2,926

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Gaje geen spijt van krijgen!

Enne, had je nu al een black friday deal te pakken?



Het was geen specifieke black friday deal maar wel een mooie korting op de adviesprijs. Ik heb behoorlijk gezocht naar echte black friday aanbiedingen maar het lijkt erop dat met name de 935 onderwerp zijn van dergelijke aanbiedingen. Maar tot nu toe erg tevreden met mijn aankoop!

2,927

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een powermeter bijgekocht. De Garmin vector3 S.

2,928

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nice Ronnyke

Ik heb met Black Friday een fietsbroek en fietsshirt van Liv gescoord voor samen 68 euro .
Komt hoop ik morgen binnen .

2,929

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Moet zeggen vond er geen in aanbieding en heb ik dus zelf een voorstel gedaan en ze hapte toe dus... Heb ik op al mijn fietsen een powermeter.

2,930

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Klinkt goed Ronnyke. Op elke fiets een enkele powermeter? Dacht een 2 zijdige aan te schaffen, maar misschien is 2x enkel, voor beide fietsen een betere optie.

2,931

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

erikves schreef:

Klinkt goed Ronnyke. Op elke fiets een enkele powermeter? Dacht een 2 zijdige aan te schaffen, maar misschien is 2x enkel, voor beide fietsen een betere optie.

Een stages dubbel kun je zelf "splitsen", als in verdelen over twee fietsen. is goedkoper als twee keer een enkele en voor bepaalde ritten en/of wedstrijden kun je dan toch ook de dubbel voordelen gebruiken (bv batterij redundantie ...)

Grtz
D.

2,932

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Normaal splitsen gaat nooit maar mischien is dat iets nieuw binnen stages? Ik heb een Vector2 die aan beide zijden meet ook en een stages op mijn racefiets maar vind de meerprijs voor een dubbele meting zijn geld niet waard. Al bij al is het voor mij enkel de wattage en cadans waar ik rekening mee hou dde rest van de cijfertjes vind ik niet zo belangrijk. Tuurlijk ik ben maar iemand die wat actief bezig is met de sport.

2,933

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

De Hoka one one carbon X schoentjes. Ben zeer benieuwd.

2,934

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

De Hoka one one carbon X schoentjes. Ben zeer benieuwd.

Daar ben ik ook erg benieuwd naar...! Waar loop je normaal op?

2,935

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Heb niet echt een vast merk, momenteel loop ik op Brooks.

2,936

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik ben ook wel benieuwd, ik loop sinds een paar maanden (deels) op Hoka's en vind ze erg fijn. Geen carbonzool, maar wie weet, ooit... Het lijkt me Hoka's antwoord op de Vaporfly?

Louise

2,937

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hierbij nog een plaatje van m'n nieuwe fiets, inmiddels voorzien van andere wielen.

Is m'n eerste tijdritfiets, dus komende tijd wennen aan houding, handling, etc. Ook de hogere snelheid is wennen, vooral vanwege het grotere snelheidsverschil met andere fietsers. Veel remmen...

Tot nu toe erg blij mee. Houding is goed vol te houden, het stuur zal waarschijnlijk nog wat omlaag gaan zodra ik wat vaker heb gefietst.

2,938

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooi je fiets Jörgen !!
Maakt het helemaal af zo .

Ik heb sinds september ook een paar Hoka one one Clayton,s .
Moet  zeggen dat ik het een fijne schoen vind , heb anders altijd Brooks Gohst .
De carbon versie interesseert mij ook nog .

2,939

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooie fiets Jorgen!

Ik heb ook een paar Hokas en vind ze wel lekker lopen, maar alleen bij korte loopjes eigenlijk. Bij langer lopen heb ik toch liever andere schoenen.

2,940

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Jörgen schreef:

Hierbij nog een plaatje van m'n nieuwe fiets, inmiddels voorzien van andere wielen.

Is m'n eerste tijdritfiets, dus komende tijd wennen aan houding, handling, etc. Ook de hogere snelheid is wennen, vooral vanwege het grotere snelheidsverschil met andere fietsers. Veel remmen...

Tot nu toe erg blij mee. Houding is goed vol te houden, het stuur zal waarschijnlijk nog wat omlaag gaan zodra ik wat vaker heb gefietst.

Mooi ding! Goed te horen dat je er zo hard op gaat. Dit zijn al niet de standaard wielen. Zitten er nu nog dikkere op?

2,941

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

rdlk schreef:
Jörgen schreef:

Hierbij nog een plaatje van m'n nieuwe fiets, inmiddels voorzien van andere wielen.

Is m'n eerste tijdritfiets, dus komende tijd wennen aan houding, handling, etc. Ook de hogere snelheid is wennen, vooral vanwege het grotere snelheidsverschil met andere fietsers. Veel remmen...

Tot nu toe erg blij mee. Houding is goed vol te houden, het stuur zal waarschijnlijk nog wat omlaag gaan zodra ik wat vaker heb gefietst.

Mooi ding! Goed te horen dat je er zo hard op gaat. Dit zijn al niet de standaard wielen. Zitten er nu nog dikkere op?

Ik bedoelde eigenlijk dat ik de standaard wielen (30 mm vision) heb vervangen door de wielen op de foto. Lijkt me voor nu dik genoeg.

2,942

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooi hoor, toffe kleurstelling.
En fijn dat je er zo lekker op zit.

2,943

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dikke fiets Jörgen!
veel plezier ermee!
Belg? of is de kleursamenstelling toeval?

2,944

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

sebastiaankoopman schreef:

Dikke fiets Jörgen!
veel plezier ermee!
Belg? of is de kleursamenstelling toeval?

De kleurstelling is toevallig in de mooie kleuren van de vlag van onze zuiderburen.  Al is het rood meer de kleur rood van een raketijsje. Rood wit blauw sprak me wat minder aan.

2,945

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooie fiets! Whoa.

2,946

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Was op zoek naar een navigatie/fietscomputer. Kijken, vergelijken, sparen. Hoeft niet meer. Gisteren sinterklaas/kerstcadeau van mijn werkgever gekregen. Ben nu in het bezit van een Wahoo Roam.

Triathletes don't get older. They just change their age group.

2,947

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooie fiets Jorgen! Vooral mooie kleurstelling!

Ik heb zelf de nieuwe P5, en kan uit ervaring zeggen dat ze er bijzonder op vooruit zijn gegaan tov de "oude" modellen.
Ik vind de nieuwe P5 inderdaad vooral stukken lichter en stijver in de voorzijde. Vind hem ook niet oncomfortabeler geworden en de nieuwe riser-mount is echt een verademing als het om afstellen gaat.

2,948

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag na lang beraad, wikken en wegen toch een Tacx Vortex Smart aangeschaft. Inclusief mat en trainingsband. Nu voor de allereerste keer in mijn leven een band verwisselen en kijken of we een ritje kunnen maken op Zwift.

2,949

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Cool Esrem .

Heb vanmiddag ook 1 uur en 20 minuten ge Zwift .

Gisteren het boek zuurstofwinst besteld . Ik had gisteren een masterclass met 4 workshops.
Met o.a de kracht van ademhalen .
Ben benieuwd!

2,950

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

@Jeanette schreef:

Cool Esrem .

Heb vanmiddag ook 1 uur en 20 minuten ge Zwift .

Gisteren het boek zuurstofwinst besteld . Ik had gisteren een masterclass met 4 workshops.
Met o.a de kracht van ademhalen .
Ben benieuwd!

Gaaf!
Ik volg het sportrusten programma al lange tijd en denk dat Koen en Stans het bij het goede eind hebben.

Wat werd er in de masterclasses behandeld en wat is je het meeste bijgebleven?