1

Onderwerp: Garmin 830 of Wahoo Roam

Ik heb nu een fietscomputer met snelheid, cadans en afstand.
Op dit moment ben ik me aan het oriënteren op een fietscomputer met navigatie.
Er zijn nu 2 stuks waar mijn voorkeur bij ligt. De Garmin 830 of de Wahoo Roam.
Tijdens mijn zoektocht over het internet valt het me op dat er blijkbaar mensen zijn die altijd voor Garmin kiezen en andere die altijd voor Wahoo kiezen.
Bij de Wahoo zie ik bv dat er d.m.v. led aangegeven wordt of je op de juiste snelheid of hartslag zit. Dit lijkt mij wel een meerwaarde.

Is er hier iemand die allebei heeft of heeft gehad en de voordelen en de nadelen van de beide fietscomputers weet?

Triathletes don't get older. They just change their age group.

2

Re: Garmin 830 of Wahoo Roam

Lees de reviewsop dc-rainmaker.com
Je kunt ze daar ook met elkaar vergelijken...

3

Re: Garmin 830 of Wahoo Roam

Ga ik doen. Dank je.

Hedcandy schreef:

Lees de reviewsop dc-rainmaker.com
Je kunt ze daar ook met elkaar vergelijken...

Triathletes don't get older. They just change their age group.

4

Re: Garmin 830 of Wahoo Roam

In plaats van de 830 kan je ook de 530 overwegen, heeft alleen geen touchscreen en scheelt 100 euro.
Heb jarenlang een touchscreen gehad, maar heb het touchscreen na 3 ritten niet gemist.

5

Re: Garmin 830 of Wahoo Roam

Ik heb vaak gelezen dat men erg tevreden is over toestellen zonder touchscreen, en some gefrustreerd door het touchscreen bij toestellen met een touchscreen (tijdens regen bijvoorbeeld schijnt het niet altijd goed te werken). Zelf heb ik geen problemen ondervonden met een touchscreen (volgens mij heb ik de 810).

6

Re: Garmin 830 of Wahoo Roam

Ik hoef al niet meer te kiezen.
Er is voor me gekozen. Vandaag mijn sinterklaas/kerstpakket gekregen van mijn baas. En...... zat een Wahoo Roam in

Triathletes don't get older. They just change their age group.