1

Onderwerp: Fijne kerstdagen en een goed, gezond en sportief 2020 gewenst!

Het jaar is bijna voorbij. Hoop dat het voor jullie een goed en mooi sportjaar geweest is!

Op naar 2020 om hopelijk opnieuw een jaar veel plezier te beleven aan onze mooie sport.

Uiteraard gaat het forum ook gewoon weer een jaar door. Waarom ook niet, het forum wordt druk bezocht en de gevoerde gesprekken zijn nuttig en bovenal vriendelijk en respectvol van toon. Er is dus geen enkele reden om de boel dicht te gooien.

De eerder voorgenomen overstap naar een ander platform om dit forum op te draaien (PunBB is verouderd en wordt niet meer geüpdatet), is er nog niet van gekomen maar staat op mijn to-do lijstje voor 2020. Er zal voor jullie als gebruiker weinig veranderen, hooguit wat wijzigingen in het uiterlijk en wellicht een paar functionaliteiten erbij.

Heel erg bedankt voor jullie bezoek en waardevolle bijdragen aan dit forum! Hoop dat jullie in 2020 het forum blijven bezoeken en jullie vragen, oplossingen en discussies delen met alle andere leden en bezoekers.

Fijne kerstdagen en een gezond en sportief 2020!

Wijnand

2

Re: Fijne kerstdagen en een goed, gezond en sportief 2020 gewenst!

Ook voor jou prettige feestdagen en een gezond en sportief 2020 Wijnand.

3

Re: Fijne kerstdagen en een goed, gezond en sportief 2020 gewenst!

Iedereen fijne dagen en een heel gezond en sportief 2020. Op naar nieuwe hoogte punten.

Triathletes don't get older. They just change their age group.

4

Re: Fijne kerstdagen en een goed, gezond en sportief 2020 gewenst!

Wijnand dank voor je inspanningen dit jaar om het forum draaiende te houden! Ik hoop dat iedereen de feestdagen een beetje fatsoenlijk door kan komen en hoop volgend jaar velen tegen te komen tijdens het zwemmen, fietsen en/of lopen.

5

Re: Fijne kerstdagen en een goed, gezond en sportief 2020 gewenst!

Fijne dagen voor iedereen! Alvast succes om de kerst-pondjes er weer af te krijgen.

Wijnand bedankt voor het aanbieden van dit platform!

6

Re: Fijne kerstdagen en een goed, gezond en sportief 2020 gewenst!

Eveneens al het goede!

Je moet sneller dan de klos zijn.

7

Re: Fijne kerstdagen en een goed, gezond en sportief 2020 gewenst!

Wijnand, wederom bedankt voor weer een jaar het forum managen achter de schermen, het wordt gewaardeerd!!

Ik wens iedereen een blessurevrij en sportief spannend nieuwjaar toe.
Enkelen van jullie ga ik zeker weten (weer) treffen, leuk!

8

Re: Fijne kerstdagen en een goed, gezond en sportief 2020 gewenst!

Kan me alleen maar aansluiten wat hierboven al genoemd is .

@Wijnand ; Thanks voor het online houden van dit forum .
Wellicht gaat het in 2020 eens lukken met een Zwift meeting .

Verder wens ik ook iedereen fijne kerstdagen en een gezond en sportief 2020 .

9

Re: Fijne kerstdagen en een goed, gezond en sportief 2020 gewenst!

Dankjewel voor het forum! Ik vind het fijn om mee te lezen, te reageren en te zien dat triathlon ook een open cultuur heeft. Yay.

Vrolijke feestdagen en een sportief nieuwjaar.

10

Re: Fijne kerstdagen en een goed, gezond en sportief 2020 gewenst!

En ook ik sluit me erbij aan: dank je wel, Wijnand, het was weer een aangenaam forumjaar - op naar een mooi 2020! En allemaal goede feestdagen gewenst.

Louise

11

Re: Fijne kerstdagen en een goed, gezond en sportief 2020 gewenst!

Fijne feestdagen iedereen! En Wijnand, bedankt voor weer een jaartje het forum te onderhouden, wordt zeker gewaardeerd smile

12

Re: Fijne kerstdagen en een goed, gezond en sportief 2020 gewenst!

Bedankt Wijnand, ik vind het ook prettig dat dit forum er is en nog even blijft.

En verder vrolijke kerstdagen en een gezond gelukkig en sportief 2020 voor iedereen !

13

Re: Fijne kerstdagen en een goed, gezond en sportief 2020 gewenst!

Leuk en informatief forum voor iedereen die interesse heeft in deze sport en op elk niveau.

Het hele najaar weer hard getraind voor de geplande uitdagingen in 2020. Voor mij zijn de feestdagen een tijd waar je nadenkt over welke dingen echt belangrijk zijn voor je. Gezin, familie, gezondheid,...trainen is even niet prioriteit #1. Wees goed voor jezelf en voor elkaar. Ik wens jullie fijne feestdagen en een fantastisch 2020.

En in januari weer vol aan de bak.
CRUSH. YOUR. GOALS.

14

Re: Fijne kerstdagen en een goed, gezond en sportief 2020 gewenst!

Bedankt Wijnand voor het weer een jaar draaiend houden van dit forum. Veel geleerd en blijft leuk om te lezen!

Heel fijne feestdagen gewenst en een geweldig 2020.

15

Re: Fijne kerstdagen en een goed, gezond en sportief 2020 gewenst!

Ik sluit me volledig aan bij alles wat hierboven geschreven is.

Allemaal hele fijne dagen en een gezond en sportief 2020.

Bedank voor het onderhouden van het forum Wijnand.

16

Re: Fijne kerstdagen en een goed, gezond en sportief 2020 gewenst!

Bedank voor jullie reacties! Leuk!

Vroeg me nog af, wat zijn/worden jullie voornemens voor 2020 eigenlijk?

Zou graag een eigen voornemen willen delen met jullie maar ben nog niet zover dat ik al een serieus voornemen heb voor 2020. Misschien wel goed om dat zo te laten. Hoewel..misschien één voornemen en dat is om dit forum te updaten/upgraden...meer een to-do dingetje maar het voornemen is om het dus ook werkelijk te gaan doen....

17

Re: Fijne kerstdagen en een goed, gezond en sportief 2020 gewenst!

Mijn voornemen: in januari de Marathon onder de 4 uur lopen.

Je moet sneller dan de klos zijn.

18

Re: Fijne kerstdagen en een goed, gezond en sportief 2020 gewenst!

Voornemen: geen alcohol meer tot ik me voor Kona heb gekwalificeerd.
Voornaamste doel voor 2020: een IM onder de 10 uur, idealiter Frankfurt en bij voorkeur ver daar onder. Mijn vrouw wordt behandeld voor borstkanker, we zitten nu midden in de chemokuren, dus dat gaat uiteraard voor en bepaalt de agenda. Maar goed, ik moet wel iets hebben om naar toe te trainen anders is het elke avond een six-pack of een fles wijn en dat schiet ook niet op.

19

Re: Fijne kerstdagen en een goed, gezond en sportief 2020 gewenst!

Beterschap, sterkte en succes Maca944! Verstandig om de alcohol te pauzeren totdat je Kona finisht ;-).

20

Re: Fijne kerstdagen en een goed, gezond en sportief 2020 gewenst!

Wow Maca944, heftig! Veel sterkte in het traject, dat gaat inderdaad altijd voor. En veel succes in het toewerken naar Kona smile

Allen een goede jaarwisseling en een mooi 2020! Ik heb nog niet echt een goed voornemen. Al zou een kilootje of 5 eraf de prestaties wel wat ten goede komen, dus dat moet hem dan zijn tongue

21

Re: Fijne kerstdagen en een goed, gezond en sportief 2020 gewenst!

Heel veel sterkte voor je vrouw Maca .
Hoop dat 2020 zich positief ontwikkeld en de behandeling aanslaat .

22

Re: Fijne kerstdagen en een goed, gezond en sportief 2020 gewenst!

Heftig, Maca - sterkte voor jullie allebei, en voor je vrouw inderdaad een 'aanslaande' behandeling gewenst.

Louise

23

Re: Fijne kerstdagen en een goed, gezond en sportief 2020 gewenst!

Heftig man. Heel veel sterkte!

triathlon is 3x leuker!

24

Re: Fijne kerstdagen en een goed, gezond en sportief 2020 gewenst!

Heel veel sterkte Maca, voor jou en je vrouw!

Wat je voornemen betreft: erg goed voornemen! Hoop dat het je lukt om een tijd (of misschien zelfs veel langer) alcohol vrij te blijven. Erg lastig, zeker als je in een lastige periode zit. Volhouden en focussen!

25

Re: Fijne kerstdagen en een goed, gezond en sportief 2020 gewenst!

Sterkte Maca, hopelijk gaat de behandeling zo goed als mogelijk.