doe je dan ook mee voor hun Trihard klassement, of moet je ze dan echt allemaal doen?

59

Re: Plannen 2020

Afgelopen jaar was het dat je met drie wedstrijden meegenomen werd in de eindrangschikking. Dat had ik ook, yay, 52e van de 53. Maar nu wil ik in het midden terecht komen dus hoop dat je ze niet allemaal moet doen.

60

Re: Plannen 2020

esrem schreef:

Enige die ik dus niet doe is Zandvoort. Drie wedstrijden achter elkaar lijkt me veel én zwemmen in zee geeft me nog iets de kriebels.

Ik moet juist oefenen met zwemmen in zee, maar 14 juni heb ik al wat anders staan.
Zijn er meer van dat soort wedstrijden in NLD, die geen cross triathlon zijn?

61

Re: Plannen 2020

Volgens mij niet, zonder een circuit achter je is het logistiek gezien bijna niet te doen.

62

Re: Plannen 2020

Definitief ingeschreven voor de eerste vijf van trihard (behalve Zandvoort)! Als het goed is krijg ik de laatste nu gratis onder het mom: 4 halen, 3 betalen ;D

63

Re: Plannen 2020

En black friday korting toch?! smile

64

Re: Plannen 2020

Hedcandy schreef:

En black friday korting toch?! smile

Yes! Dé reden dat ik het vandaag heb gedaan. Scheelt een hoop geld

65

Re: Plannen 2020

Idd, zeker als je er gelijk zoveel inschrijft...

66

Re: Plannen 2020

Yip, vorig jaar drie races ongeveer 180, nu twee races extra voor de prijs van 1. De 4 halen 3 betalen aanbieding nog niet meegenomen

67 Laatst bewerkt door rdlk (30-11-19 12:00:39)

Re: Plannen 2020

Gisteren ook met BF korting ingeschreven voor Tri Amsterdam (1e HD) en Tri Haarlemmermeer (OD).
Ik had net op tijd een NTB licentie aangevraagd en kon me hiermee al inschrijven.
Dit scheelde toch €60 op de twee evenementen.

Ook al was het Black Friday, ik wilde niet overdrijven. Inschrijven met korting en dan toch niet gaan is alsnog te duur.

Verder staat de Tri experience (Sprint) en het lokale evenement “Het IJzeren Menneke” op de planning.
Als het past kan evt. Terheijden of Rosmalen er nog tussen.

Ik kan niets vinden over Ironman Maastricht (5150) Heeft iemand een link voor mij?

68

Re: Plannen 2020

Ook ik heb me gister met korting ingeschreven voor een Tri Hard, die van Ouderkerk (OD, 22 augustus). Die stond qua parcours al een tijdje op mijn verlanglijst, maar kwam steeds niet uit, zo midden in de zomer. (Ik vind die kortingen op één zo'n dag voor zo'n evenement overigens wel raar, maak het dan liever voor iedereen een paar euro goedkoper, ze zijn duur zat. Komt die onvermijdelijke chip er nog bij ook, kassa....)

Bij mij begint de planning in z'n plooi te vallen, ik wacht alleen nog wel op definitieve data voor (of zelfs doorgaan van?) Ter Aar (hopelijk het weekend na Brouwersdam) en Hoeksche Waard. Dat worden dan nog twee kwarten, nog met in elk geval Alphen erbij, en misschien in september nog wel een of twee ander (Herkingen, Spijkenisse, Bodegraven?). Dus seizoen met twee zwaartepunten: mei en september (met Ouderkerk als opwarmertje daarvoor).

Louise

69 Laatst bewerkt door Hedcandy (30-11-19 18:25:24)

Re: Plannen 2020

Mijn seizoen is ook redelijk ingevuld:

15 dec Dronten Kerstloop 21km
2 feb midwintermarathon Apeldoorn 16km
29 maart GR Nisramont LD
11 april Tijdrit Almere LD
18 april trainingsweek Frankrijk
3 mei Lacanau Halve
23 mei Duin Almere OD
16 mei Triathlon Brouwersdam 90
14 juni Bonn - tri nations cup 1/3e
27 juni Oud Gastel - tri nations cup 1/3e
19 juli Aarschot - tri nations cup 1/3e
23 aug Klazienaveen Halve
12 sept Challenge Almere  WK Aquabike LD
26 sept swim run lauwersoog 18km

Er komen vast nog wat sprintjes en wat swimruns bij, ik heb zin in het seizoen!!

70

Re: Plannen 2020

Mijn planning is ook compleet
11/12 Jan Egmond weekend Strandrace/ HM
16 Mei 90 Brouwersdam
28 Juni Chitriman 1/1
23 Aug 111 Deinze
4 Okt IM Barcelona

Als ik het vergelijk met sommige heb ik toch maar een enorm kort lijstje ;-)

71

Re: Plannen 2020

Mijn lijstje met plannen en deels ook al ingeschreven:

januari: nog enkele crossen
februari: midwintermarathon 25K
maart: sallandtrail 25K
april:
enschede halve marathon
ijsselmuiden 1/8e of deventer supersprint

mei
1/4e staphorst en/of 1/4e UT triathlon

juni
luttenberg 1/4e
rijssen 1/4e

juli
DIdam halve (mijn 1e halve :-))

augustus/september
klazienaveen, noordoostpolder of vroomshoop
zwolle

72

Re: Plannen 2020

rdlk schreef:

Ik kan niets vinden over Ironman Maastricht (5150) Heeft iemand een link voor mij?

Site gaat maandag open. Inschrijven kan vanaf dinsdag. Alleen stond overal vermeld dat het in het weekend van 5 september zou zijn. Alleen op Facebook meldt Ironman dat het in het weekend van 14 augustus plaats vinden. Deze valt dan voor mij af.

Triathletes don't get older. They just change their age group.

73

Re: Plannen 2020

Maastricht valt door het verschuiven van de datum ook af . Jammer .
Zoek dus nog een ander alternatief voor september .

74

Re: Plannen 2020

Gisteren ingeschreven voor de halve in Terheijden in juni. Daarvoor wordt het in mei denk ik weer Breukelen, Ter Aar, of Geel (be).
Daarna zomervakantie en dan nog een kwart en een halve. Kwart wordt dan hoeksche waard of Alphen.

Iemand nog tips voor een halve in september of oktober ?

75

Re: Plannen 2020

In Emmeloord is een halve, ergens in sept dacht ik. Zou je even moeten zoeken op triathlon Noord oost polder.