101

Re: Plannen 2020

Ik heb mij vanmiddag ingeschreven voor ter Aar. Verder wil ik de Binnenmaas weer een keer doen. Alle twee nog steeds 1 8ste...meer is nog even een brug te ver. Verder deze winter zo fit mogelijk blijven...deze donkere dagen vallen me wel erg zwaar, alsof ik mijn lijf in winterslaap wil maar ik als een cowboy uit de 19e eeuw shag in mijn ogen zit te smeren om wakker te blijven bij het kampvuur. Daarom deze winter met Louise nog een paar keer zo'n cross doen, lekker intensief.

102

Re: Plannen 2020

Ik heb ook met een schuin oog naar Ter Aar gekeken, want handig bij mn schoonouders in de buurt. Toch gekozen voor Breukelen, dat kwam net wat beter uit in de planning.

tot dusver is het

Maart: halve marathon drunense duinen
April: volta limburg classic + zwemloop breda
Mei: Breukelen 1/4
Juni: Terheijden 1/2

Voor t najaar zoek ik nog even door naar een leuke halve triathlon of misschien xterra Ameland, dat ziet er ook tof uit.

103 Laatst bewerkt door HansH (29-12-19 18:29:01)

Re: Plannen 2020

Leuk om al jullie plannen te lezen! Heel veel succes allemaal! Mijn plan voor 2020 is om geen plan te hebben smile

Na jaren met achtstes, kwartjes, OD's, 70.3's en IM's, waarbij die inschrijvingen me altijd motiveerden om de winter door te komen en er weer tegen aan te gaan, merk ik dat het tijd wordt voor een Triathlon "sabbatical" zonder plannen. Ik zie wel hoe het loopt, gelukkig zijn er tegenwoordig zoveel wedstrijden dat je ook last minute nog wel wat kunt vinden. Een achtste, kwartje, OD of halve marathon: ik kijk wel waar ik zin in heb. In ieder geval ga ik in februari weer een maand naar de tropen, dat is vorig jaar goed bevallen. Rugzak mee, in ieder geval naar Myanmar/Birma en lekker luieren op Thaise stranden. Mijn huidige opdracht als interimmer loopt dat net af, dus dat is mooi getimed wink

En om te voorkomen dat ik helemaal niet meer sport, heb ik mezelf natuurlijk wel een Fenix 6 Titanium cadeau gedaan, dat geeft weer zoveel leuke statistieken dat ik deze week zowaar weer 8 uur getraind heb cool

triathlon is 3x leuker!

104

Re: Plannen 2020

LindaRotterdam schreef:
Louise schreef:
Louise schreef:

Bij mij begint de planning in z'n plooi te vallen, ik wacht alleen nog wel op definitieve data voor (of zelfs doorgaan van?) Ter Aar (hopelijk het weekend na Brouwersdam) en Hoeksche Waard.

Datum Hoeksche Waard is bekend: 30 augustus. Dan wordt het voor mij die en de week erna Herkingen, allebei de kwart. Ik zie alleen niet staan wanneer de inschrijvingen voor Hoeksche Waard opengaan.

Louise

Mooi die kan ook in de agenda!

Inschrijving zal binnenkort wel opengaan, maar zie nu dat ik de week ervoor én erna ook in de 2e divisie start. Teamrelay en een sprint.
En ben dan juist druk met trainen voor de langere afstand.

Misschien dat ik m dus eens skip.

105

Re: Plannen 2020

Ik heb het ook redelijk rond voor komend seizoen nu:

30 & 31 Mei: Blenheim Palace Tri Weekend Warrior - sprint triathlon (750m - 20km - 5.5km) zo vaak starten (en finishen) als je kunt, het doel is 7 sprint triathlons

14 Juni: Oxford Triathlon Series I (1km - 35km - 7.5km), puur voor de lol, veel clubgenoten doen mee

2 Augustus: Cotswold Classic - halve (2.1k - 88k - 20.5k), doel is om onder de 5u te komen, in 2017 deed ik hem in 5:21

3 September: Oxford Triathlon Series I (1km - 35km - 7.5km), doel is om sneller te zijn dan in juni

Mogelijk komt daar nog de Good Friday Tri bij op 10 april, maar daar kun je je heel laat nog inschrijven dus ik wacht af wat het weer rond die tijd, 2 jaar geleden deed ik die en toen vroor het bijna, en het veld waar we door liepen daar liep je op stukken ook tot je enkels door het water.

Het lopen gaat op dit moment erg lekker, en als dat nog doorgaat wil ik misschien de Abingdon Marathon doen (weer uitgeloot voor Londen) die eind oktober is.

106

Re: Plannen 2020

Wat een leuk concept, dat weekend met zoveel mogelijk starts!

107

Re: Plannen 2020

De inschrijving voor Binnenmaas, uh, Hoeksche Waard, is open, maar ik ben op een bug in de nieuwe NTB-site gestuit, dus ik ga morgen even bellen. Manlief wel probleemloos ingeschreven. Ik maakte een foutje (m'n account kende m'n chip nog niet) en dat krijg ik niet gecorrigeerd of geannuleerd en echt inschrijven lukt ook niet - het 'hangt', zeg maar. Urgh.

Louise

108

Re: Plannen 2020

En ik blijf hangen op een vergeten wachtwoord ofzo...

109 Laatst bewerkt door Louise (03-02-20 11:56:02)

Re: Plannen 2020

Mij is het inmiddels wel gelukt om me in te schrijven, maar er staat nog een factuur open van de foute poging, dus daar heb ik net maar een mailtje over gestuurd.

Edit, ik zie net de bevestigingsmail:

Hallo!
Je bent goedgekeurd voor deelname aan Triathlon Hoeksche Waard

Pardon?

Louise

110

Re: Plannen 2020

Ik heb het nieuwe systeem ook gelijk maar geprobeerd. De pagina met wedstrijden is vrij onoverzichtelijk, maar als je weet voor welke wedstrijd je je wil inschrijven, gaat het heel soepel.

20 September: Triathlon Alphen - kwart afstand

111

Re: Plannen 2020

waar kan je die chip groen uitzetten? die heb ik al nl
wordt overal standard bij gerekend ... wordt een beetje duur

Grtz
D.

112

Re: Plannen 2020

Duiksmurf schreef:

waar kan je die chip groen uitzetten? die heb ik al nl
wordt overal standard bij gerekend ... wordt een beetje duur

Grtz
D.

Waar zie je of die meegerekend wordt?

Chipnummer kan je in ieder geval invullen bij: Mijn account -> Chips -> Chip toevoegen

113

Re: Plannen 2020

bij aanklikken van een wedstrijd en inloggen stond, inclusief groene chip a 6 euro
nu staat er incl chip huur van 1eu50

thx!!

inderdaad chips in je profiel invullen

grtz
D.




LindaRotterdam schreef:
Duiksmurf schreef:

waar kan je die chip groen uitzetten? die heb ik al nl
wordt overal standard bij gerekend ... wordt een beetje duur

Grtz
D.

Waar zie je of die meegerekend wordt?

Chipnummer kan je in ieder geval invullen bij: Mijn account -> Chips -> Chip toevoegen

114

Re: Plannen 2020

Dat was ook inderdaad mijn probleem, dat ik er pas laat achterkwam dat ik m'n chip in m'n accountgegevens moest opgeven. Maar ik heb nu dus nog een factuur openstaan voor een inschrijving zónder eigen chip. Nouja, typische kinderziektes.

Louise

115

Re: Plannen 2020

Louise schreef:

Dat was ook inderdaad mijn probleem, dat ik er pas laat achterkwam dat ik m'n chip in m'n accountgegevens moest opgeven. Maar ik heb nu dus nog een factuur openstaan voor een inschrijving zónder eigen chip. Nouja, typische kinderziektes.

Louise

Dat met die chip is inderdaad een beetje irritant. Ik kan mijn kinderen nu niet meer laten starten met mijn chip bijvoorbeeld als ik zelf die dag niet meedoe. Want de chip kan maar aan 1 profiel worden gekoppeld en niet per wedstrijd wijzigen.

116

Re: Plannen 2020

Vanzilla, dit is een goed punt wat je noemt.
De NTB staatopen voor tips en dingen waar je tegenaan loopt in het nieuwe systeem. Dit is er zo eentje. Stuur zeff een mailtje!

117

Re: Plannen 2020

Hedcandy schreef:

Vanzilla, dit is een goed punt wat je noemt.
De NTB staatopen voor tips en dingen waar je tegenaan loopt in het nieuwe systeem. Dit is er zo eentje. Stuur zeff een mailtje!

Will do..

118

Re: Plannen 2020

Nu is de datum van de sprinttriathlon bij ons in het dorp verplaatst naar precies een week voor mijn eerste halve in Hoorn. IK speel met de gedachte om mee te doen aan deze sprint maar vraag me af of dit raadzaam is. Mezelf kennende heb ik het niet in me om (zwemmen en fietsen) op halve kracht te doen tijdens een wedstrijd. Zou toch mogelijk moeten zijn om dit als laatste pittige inspanning te doen en daarna de taper in?

119

Re: Plannen 2020

Ik zou het zelf wel doen ja.

Hierin de buurt is er 6 dagen voor de hele van Almere nog de Weesperkwart. Veel atleten doen dieook nog als laatstetraining voor de hele.
Dus een aprint voor de halve...why not.

120

Re: Plannen 2020

Ja, zou ik ook denken: why not? Mij lijkt een sprint ofzoiets een week voor een lange wedstrijd wel lekker, voor het triathlongevoel en als oppepper.

Louise

121

Re: Plannen 2020

Je kunt proberen wat best bij jou past, ikzelf doe de week (weekend) voor een grote wedstrijd liefst nog een ultra lange duurtraining en in de week van de wedstrijd zelf op dinsdag of woensdag nog een korte intensieve training.

122

Re: Plannen 2020

Het is een hobby, 2x je hobby beoefenen is leuker dan 1x toch?
Een week ervoor maken trainingen niet zoveel meer uit, daar ga je echt niet 10 minuten sneller of langzamer van worden. Dus lekker die sprint doen en genieten, en dan lekker die halve doen. Zelfs al zou je op de halve 5 minuten langzamer zijn, hoeveel maakt dat nu uit als je niet meedoet om de winst of kwalificatie for worlds?
Ik zou wel zorgen dat ik mijn voeding al goed getest heb, normaal doe ik dat in een lange training 2 weken vantevoren, en als dat niet helemaal lekker ging nog een keer een week vantevoren. Dat zou ik dan iets eerder doen.

123

Re: Plannen 2020

Voeding daar ben ik nu al mee bezig. De trainingen van +3u beginnen nu stilaan te beginnen en dan is het al voeding gebruiken zoals op wedstrijd bij mij.

124

Re: Plannen 2020

MontanaMan schreef:

Het is een hobby, 2x je hobby beoefenen is leuker dan 1x toch?
Een week ervoor maken trainingen niet zoveel meer uit, daar ga je echt niet 10 minuten sneller of langzamer van worden. Dus lekker die sprint doen en genieten, en dan lekker die halve doen. Zelfs al zou je op de halve 5 minuten langzamer zijn, hoeveel maakt dat nu uit als je niet meedoet om de winst of kwalificatie for worlds?

Ja precies, zo sta ik er ook wel in tegenwoordig. Maar dacht dat er misschien nog een belangrijk aspect was dat ik over het hoofd had gezien. Zal me dus gaan inschrijven.

125

Re: Plannen 2020

Nu ja, 2 hele in een weekend wordt wel een beetje veel. Maar als je voor een halve traint dan is een sprint goed te doen en herstel je echt wel van in een week. En als je je zorgen maakt dat dat niet het geval is kun je wat gas terugnemen tijdens de sprint.